Hop, showen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Beestje lijkt achter m'n scherm weg te zijn
Heb gisteravond nog wel wat foto's met m'n mobieltje gemaakt, maar die zijn ook niet geweldig.
Práchtige foto's, dit heb je vaker gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hop, kwaliteitsvermaak:
[ afbeelding ]
En hier óp het handje:
[ afbeelding ]
Duidelijke zaak, lijkt me
Check m'n edit-skills danquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Práchtige foto's, dit heb je vaker gedaan.
het is al lang droog hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef loecje het volgende:
nou ik deed de deur open...
staat er zo'n verkoper![]()
ergste is... het regent nog steeds.
Eindelijk ja!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef PH-KCD het volgende:
Het regende anders hard om 14:00 (bij het crematorium).
Dag oma. <3
Dit zeker ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Luco het volgende:
Gecondoleerd...
Oma's zijn veel te tof om zomaar opeens te overlijden.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:46 schreef Luco het volgende:
Gecondoleerd...
Oma's zijn veel te tof om zomaar opeens te overlijden.
Gecondoleerd ermeequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:56 schreef PH-KCD het volgende:
Het regende anders hard om 14:00 (bij het crematorium).
Dag oma. <3
Nou ja, ik heb het nooit op mijn naam gehad (wilde mijn moeder niet), het stond altijd nog op de naam van de jongen die voor mij alles regelde. Ik maakte het alleen over, maar had dus bij Ziggo ook nooit automatische incasso moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
dat moet je ook nooit doen. Iedereen die ik ken die GWL op zijn naam had, heeft er gezeik mee gehad.
In mijn eerste kamer geen enkel probleem mee gehad, maar ik had ook maar één huisgenoot. De buurman regelde het internet voor de hele benedenverdieping (vier kamers), ook probleemloos.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
dat moet je ook nooit doen. Iedereen die ik ken die GWL op zijn naam had, heeft er gezeik mee gehad.
Vraag ik mij ook af ja...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef loecje het volgende:
gaat dat zo makkelijk? even een ander rekeningnr invullen?
dan zou je elk willekeurig rekeningnummer in kunnen vullen.
Nou ja, ik wist de inlog gegevens nog, dus kon zo inloggen. Je kan dan een ander rekening nummer invoeren en dan krijg je per post de bevestiging. Dus eigenlijk gaat het vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef PH-KCD het volgende:
Nogmaals bedankt.
[..]
Vraag ik mij ook af ja...
heb net een lange werkdag bij PostNL gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Bobs. het volgende:
Vooruit.
Hoe gaat het er mee Peterselie? Einde van de scriptie al in zicht?
Nog maar anderhalve maand, dat vind ik al best een overzienbare tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb net een lange werkdag bij PostNL gehad.
Eind van de scriptie is nog lang niet in zicht. Half september pas ofzo. Kan de tijd niet stil zetten he
Het kan ietsje meer worden, maar het behalen van het papiertje is het belangrijkstequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Nog maar anderhalve maand, dat vind ik al best een overzienbare tijd.
Ik ben niet op zoek naar een baan hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kan ietsje meer worden, maar het behalen van het papiertje is het belangrijkste
Hoe staat het met jouw zoektocht naar een baan?
oh, dat meende ik gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:18 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een baan hoor.
Uiteraard moet je hier door blijven postenquote:Ben nu gewoon vakantie aan het houden, en een beetje dingen voorbereiden voor als ik over een maandje ga verhuizen.
Mag ik hier nog wel posten als ik in Utrecht woon?
Wat niet is kan weer komen hequote:Op zondag 31 juli 2011 10:38 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ach, het verschil merk je toch niet. Meetings hebben we toch niet meer.
Hoera.quote:
Keihard bijkomen, heftige week gehadquote:Op zondag 31 juli 2011 11:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Hoera.Nog wilde plannen voor je vrije dag, of gewoon even bijkomen?
Da's vlakbijquote:Trouwens, iedereen; op 2,3 en 4 september organiseert een vriendin van me een buitenbios op het Ciboga terrein (daar naast het Boterdiep). De films zijn nog niet bekend, maar als ik kijk naar de films waar ze het nu over heeft wordt het heel tof.En het is gratis!
Dus als mensen nog zin hebben in toffe films moeten ze die data even in hun agenda zetten.(en de facebook pagina liken.
)
Aw, dan is even bijkomen wel fijn ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Keihard bijkomen, heftige week gehad. Wat ga jij met je laatste weekenddag doen?
Precies, nu moet je wel gaan!quote:Da's vlakbij
Zondagse wandelingenquote:Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Aw, dan is even bijkomen wel fijn ja.En mijn leven is een groot weekend tegenwoordig hoor. Maar ehh ik ga de innerlijke bejaarde in mij even omarmen en zo een fijne zondagse wandeling maken.
[..]
Precies, nu moet je wel gaan!
Ging jij daar altijd heen dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 10:38 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ach, het verschil merk je toch niet. Meetings hebben we toch niet meer.
Mijn brievenbust stroomt over van de flyers daarvanquote:Op zondag 31 juli 2011 11:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Hoera.Nog wilde plannen voor je vrije dag, of gewoon even bijkomen?
Trouwens, iedereen; op 2,3 en 4 september organiseert een vriendin van me een buitenbios op het Ciboga terrein (daar naast het Boterdiep). De films zijn nog niet bekend, maar als ik kijk naar de films waar ze het nu over heeft wordt het heel tof.En het is gratis!
Dus als mensen nog zin hebben in toffe films moeten ze die data even in hun agenda zetten.(en de facebook pagina liken.
)
Stond al genoteerd!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Trouwens, iedereen; op 2,3 en 4 september organiseert een vriendin van me een buitenbios op het Ciboga terrein (daar naast het Boterdiep).
`quote:
Groningen meetsquote:Op zondag 31 juli 2011 17:12 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Of nouja, 2 keer. En verder een paar mini-meets.
Ik wil mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:33 schreef ShiningStar het volgende:
Over precies een week vertrek ik naar Italië
QFTquote:
Morgen weer weekend.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Inkomen het volgende:
Bijna tijd voor weer een nieuwe werkweek.
Hah. Dat gaat mejuffrouw Telecaster voor me koken vanavond.quote:
Ik bedenk me net dat winter in Sydney waarschijnlijk aangenamer is dan zomer in Nederland.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:21 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Jij zit in Sydney.![]()
Hoe bevalt winter?
Lucky you!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hah. Dat gaat mejuffrouw Telecaster voor me koken vanavond.
Meeh, valt tegen. Vorige week 5 dagen non-stop regen gehad. 's Nachts koelt het af tot een graad of 13-14. Overdag gaat de temperatuur nu wel omhoog nadat het 2 weken rond de 18 graden hing. Woensdag wordt 24 graden bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat winter in Sydney waarschijnlijk aangenamer is dan zomer in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |