boksquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben daar uit mijn leefomgeving weggerukt en als ik Maastricht ergens zie staan leef ik weer helemaal op, sorry.
idd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef fyah het volgende:
[..]
mouzur is geen fan, hij is de rechthebbende
Goed om te horen. Ik hoop dat de koffie komende week gereedstaat want naar 't schijnt geven ze goed weer af.quote:
watquote:
WD =quote:
Hoop het wel want dit is niks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik hoop dat de koffie komende week gereedstaat want naar 't schijnt geven ze goed weer af.
ik las vvdquote:
quote:
quote:Na het weekend wint warme lucht vanuit het zuiden terrein en weet ons land te bereiken. De eerste dagen verlopen vrij zonnig en met temperaturen oplopend tot 25 graden. Later in de week neemt de buienkans iets toe.
ik was er om11u al uit hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Soms als ik denk dat mijn vakantieritme verneukt is troost ik me met moomoo's ritme.
Ja vakantie. Wat is MIA?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:35 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ze is wel heel lang weg trouwens, is ze op vakantie of gewoon MIA?
Oh. Ze post nog wel op FB dus missing is ze in ieder geval niet.quote:
Dat is puur voor de buitenwereld, pyscho's gaan met de tijd meequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ze post nog wel op FB dus missing is ze in ieder geval niet.
Ff uitprinten. Thx.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef Chai het volgende:
Nuttig topic.
Wil je zoenen tijdens het uitgaan? Hier wat betere tips.
dat is dus 5 - 10 min als de initiatie van de ander komtquote:
Niet alleen mannen gedragen zich jonger dan ze lijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef Chai het volgende:
Voor van die avonden van 12-16 jaar werkt dat stappenplan wsl wel.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef Chai het volgende:
Nuttig topic.
Wil je zoenen tijdens het uitgaan? Hier wat betere tips.
Hier gaat het al mis.quote:Nu kun je even "intiem" met haar praten etc, pak haar bij haar gezicht een beetje en begin in haar oor te praten..
Maar het zijn wel echte wolvendagiaanse uitspraken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is puur voor de buitenwereld, pyscho's gaan met de tijd mee
observatie van de geest is onderdeel van 'het spel'quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het zijn wel echte wolvendagiaanse uitspraken.
vraag bobby het 5-stappenplan en alles komt goed, denk in mogelijkhedenquote:
Staat vast 't zelfde als op haar Twitter.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Soms als ik denk dat mijn vakantieritme verneukt is troost ik me met moomoo's ritme.
quote:
owja, twitterquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat vast 't zelfde als op haar Twitter.
quote:halve natte kutjochies.
heb ik ook al niet!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat vast 't zelfde als op haar Twitter.
hoezo zou je die willen¿quote:
Ik wel man, is toch prachtig.quote:
Geen idee, heb zelf ook helemaal geen twitter.quote:
geloven is voor luie mietjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef MouzurX het volgende:
Hoe ging die uitspraak van anders breiving nou?
1 man with a belief is worth more than a 1000 with just interests?
geloof sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |