De 2e is ook een lekkernijquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Asap het volgende:
Hints:
Engelse uitspraak als er een nieuw talent is opgestaan
De best mogelijke pokerhand gegeven de gemeenschapskaarten op tafel.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Asap het volgende:
De best mogelijke pokerhand gegeven de gemeenschapskaarten op tafel.
Nuts ?quote:
quote:
The prince of climatequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Asap het volgende:
[..]
The Prince of (iets wat met de zee, zon en de maan heeft te maken)
Dopekoe + 1quote:
Er zijn minimaal 5 zeer bekende films....quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Johnny Galecki. Vijf films, geen idee.
Waar hij een halve seconde in beeld is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zijn minimaal 5 zeer bekende films....
Ok, Taglines en jaartallenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waar hij een halve seconde in beeld is?
quote:
Die twee kloppen. Ik neem het wel heel even over van Dopekoe als niemand daar bezwaar tegen heeftquote:
Dat is ook een hele waslijst.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef picodealion het volgende:
Die ja.
Die andere is een remake van een Europese film.
Aight, dan ga ik rustig door inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:51 schreef Dopekoe het volgende:
Thnx picozit mobiel dus neem de vraag maar helemaal over als je wilt
Ik weet dat deze wat cryptisch klinkt maar als je de namen hardop zegt snap je 'm.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
Een film waarin de twee hoofdrolspelers fonetisch gezien dezelfde achternaam hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |