okquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouw? Lichamelijk misschien. Maar je kunt niet erkennen dat ze paternale trekjes heeft. Maar op zich ook echt een moederfiguur, zo'n dominante matriarch. Je weet wel, de leidster van een groep olifanten.
okquote:
Voor mij, nieuwe muziek ontdekken en kijken wanneer er concerten zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef Nyce het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik snap daar echt het nut niet van.
Nou volgens mij voel ik dat altijd wel meteen. Alleen nooit zichtbaar hoor. Gewoon achter de rits.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef ClayDavis het volgende:
Chai, heb jij wel eens cameltoe gehad zonder dat je het in eerste instantie zelf doorhad?
Bijna geen. Sowieso in de sector waar ik werk zijn weinig vrouwen te vinden. En ik hosselde haar niet, zij hosselde mij want ik had eerst een gruwelijke hekel aan d'r.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je zo slecht bent? Valt volgens mij best mee. Hoeveel nieuwe vrouwkennisen krijg je er wekelijks nou eigenlijk bij? en op je werk hosselde je die ene ook meteen.
cliche van het jaar: angst is een slechte raadgeverquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bijna geen. Sowieso in de sector waar ik werk zijn weinig vrouwen te vinden. En ik hosselde haar niet, zij hosselde mij want ik had eerst een gruwelijke hekel aan d'r.Dat duurde ook een half jaar hoor.
En dat ik zo slecht ben is meer faalangst en dat ik uberhaupt slecht nieuwe contacten leg.
Bij bikinibroekjes bestaat er toch wel een verhoogd risico?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou volgens mij voel ik dat altijd wel meteen. Alleen nooit zichtbaar hoor. Gewoon achter de rits.
Als je kut zo'n heel broekje er ook bij hapt(zoals vaak op die cameltoepics) doe je echt iets verkeerd.
Gelukkig bestaat FOK! daaromquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bijna geen. Sowieso in de sector waar ik werk zijn weinig vrouwen te vinden. En ik hosselde haar niet, zij hosselde mij want ik had eerst een gruwelijke hekel aan d'r.Dat duurde ook een half jaar hoor.
En dat ik zo slecht ben is meer faalangst en dat ik uberhaupt slecht nieuwe contacten leg.
Oneens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:19 schreef n8n het volgende:
[..]
cliche van het jaar: angst is een slechte raadgever
try before you die, ik zeg doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:19 schreef ClayDavis het volgende:
[..]
Bij bikinibroekjes bestaat er toch wel een verhoogd risico?
Nee vind ik helemaal niet. Misschien als je het er zelf tussen stopt. Eerder nog dat het aan de zijkant een stuk verschuift.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:19 schreef ClayDavis het volgende:
[..]
Bij bikinibroekjes bestaat er toch wel een verhoogd risico?
In de savanne wat minder ja, laten we fysieke angst dan even buiten beschouwing latenquote:
Daarin ben ik net zo argwanend hoor.quote:
Ze heeft een beetje rood kruisjequote:
auto's hoop ikquote:
Daar linkte de afbeelding naar snapte er ook al niks vanquote:
Doe niet lullig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor autisten wel. Contact is contact.
Hij linkte naar zo'n hele reeks waarvan dat de eerste pic was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef n8n het volgende:
[..]
Daar linkte de afbeelding naar snapte er ook al niks van
Watertechnisch gezien ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vind ik helemaal niet. Misschien als je het er zelf tussen stopt. Eerder nog dat het aan de zijkant een stuk verschuift.
Titel: White people are crazyquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij linkte naar zo'n hele reeks waarvan dat de eerste pic was.
Nee. Sowieso zit daar meestal geen naad ofzo waardoor het er makkelijk tussen gaat, maar hangt misschien van je kut af. Als die heel erg gaat flapperen door een wildwaterbaan ofzo.quote:
1010101110101001101100101010101010000101001010101001quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo kwetsbaar op. Dit is internet. Wij bestaan allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Als die heel erg gaat flapperen door een wildwaterbaan ofzo.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef n8n het volgende:
[..]
1010101110101001101100101010101010000101001010101001eens en nullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte gewoon dat iemand voor me zou opkomen net als dat ze gister bij Tli deden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo kwetsbaar op. Dit is internet. Wij bestaan allemaal niet.
quote:
Lal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon dat iemand voor me zou opkomen net als dat ze gister bij Tli deden.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Sowieso zit daar meestal geen naad ofzo waardoor het er makkelijk tussen gaat, maar hangt misschien van je kut af. Als die heel erg gaat flapperen door een wildwaterbaan ofzo.
Wat? Zoekt er iemand ruzie? Wie is het ik mep hem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon dat iemand voor me zou opkomen net als dat ze gister bij Tli deden.
Ally, maar ik snap als je die niet wilt meppen hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat? Zoekt er iemand ruzie? Wie is het ik mep hem.
profilatiefrustratiequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef BobbyB het volgende:
Volgende account ga ik me gewoon profileren als lekker wijf. Krijg ik tenminste aandacht
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lal.
Jij bent van jezelf al een bitch, dus jij kunt dat prima alleen af.
Kan ik 1 keer in de maand ook lekker chago en lopen ragen tegen mensen zonder dat ik daar een excuus voor hoef te zoeken.quote:
ik had al redelijk vroeg grote ballenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Als klein ventje ging je ballenknijper toch ook niet tussen je ballen zitten.
Ik dacht nu al ongesteld was dus dat gaat je zeker goed afquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ik 1 keer in de maand ook lekker chago en lopen ragen tegen mensen zonder dat ik daar een excuus voor hoef te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |