hoezo 1 keer in de maand¿ Kan veel vakerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ik 1 keer in de maand ook lekker chago en lopen ragen tegen mensen zonder dat ik daar een excuus voor hoef te zoeken.
1x in de maandquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ik 1 keer in de maand ook lekker chago en lopen ragen tegen mensen zonder dat ik daar een excuus voor hoef te zoeken.
Ik spank der wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ally, maar ik snap als je die niet wilt meppen hoor.
Hou je bek kankerhoer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1x in de maand.
We zitten in klaagbaak, hoor.
ligt er aan of je scheertquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt het daar niet alleen maar makkelijker tussen dan.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik dacht nu al ongesteld was dus dat gaat je zeker goed af
Sorry, lieverd. Weer vriendjes?quote:
Zijn er nog vrouwen die dat niet doen dan?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt het daar niet alleen maar makkelijker tussen dan.
Ik had het over boxerplakkende ballenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn er nog vrouwen die dat niet doen dan?
Ja natuurlijk. Denk jij dat je moeder dat doet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn er nog vrouwen die dat niet doen dan?
Ga het vanavond aan d'r vragenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Denk jij dat je moeder dat doet?
Scherp like a bossquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Nyce het volgende:
Allure probeert de zoenen tijdens het uitgaan tips bij Bobby uit.
alsof bob dat zou willenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Nyce het volgende:
okquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Nyce het volgende:
Nee ik zit te wachten tot het importeren klaar is. Bovendien is het vakantietijd en is er dus nog minder te doen dan normaal.quote:
Importeren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik zit te wachten tot het importeren klaar is. Bovendien is het vakantietijd en is er dus nog minder te doen dan normaal.
Maar als je me weg wilt hebben kan je dat ook gewoon vragen hoor, van jou pik ik dat wel.
iets met computers en ict, me dunkt.quote:
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef BobbyB het volgende:
PHP Warning: Unknown: Error occured while closing statement in Unknown on line 0
[ afbeelding ]
Ja, vanuit een boekendatabase naar een webshop.quote:
quote:
En wij maar hard werken voor ons geld. De kantoorslaven leunen nog eens lekker achterover.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik zit te wachten tot het importeren klaar is. Bovendien is het vakantietijd en is er dus nog minder te doen dan normaal.
Maar als je me weg wilt hebben kan je dat ook gewoon vragen hoor, van jou pik ik dat wel.
Waarom überhaupt flashquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef Nyce het volgende:
Nu we toch aan het nerd-talken zijn. Waarom heb ik ooit een hele site in Flash gemaakt voor een klant en moet ik die nu ineens aanpassen
Omdat Flash niet ondersteund op iPads etc en er prima alternatieven zijn met HTML.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef Nyce het volgende:
Nu we toch aan het nerd-talken zijn. Waarom heb ik ooit een hele site in Flash gemaakt voor een klant en moet ik die nu ineens aanpassen
Ja dat bedoel ik ookquote:
Ik hoef hem niet om te bouwen, mocht dat maar. Ik moet er iets aan toevoegen maar m'n AS2 is niet meer zo sharp..quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Flash niet ondersteund op iPads etc en er prima alternatieven zijn met HTML.
Ik vind het ook oneerlijk dat een bouwvakker die fysiek veel harder werkt minder krijgt dan een kantoorslaaf, maar ja... kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En wij maar hard werken voor ons geld. De kantoorslaven leunen nog eens lekker achterover.
Oh op die fiets. Ja dat is kleautequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
[..]
Ik hoef hem niet om te bouwen, mocht dat maar. Ik moet er iets aan toevoegen maar m'n AS2 is niet meer zo sharp..
Sorry, moet werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook oneerlijk dat een bouwvakker die fysiek veel harder werkt minder krijgt dan een kantoorslaaf, maar ja... kan er ook niks aan doen.
Ga anders zaterdag mee met Tli en mij, op mijn kosten shoppen.
Allure en Tli zijn bouwvakkers?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook oneerlijk dat een bouwvakker die fysiek veel harder werkt minder krijgt dan een kantoorslaaf, maar ja... kan er ook niks aan doen.
Ga anders zaterdag mee met Tli en mij, op mijn kosten shoppen.
Gaan we wel samen een andere dag.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Flash niet ondersteund op iPads etc en er prima alternatieven zijn met HTML.
Kan je lame-ass gaan doen maar het weglaten van flash heeft het web nu al op een hoger niveau gebrachtquote:
Zo bedoelde ik het niet. Maar ik vind het serieus belachelijk dat bijvoorbeeld in de zorg en andere beroepen die zeer belangrijk zijn de salarissen zo laag liggen. In vergelijking met kantoorwerk.quote:
interestingquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook andere fysiek zware beroepen.
Vuilnismannen versus topsportersquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Maar ik vind het serieus belachelijk dat bijvoorbeeld in de zorg en andere beroepen die zeer belangrijk zijn de salarissen zo laag liggen. In vergelijking met kantoorwerk.
Nee, hoor. Is juist goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Maar ik vind het serieus belachelijk dat bijvoorbeeld in de zorg en andere beroepen die zeer belangrijk zijn de salarissen zo laag liggen. In vergelijking met kantoorwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |