quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
DAt vind ik tof van haar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:49 schreef Renesite het volgende:
[..]ze correcteert me ook zo goed automatisch! !!!!
De fiets dan?quote:
tashiquote:
waquote:
sabiquote:
IJs.quote:
Lekkerquote:
Je had gewoon een regenton mee moeten neen, had je alles kunnen kiezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker
Maar ik had gehoopt op de chickenwingijs in die poll.
*gooit een stapel zakdoeken naar Kally.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:37 schreef Kally het volgende:
Geen zin vandaag, rot verkouden zijn, nou ja maar wat gaan doen
nee, zo ben ik niet. FOK!ers mochten kiezen. Wie weet, in de toekomst nog een keer. Geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had gewoon een regenton mee moeten neen, had je alles kunnen kiezen.
Schapsquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:37 schreef Kally het volgende:
Geen zin vandaag, rot verkouden zijn, nou ja maar wat gaan doen
Geen Deutsche Gründlichkeit?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
En weer een faal van die Duitsers
Christ, ik ben meer met de zooi eromheen bezig dan met afspraken, die afspraken met uitgevers gaan een stuk makkelijker
Al gehad.quote:
Kan ook gezellig zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:48 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik moet gamescom nog even voorschieten, niet vergeten vandaag te betalen, anders is het straks onder de stationsbrug slapen
Ik hoop niet dat hij in je kut knipt.quote:
Hahahahaahahquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij in je kut knipt.
Ik zou het persoonlijk verdomd knap vindenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij in je kut knipt.
Niet bepaald. Eerst een uur of wat met de gamescom-organisatie aan de lijn gehangen om een normaal aantal mediakaarten te krijgen, en nu weer te weinig bedden.quote:
Jij hebt heul geen kutquote:
Dan neemt ie jou mee!quote:
Mijne hoeft niet gekniptquote:
quote:
Figuurzagen?quote:
MIquote:
quote:
Met grind. Schuurt lekker.quote:
Yep, hier ook.quote:
Dat was nat.quote:
Ligt hier boven op de kast, jaren op geoefend.quote:
Ik doe niet aan chique.quote:
Goodmeurning.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Haartjens prachtig. Klaar voor zaterdachtig.
Beetje opletten he!quote:
piemels?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
Al dat geschmier over lullen
En Ian ik wacht op de feauteaux
Oh heilige rosbief!quote:
Je hebt geen heilig erosbief. Ik laat deze typo staan. Mooi!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:30 schreef Renesite het volgende:
Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen. Ik wil geen kinderen.
Schijt mensen.... urghhhhhhj 730 GEJANK. theatrale ouders. Jaaaaaaaaa jaaaaaaaa. Bah. En nu een ghettoblaster met 'alle eendjes zwemmen in het water'. Urgh.
geef mij maar bockworstquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt geen heilig erosbief. Ik laat deze typo staan. Mooi!
de wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee gewoon een patatje met van Bram ladage ofzo
Is het zo ergquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik in lsd om mensen hier te drogeren
frietje oorlog.quote:
quote:
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd;quote:
Je moet duidelijk praten anders René niet snapquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd;
De Kartoffelkrieg in Pruisen?quote:
Iemand moet die jongen opvoeden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet duidelijk praten anders René niet snap
Patatje oorlog is het
Ja ik hou wel een oogje in het zeil.quote:
Ik moet ook afvallen al zegt Ian van niet, maar ik weet niet wat ik aan moet zaterdagquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Siep
Patat
nog even 2 dagen streng zijn
Lutte!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ook afvallen al zegt Ian van niet, maar ik weet niet wat ik aan moet zaterdag
Mijn ruitjes pyama broek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Uhmzzz ja doe iets aan waar je je prettig invoeltDat doe ik ook
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
ff cross post:
Ik ben ook weer boven water![]()
Rijd ik bij ons in de wijk, bijna thuis vannacht. Loopt daar een jongen van 10 over straat.
Vroeg hoe laat het was, begin vertrouwde ik het niet echt dus wou ik doorfietsen, maar toen toch maar gestopt en gekeken. Was 1u. Daarna vroeg hij of hij naar zn zus kon bellen.
Ik vroeg al waarom hij daar stond midden op straat. Zijn zus kwam terug van vakantie en hij mocht thuis niet naar binnen voor ze er was. En dat zou tussen 1 en 1:30 zijn.
Heb toen nummer van zn zus gebeld en de telefoon tegen zn oor gehouden dat hij kon bellen. Had geen zin om hem de telefoon helemaal te geven.
Ze zei dat ze nog in de stad was maar naar huis zou komen. Gasje bedankte me en zei dat ik wel kon gaan. Ben de straat uitgefiets en om de hoek gewacht tot die zus kwam. Daarna ook maar naar huis gereden. Duurde me echter wel te lang dus was ook al met de politie aan het bellen, maar daar stond ik nog in de wacht toen ze thuis kwam. Maar opgehangen, dan kunnen ze toch niks meer doen.
gaat er meer om dat mensen hun kind om 1:00 alleen op straat laten in nu niet bepaald de veiligste buurtquote:
Die mensen verdienen geen kinderen. Punt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat er meer om dat mensen hun kind om 1:00 alleen op straat laten in nu niet bepaald de veiligste buurt
Zo te horen willen ze er ook vanaf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die mensen verdienen geen kinderen. Punt.
mja waren wel buitenlandersquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die mensen verdienen geen kinderen. Punt.
Gezondheidquote:
Ben je blond?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
En hoezo lijk ik op C_A met een slokje op ?
Nee,quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je mijn prachtige feauteaux van mijn prachtige haar op je prachtige mobiel?
Wheheh, maakt niet uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gezondheid
En hoezo lijk ik op C_A met een slokje op ?
en lutte:
Sorry dat ik je gister vergeten was een kusje te geven![]()
Dat.quote:
Heksie is jarig? Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:38 schreef Laysa het volgende:
Lang zal Haksie leven, Lang zal Haksie leven....in de Glooooooooooriaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Aangezien het al op meerdere plekken op Fok staat hoort dat hier zeker![]()
Gelukkig, 10 minuten na mn berichtje begon het te stortregenen, niet te zuinig.quote:
Aids in je vingers misschien, of je hangt ze teveelquote:
Wet le feck, ik stuur nog wel iets.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Aids in je vingers misschien, of je hangt ze teveel
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Aids in je vingers misschien, of je hangt ze teveel
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wet le feck, ik stuur nog wel iets.
Het went.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:46 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme Ian, ik doe er fucking een kwartier over om iedere post van jou te ontcijferen.
Ik snap er ook geen reet van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:46 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme Ian, ik doe er fucking een kwartier over om iedere post van jou te ontcijferen.
Hebben we wat gemeen.quote:
Dat kan niet hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt straks 2 feauteaux, was vorige keer ook.
Zegquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef Zeroku het volgende:
Vooral dat eaux.
Ga lekker naar GeenStijl..
Wtf, kom niet met háát!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef Zeroku het volgende:
Vooral dat eaux.
Geen Stijlquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef Zeroku het volgende:
Vooral dat eaux.
quote:
quote:
Sorryquote:
Jij bent crveffrey vanaf nu hahaquote:
Misschien bevalt die andere beter?quote:
Ah, mooiquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:50 schreef Lutte het volgende:
Ian is leukEn grappig
En mijn papa of ie nou wil of niet
Doe maar nietquote:
Toch Zorro!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien bevalt die andere beter?Ik weet nu eauk niet welke je hebt
Maak morgen zelf maar feauteaux. Zeaux. Enzeaux. Speciaal voor Zereaux.
Ja blabla, als ik de camera pak duik jij wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een boefjequote:Op donderdag 28 juli 2011 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zulks een leugensch!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja blabla, als ik de camera pak duik jij weg
Niemand hakt, dat heet plagenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:52 schreef Laysa het volgende:
Ja ga lekker hakken op elkander...of gaan we het hebben over topichunten...ook zo onzinnig....kom op zesch!!1
Kally zegt dat ik op jou lijk na een slokje opquote:
Ik snap die jongen zaterdag wel ff op de feauteauxquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja blabla, als ik de camera pak duik jij weg
AHAHAHA WOW-NERD LKKR RAIDEN MET JE GUILD XDquote:
kan ook niet hakkequote:
Draag je dan een blonde pruik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kally zegt dat ik op jou lijk na een slokje op
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AHAHAHA WOW-NERD LKKR RAIDEN MET JE GUILD XD [ afbeelding ]
Ik heb nog nooit WoW aangeraakt. Knap van mezelfquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AHAHAHA WOW-NERD LKKR RAIDEN MET JE GUILD XD [ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Draag je dan een blonde pruik?
Geef me de jeauwe dan!quote:
Alsof ik niet al heel veel foto's van hem hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap die jongen zaterdag wel ff op de feauteaux
Het is ook gewoon een kutspel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit WoW aangeraakt. Knap van mezelf
soms wel een hoed:quote:
Ik heb al tijden geen tijd meer. Ik doe nu alleen nog in real life Raiden met de Hooligans van Siepje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit WoW aangeraakt. Knap van mezelf
typte nog best netjesquote:
ok hahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef Kally het volgende:
Crees je kusjes en hou van jullie doet miran ook
Zkr naaktpicsquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof ik niet al heel veel foto's van hem heb
Geen idee. Miljoenen mensen spelen het, dus het zal wel iets hebbenquote:
Of Cityville.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Miljoenen mensen spelen het, dus het zal wel iets hebben
Idem als Farmville en zo
Lees het sarcasme in de postquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof ik niet al heel veel foto's van hem heb
Ookquote:
Oh hai.quote:
Dit klinkt alsof je met je tong de tepels van Kally schuurt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen tijd meer. Ik doe nu alleen nog in real life Raiden met de Hooligans van Siepje.
Neuh. Alleen is het allemaal echt té commercieel gemaakt.quote:
quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je met je tong de tepels van Kally schuurt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je met je tong de tepels van Kally schuurt.
Een bedrijf dat niet commercieel is doet aan liefdadigheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. Alleen is het allemaal echt té commercieel gemaakt.
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een bedrijf dat niet commercieel is doet aan liefdadigheid
Op het begin was het helemaal niet gefixeerd op geld. Eerste uitbreiding al meer en nu is het gewoon triest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een bedrijf dat niet commercieel is doet aan liefdadigheid
Ik zit op foon dat leest andersquote:
He, crv, of cvr, of hoe heet die smiley-dude.quote:
Gratisch Epics voor elke scheet die je laat!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op het begin was het helemaal niet gefixeerd op geld. Eerste uitbreiding al meer en nu is het gewoon triest.
Nee, Blizzard schonk dit aan de wereld uit pure liefdequote:Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op het begin was het helemaal niet gefixeerd op geld. Eerste uitbreiding al meer en nu is het gewoon triest.
Hallo, met srvquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, crv, of cvr, of hoe heet die smiley-dude.
Te weinig.........quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Oh, nee, dat bedoelde ik niet.![]()
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gratisch Epics voor elke scheet die je laat!
Heb je ene Raider voor me?quote:
Sorry. Ik ben met vakantiequote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben met vakantie [ afbeelding ].
ik heb trouwens geen last van de mojitosquote:
lijkt het wel op hahaquote:
Niet dat ik weetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
OMG, dat mens uit HGT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
OMG, dat mens uit HGT
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
* Deurtje opendoet en binnenstaptquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zat altijd in mn hoofd...ga dr weer eens gauw in
OMG, dat mens uit HGT
The horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
OMG, dat mens uit HGT
Dramatisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*HGT Live-topic juicht!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:13 schreef Pheno het volgende:
Ik bedenk me net dat ik er vrijdag niet bij ben!
Hoera!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dan moet je hem er ook niet induwenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:20 schreef Zeroku het volgende:
Hoerig schillenmesje. Blijf de volgende keer uit mijn vinger.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:20 schreef Zeroku het volgende:
Hoerig schillenmesje. Blijf de volgende keer uit mijn vinger.
Oh ja, pepernoten zullen ook wel zo in de winkels liggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:24 schreef Zeroku het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ent-zijn-kerstdeuren.
Didn't workquote:
GEEN IDEE: HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Niet zo veel zuipen anders lijk je op Crazy!quote:
Nieuw wereldrecord.quote:
Ik heb het sport kijken nooit begrepen. Maar ik heb dan ook geen enkel gevoel bij Nederlandse sport. Mag ik nu emigreren?quote:
Die ga ik zaterdag makenquote:
Ik kom het niet langsbrengenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nice
Ik vind die groene het lekkerst
Hij is ook nog coach in Zuid-Afrika. Wat een held ook he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:08 schreef Zeroku het volgende:
Ah Maarten Stekelenburg moet nu zwemmen.
dat kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het sport kijken nooit begrepen. Maar ik heb dan ook geen enkel gevoel bij Nederlandse sport. Mag ik nu emigreren?
spekkoek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
spekkoek Benny
Nu even 2 liter water wegdrinken
jij kent spekkoek nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan
Als je wilt mag je van mij emigreren hoor, maar het moet niet
[..]
spekkoek?
There we go again...quote:
Phieuw.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel, maar je zei zo uit het niets 'spekkoek benny'
TZe N00b will stay neaubquote:
ik was de quote vergetenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel, maar je zei zo uit het niets 'spekkoek benny'
Dat is mijn Chinese broer.quote:
Ow wachtquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap 'm nog niet
in before....
[..]
Ah.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wacht