Hop, showen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Beestje lijkt achter m'n scherm weg te zijn
Heb gisteravond nog wel wat foto's met m'n mobieltje gemaakt, maar die zijn ook niet geweldig.
Práchtige foto's, dit heb je vaker gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hop, kwaliteitsvermaak:
[ afbeelding ]
En hier óp het handje:
[ afbeelding ]
Duidelijke zaak, lijkt me
Check m'n edit-skills danquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Práchtige foto's, dit heb je vaker gedaan.
het is al lang droog hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef loecje het volgende:
nou ik deed de deur open...
staat er zo'n verkoper![]()
ergste is... het regent nog steeds.
Eindelijk ja!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef PH-KCD het volgende:
Het regende anders hard om 14:00 (bij het crematorium).
Dag oma. <3
Dit zeker ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Luco het volgende:
Gecondoleerd...
Oma's zijn veel te tof om zomaar opeens te overlijden.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Luco het volgende:
Gecondoleerd...
Oma's zijn veel te tof om zomaar opeens te overlijden.
Gecondoleerd ermeequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef PH-KCD het volgende:
Het regende anders hard om 14:00 (bij het crematorium).
Dag oma. <3
Nou ja, ik heb het nooit op mijn naam gehad (wilde mijn moeder niet), het stond altijd nog op de naam van de jongen die voor mij alles regelde. Ik maakte het alleen over, maar had dus bij Ziggo ook nooit automatische incasso moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
dat moet je ook nooit doen. Iedereen die ik ken die GWL op zijn naam had, heeft er gezeik mee gehad.
In mijn eerste kamer geen enkel probleem mee gehad, maar ik had ook maar één huisgenoot. De buurman regelde het internet voor de hele benedenverdieping (vier kamers), ook probleemloos.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
dat moet je ook nooit doen. Iedereen die ik ken die GWL op zijn naam had, heeft er gezeik mee gehad.
Vraag ik mij ook af ja...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef loecje het volgende:
gaat dat zo makkelijk? even een ander rekeningnr invullen?
dan zou je elk willekeurig rekeningnummer in kunnen vullen.
Nou ja, ik wist de inlog gegevens nog, dus kon zo inloggen. Je kan dan een ander rekening nummer invoeren en dan krijg je per post de bevestiging. Dus eigenlijk gaat het vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef PH-KCD het volgende:
Nogmaals bedankt.
[..]
Vraag ik mij ook af ja...
heb net een lange werkdag bij PostNL gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Bobs. het volgende:
Vooruit.
Hoe gaat het er mee Peterselie? Einde van de scriptie al in zicht?
Nog maar anderhalve maand, dat vind ik al best een overzienbare tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb net een lange werkdag bij PostNL gehad.
Eind van de scriptie is nog lang niet in zicht. Half september pas ofzo. Kan de tijd niet stil zetten he
Het kan ietsje meer worden, maar het behalen van het papiertje is het belangrijkstequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Nog maar anderhalve maand, dat vind ik al best een overzienbare tijd.
Ik ben niet op zoek naar een baan hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kan ietsje meer worden, maar het behalen van het papiertje is het belangrijkste
Hoe staat het met jouw zoektocht naar een baan?
oh, dat meende ik gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een baan hoor.
Uiteraard moet je hier door blijven postenquote:Ben nu gewoon vakantie aan het houden, en een beetje dingen voorbereiden voor als ik over een maandje ga verhuizen.
Mag ik hier nog wel posten als ik in Utrecht woon?
Wat niet is kan weer komen hequote:Op zondag 31 juli 2011 10:38 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ach, het verschil merk je toch niet. Meetings hebben we toch niet meer.
Hoera.quote:
Keihard bijkomen, heftige week gehadquote:Op zondag 31 juli 2011 11:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Hoera.Nog wilde plannen voor je vrije dag, of gewoon even bijkomen?
Da's vlakbijquote:Trouwens, iedereen; op 2,3 en 4 september organiseert een vriendin van me een buitenbios op het Ciboga terrein (daar naast het Boterdiep). De films zijn nog niet bekend, maar als ik kijk naar de films waar ze het nu over heeft wordt het heel tof.En het is gratis!
Dus als mensen nog zin hebben in toffe films moeten ze die data even in hun agenda zetten.(en de facebook pagina liken.
)
Aw, dan is even bijkomen wel fijn ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Keihard bijkomen, heftige week gehad. Wat ga jij met je laatste weekenddag doen?
Precies, nu moet je wel gaan!quote:Da's vlakbij
Zondagse wandelingenquote:Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Aw, dan is even bijkomen wel fijn ja.En mijn leven is een groot weekend tegenwoordig hoor. Maar ehh ik ga de innerlijke bejaarde in mij even omarmen en zo een fijne zondagse wandeling maken.
[..]
Precies, nu moet je wel gaan!
Ging jij daar altijd heen dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 10:38 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ach, het verschil merk je toch niet. Meetings hebben we toch niet meer.
Mijn brievenbust stroomt over van de flyers daarvanquote:Op zondag 31 juli 2011 11:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Hoera.Nog wilde plannen voor je vrije dag, of gewoon even bijkomen?
Trouwens, iedereen; op 2,3 en 4 september organiseert een vriendin van me een buitenbios op het Ciboga terrein (daar naast het Boterdiep). De films zijn nog niet bekend, maar als ik kijk naar de films waar ze het nu over heeft wordt het heel tof.En het is gratis!
Dus als mensen nog zin hebben in toffe films moeten ze die data even in hun agenda zetten.(en de facebook pagina liken.
)
Stond al genoteerd!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Trouwens, iedereen; op 2,3 en 4 september organiseert een vriendin van me een buitenbios op het Ciboga terrein (daar naast het Boterdiep).
`quote:
Groningen meetsquote:Op zondag 31 juli 2011 17:12 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Of nouja, 2 keer. En verder een paar mini-meets.
Ik wil mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:33 schreef ShiningStar het volgende:
Over precies een week vertrek ik naar Italië
QFTquote:
Morgen weer weekend.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Inkomen het volgende:
Bijna tijd voor weer een nieuwe werkweek.
Hah. Dat gaat mejuffrouw Telecaster voor me koken vanavond.quote:
Ik bedenk me net dat winter in Sydney waarschijnlijk aangenamer is dan zomer in Nederland.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:21 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Jij zit in Sydney.![]()
Hoe bevalt winter?
Lucky you!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hah. Dat gaat mejuffrouw Telecaster voor me koken vanavond.
Meeh, valt tegen. Vorige week 5 dagen non-stop regen gehad. 's Nachts koelt het af tot een graad of 13-14. Overdag gaat de temperatuur nu wel omhoog nadat het 2 weken rond de 18 graden hing. Woensdag wordt 24 graden bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat winter in Sydney waarschijnlijk aangenamer is dan zomer in Nederland.
Nou!quote:
Ik kan het een ieder aanraden.quote:Misschien moet ik dat vanavond ook maar gaan maken.
Hier hebben we de laatste maand nonstop regen gehad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Meeh, valt tegen. Vorige week 5 dagen non-stop regen gehad. 's Nachts koelt het af tot een graad of 13-14. Overdag gaat de temperatuur nu wel omhoog nadat het 2 weken rond de 18 graden hing. Woensdag wordt 24 graden bijvoorbeeld
En ik zit van 9 tot 5 op het lab
Vooral pizza, elke dagquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:55 schreef Bobs. het volgende:
IJs.Pizza.
Pasta.
Risotto.
![]()
Ja. Ik wil ook wel.
En waar ben je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Pizza verslaafde.
Ik wil thuis zijn
Waarvan akte - de risotto milanese was overheerlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En ze is er nog verdomd goed in ook.
En alsof dat nog niet erg genoeg is moet je ook nog naar de Ikea...quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Noodgedwongen: ex-mej. Inkomen komt morgen haar laatste spullen halen.
Mijn risotto was ook heul lekker geworden. Risotto.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Waarvan akte - de risotto milanese was overheerlijk.
Nom.
Heb het vier jaar zonder Ikea kunnen redden, maar moet nu eindelijk overstagquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En alsof dat nog niet erg genoeg is moet je ook nog naar de Ikea...
Risotto FTW.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Mijn risotto was ook heul lekker geworden. Risotto.
Sja. Je doet er zo weinig aan op 't moment zelf.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Heb het vier jaar zonder Ikea kunnen redden, maar moet nu eindelijk overstag. Vrouwen!
Net als jij op je kwetsbaar bent..!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Inkomen het volgende:
Toont des te meer aan hoe geniepig Ikea z'n territorium vergroot.
Kan je met een dalende lijn ook omhoog dan? Of met een halve lijn?quote:Het gaat met een hele stijgende lijn omhoog
Ja, ik ben buiten geweest en een nieuw terrarium gehaald. Morgen ga ik zomaar weer naar buiten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:10 schreef Bobs. het volgende:
Heeft iedereen ineens een leven gekregen ofzo?
Wow. Super avontuurlijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:13 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ja, ik ben buiten geweest en een nieuw terrarium gehaald. Morgen ga ik zomaar weer naar buiten.
Uhuh. en ik heb hem nog heulemaal ingericht met m'n zus ook!quote:
Gisteravond diende er op ordentelijke wijze in een stinkend oefenhok herrie gemaakt te worden met De Jongens.quote:
Of BBQ.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Gisteravond diende er op ordentelijke wijze in een stinkend oefenhok herrie gemaakt te worden met De Jongens.
Maar om nou de barbecue mee te slepen het oefenhok in...quote:
Geef die vriendin van je een reserve-sleutelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:13 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik ging vanochtend rustig naar beneden om de krant uit de brievenbus te halen en was blij omdat het zo lekker weer was. Ik was zo in extase dat ik eenmaal boven er weer pas achter kwam dat ik mijn voordeur sleutel binnen had laten liggen. Stond ik dan, alleen met m'n krant en met sleutels van de brievenbus en van mijn fiets. Geen telefoon of watBen maar naar een vriendin gereden om daar naar thuisthuis te bellen. Gelukkig was mijn pap zo lief dat ie binnen een uur al in Groningen was
Ik heb altijd een extra sleutel in mijn portemonnee, en die is al een paar keer van pas gekomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geef die vriendin van je een reserve-sleutel
Gewoon niet altijd in de buurt van een PCquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:10 schreef Bobs. het volgende:
Groetjes uit Kroatie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:10 schreef Bobs. het volgende:
Zee > chill > Zee > chill > Zee > chill.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is daar nog wat te beleven, Rene?
Om dat te kunnen doen had je niet ver weg gehoevenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zee > chill > Zee > chill > Zee > chill.
Meer doen we hier niet
Ik had hier anders de afgelopen tijd niet aan de zee willen liggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om dat te kunnen doen had je niet ver weg gehoeven
Afhankelijk van wat je bij de zee wilt doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om dat te kunnen doen had je niet ver weg gehoeven
Je was doorweekt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja, of je zou maar in je witte broek en een dun truitje door de stortregen moeten fietsen.
Helemaalquote:
hoe weet je dat het een FOK!ker was?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef PH-KCD het volgende:
Met welke FOK!ker deed ik een dragrace bij de diepenring vanavond rond 21:15?Ik op mijn scooter en de desbetreffende FOK!ker op motor met vrouw achterop.
in de stromende regen
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:32 schreef loecje het volgende:
[..]
hoe weet je dat het een FOK!ker was?
Ik twijfel of het een tijdelijk gevoel is....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef joppie_saus het volgende:
Dan ga je terug en maak je het weer goed.
Ross was ook 'slechts in een tijdelijke pauze'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik twijfel of het een tijdelijk gevoel is....
Welkom terug.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef Oneself het volgende:
Hai oude en nieuwe Grunn-fokkers!
Ik heb mn wachtwoord weer. ;')
*Ook* een leuke vakantiebestemming natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:52 schreef ShiningStar het volgende:
Zo, met 30 kilo vakantiebagage op weg naar mijn ouders
Nou na een weekendje paps en mams vertrek ik maandag naar Italie, vandaar al die bagagequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Ook* een leuke vakantiebestemming natuurlijk!
Klopt, ik ga straks pas selecteren wat wel en niet mee gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
mja, dan is 30 kg nog veel te veel. Voor een vakantie moet je het met minder dan de helft van dat gewicht kunnen redden
Haha! Gekke swa~!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef 2dope het volgende:
Zijn er vanavond nog kekke dingen te doen in de stad?
Ik heb geen zin in het standaard riedeltje O'Malleys > Spieghel > Pakhuis > Warhole
Ga mee dan slampamper. Gaan we ff &zo en het feest checkenquote:
Je kan vissen gaan voeren in de Hortus!:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef 2dope het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je kan vissen gaan voeren in de Hortus!:
http://www.grunnie.nl/ind(...)4846-Vissen%20voeren
...
Je kan dat ook niet gaan doen.
O'Malleysquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef 2dope het volgende:
Ik heb geen zin in het standaard riedeltje O'Malleys > Spieghel > Pakhuis > Warhole
Jammer alleen dat je voor 1u vaak al weggekickt wordt naar de pacific.quote:
Mjah. Ik ga liever naar de echte Ierse kroeg.quote:
Je weet dat ze bij O'malleys ook gewoon Guinness schenken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mjah. Ik ga liever naar de echte Ierse kroeg.
Guinness FTW.
ik had het zo geloofd hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:13 schreef ShiningStar het volgende:
Die 30 kilo van mij was figuurlijk bedoeld natuurlijk :p
Dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je weet dat ze bij O'malleys ook gewoon Guinness schenken?
Gezelligquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Net lekker bbq gedaan met ouders en zus! Serieus echt al 5 jaar geleden ofzo dat we dat hadden gedaan.
Haha, ja! Vind het altijd wel leuk als we eens iets met z'n allen doen!quote:
Haha nee, het regent hier nog steeds niet! Beetje kleine sputtersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:07 schreef loecje het volgende:
regende het daar niet?
nu was ik doorweekt
Ik voel je pijn.quote:
dat lijkt me niet echt logisch. hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef Inkomen het volgende:
RyanAir. Tsja, zolang je maar aan de voorwaarden voldoet.
Overigens vanavond ontdekt dat een retourtje Groningen-Brussel met de trein in de eerste klas goedkoper is dan in de tweede klas. NS.
NS Hispeed. Daarbij hebben we voor de eerste klas niet eens een kortingskaart gebruikt. Verder geen idee, maar scheelde toch zo'n dertig euroquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:32 schreef loecje het volgende:
[..]
dat lijkt me niet echt logisch. hoe krijg je dat voor elkaar.
Logica en de NS combineren dan ook slecht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:32 schreef loecje het volgende:
[..]
dat lijkt me niet echt logisch. hoe krijg je dat voor elkaar.
had ik dat maar geweten toen ik in brussel woonde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
NS Hispeed. Daarbij hebben we voor de eerste klas niet eens een kortingskaart gebruikt. Verder geen idee, maar scheelde toch zo'n dertig euro.
Dat valt te lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nja, ver.. vanaf UMCG naar Damsterdiep (niet de bouwput, maar de andere kant op) kleine 10 minuutjes fietsen. Band, wiel.. geen idee, hij slijt erg aan, een aantal spaken zjn weer stuk.
Voor lange afstanden is de trein helemaal niet zo gek, maar dat zo'n omzetting dertig euro scheelt (voor twee retourtjes) is het welquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Catch22- het volgende:
ik ga over 2 weken naar Antwerpen, retourtje 2 pers. 1e klas was 80/90 euro geloof ik.
Schrok er een beetje van, daar kan ik niet voor rijden... 2e > 1e klas omzetting kostte 10 euro, vond ik ook wel meevallen
Indiaas van hier in de Oostersingel is trouwens ook heel behoorlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:38 schreef Inkomen het volgende:
Geeft niets, ik worstel nu met hetzelfde dilemma.
Kun je daar ook afhalen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Indiaas van hier in de Oostersingel is trouwens ook heel behoorlijk.
..of anders kun je net zoals ik voor de stoommaaltijden van de AH gaan.
Jup! Even bellen en dan kun je het zo afhalen. Ze hebben een fantastisch voorgerecht/bijgerecht ding met champignons daar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Kun je daar ook afhalen?
Ik denk dat het ravioli met pesto wordt, dat is nog net wat ik hier heb liggen. De AH is mij te ver weg.
Afhalen dan. Is nog heel lekker ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef Inkomen het volgende:
Ja maar ja maar ik moet eerst nog een kookpan afwassen. In m'n eentje krijg ik die machine niet snel genoeg vol
.
En waarom weer teruggaan als het zo'n goede dag is!
Ik kan het niet helpen, ik ben ondetussen al van ver gevorderde leeftijd hoor, dan is zo'n dag best lang.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik ben ondetussen al van ver gevorderde leeftijd hoor, dan is zo'n dag best lang.
Waterdichte redenatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:18 schreef Inkomen het volgende:
Ledigheid is des duivels oorkussen. Kussens zijn fijn. Ledigheid is fijn.
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Het is niet netjes een dame om haar leeftijd te vragen.
Ik tart liever het lot met de overige restanten van mijn pastavoorraad. Poging twee onderweg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Nou eh.. dan is het dus beslist. Indiaas.
Ze worden ook elk jaar jonger, die Keilopertjes.quote:
De Kleine Moghul in de Boteringe - 't beste Indiaas eten in de stad!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Bobs. het volgende:
[..]
(als je ten minste van Indiaas houdt)
Ja, die noemde ik ook niet voor niks eerst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef Telecaster het volgende:
[..]
De Kleine Moghul in de Boteringe - 't beste Indiaas eten in de stad!
En, ontopic: ook afhaal.
Ah, dat was voor mij dan een pagina terug - ik was te lui (of, zoals ik 't liever formuleer: te persoonlijk efficientquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja, die noemde ik ook niet voor niks eerst.
Die aan de kop van de Meeuwerderweg..?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik haal altijd Indiaas in de Oosterpoort. Ook prima.
Almost Noorderzon!quote:
ik kom eigenlijk nooit meer in Emmen en al helemaal niet voor zulke achterlijke festiviteiten met domme provincialen dat eigenlijk altijd in matten eindigt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Was je niet eens op de Gouden Pijl?
Hier doet íe het gewoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:53 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb een blauw scherm op elke zender op m'n tv en er wordt in het midden afgeteld vanaf 5.00 naar 0.00 en ik krijg maar geen beeld
Hm. Dat klinkt dan eerder als een probleem met je tv.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
En na die 5 minuten gaat de tv automatisch op standby.
Ja die. Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die aan de kop van de Meeuwerderweg..?
Daar heb ik één keer besteld, omdat de Kleine Moghul niet bezorgt, en dat dreef gewoon van het vet. Nee, dan fiets ik voortaan die vijf minuten wel even.
Net goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef Renesite het volgende:
Ik vrees een verkoudheid wegens schokkende weersverandering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |