Oeh, nog een loophole in mijn vraag. Ik doelde op hoe ze vermeld worden op IMDb en/of in de credits. Dat is inderdaad haar naam, maar zo wordt ze nergens vermeld.quote:
Koreaanse namen, nóg een waar ik niet aan had gedachtquote:
Ik probeerde origineel te zijn. Al doende leert menquote:
Ha, dat helpt!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Gillingham het volgende:
Intre, lees de vraag nog een voor de gein.
Het is Gijs Scholten van Aschat, maar het is duidelijk dat je hem bedoelde en de initialen zijn nog steeds dezelfde letters. Keur ik goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Cuba Gooding Jr. CGJ
Gijs van Scholten Aschot ? GSA
Godverquote:
Ki-duk is 1 naam, de tweede lettergreep schrijf je dan ook zonder hoofdletter.quote:
Al die letters hadden we alquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waarom is Sam L. Jackson nog niet genoemd
Ik heb een K! (of snap ik het nu zelf niet...?)quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog 1 te gaan! Keuze uit i, k, q, u, v, x, z
Die zocht ik ja!quote:
Die had ik gemistquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Ik heb een K! (of snap ik het nu zelf niet...?)
Met de K van Hulkio's Kristin Scott Thomas meegerekend is de E van Egbert-Jan de doorslaggevende letterquote:
Ik zeg : Hulde voor de vraag, weer eens wat andersquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef picodealion het volgende:
Sorry voor de niet-zo-waterdichte vraag mensen.
Right...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Tanin het volgende:
Ellen Page
zachary quinto
Ik ben weg, de laatste doen jullie zelf maar!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Tanin het volgende:
Ellen Page
zachary quinto
Ik ben weg, de laatste doen jullie zelf maar!
quote:was adamant about not including any song in the movie, even over the closing credits. Composer
secretly arranged with lyricist
and singer
to write "
" and record a demo tape, which he then presented to
. The song won an Oscar.
Leren lezen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Tanin het volgende:
Het bleek dat ik nog wat moest doen voor een vriendin...
Dan kloptquote:
Daarom, ik ging puur op de smileys af.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan klopten
in ieder geval wel
Hulkio +1quote:
Dat was dan ook bewustquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan klopten
in ieder geval wel
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef Gillingham het volgende:
Wie schreef dat nummer dan eigenlijk?
Elton John ofzo?
quote:James Cameron was adamant about not including any song in the movie, even over the closing credits. Composer James Horner secretly arranged with lyricist Will Jennings and singer Céline Dion to write "My Heart Will Go On" and record a demo tape, which he then presented to Cameron. The song won an Oscar.
Van mij mag je nog mee doen hoor, niet bewust opgezocht. Met cast bedoelde ik acteurs, Clooney en Damon zijn niet goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef Gillingham het volgende:
Hmmm... ik lees er net over in de Volkskrant. Count me out from here on.
The Ides of March is goed. En ik ben mega scheel, Clooney heeft inderdaad gewoon de hoofdrol...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef Gillingham het volgende:
Las nu juist net dat Clooney de hoofdrol speelt.![]()
Zal wel een andere van Clooney zijn dan, gaat op het Filmfestival van Venetië gedraaid worden. The Ides of March.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |