Hop, showen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Beestje lijkt achter m'n scherm weg te zijn
Heb gisteravond nog wel wat foto's met m'n mobieltje gemaakt, maar die zijn ook niet geweldig.
Práchtige foto's, dit heb je vaker gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hop, kwaliteitsvermaak:
[ afbeelding ]
En hier óp het handje:
[ afbeelding ]
Duidelijke zaak, lijkt me
Check m'n edit-skills danquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Práchtige foto's, dit heb je vaker gedaan.
het is al lang droog hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef loecje het volgende:
nou ik deed de deur open...
staat er zo'n verkoper![]()
ergste is... het regent nog steeds.
Eindelijk ja!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef PH-KCD het volgende:
Het regende anders hard om 14:00 (bij het crematorium).
Dag oma. <3
Dit zeker ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Luco het volgende:
Gecondoleerd...
Oma's zijn veel te tof om zomaar opeens te overlijden.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Luco het volgende:
Gecondoleerd...
Oma's zijn veel te tof om zomaar opeens te overlijden.
Gecondoleerd ermeequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef PH-KCD het volgende:
Het regende anders hard om 14:00 (bij het crematorium).
Dag oma. <3
Nou ja, ik heb het nooit op mijn naam gehad (wilde mijn moeder niet), het stond altijd nog op de naam van de jongen die voor mij alles regelde. Ik maakte het alleen over, maar had dus bij Ziggo ook nooit automatische incasso moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
dat moet je ook nooit doen. Iedereen die ik ken die GWL op zijn naam had, heeft er gezeik mee gehad.
In mijn eerste kamer geen enkel probleem mee gehad, maar ik had ook maar één huisgenoot. De buurman regelde het internet voor de hele benedenverdieping (vier kamers), ook probleemloos.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
dat moet je ook nooit doen. Iedereen die ik ken die GWL op zijn naam had, heeft er gezeik mee gehad.
Vraag ik mij ook af ja...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef loecje het volgende:
gaat dat zo makkelijk? even een ander rekeningnr invullen?
dan zou je elk willekeurig rekeningnummer in kunnen vullen.
Nou ja, ik wist de inlog gegevens nog, dus kon zo inloggen. Je kan dan een ander rekening nummer invoeren en dan krijg je per post de bevestiging. Dus eigenlijk gaat het vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef PH-KCD het volgende:
Nogmaals bedankt.
[..]
Vraag ik mij ook af ja...
heb net een lange werkdag bij PostNL gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Bobs. het volgende:
Vooruit.
Hoe gaat het er mee Peterselie? Einde van de scriptie al in zicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |