quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
DAt vind ik tof van haar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:49 schreef Renesite het volgende:
[..]ze correcteert me ook zo goed automatisch! !!!!
De fiets dan?quote:
tashiquote:
waquote:
sabiquote:
IJs.quote:
Lekkerquote:
Je had gewoon een regenton mee moeten neen, had je alles kunnen kiezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker
Maar ik had gehoopt op de chickenwingijs in die poll.
*gooit een stapel zakdoeken naar Kally.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:37 schreef Kally het volgende:
Geen zin vandaag, rot verkouden zijn, nou ja maar wat gaan doen
nee, zo ben ik niet. FOK!ers mochten kiezen. Wie weet, in de toekomst nog een keer. Geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had gewoon een regenton mee moeten neen, had je alles kunnen kiezen.
Schapsquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:37 schreef Kally het volgende:
Geen zin vandaag, rot verkouden zijn, nou ja maar wat gaan doen
Geen Deutsche Gründlichkeit?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
En weer een faal van die Duitsers
Christ, ik ben meer met de zooi eromheen bezig dan met afspraken, die afspraken met uitgevers gaan een stuk makkelijker
Al gehad.quote:
Kan ook gezellig zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:48 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik moet gamescom nog even voorschieten, niet vergeten vandaag te betalen, anders is het straks onder de stationsbrug slapen
Ik hoop niet dat hij in je kut knipt.quote:
Hahahahaahahquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij in je kut knipt.
Ik zou het persoonlijk verdomd knap vindenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij in je kut knipt.
Niet bepaald. Eerst een uur of wat met de gamescom-organisatie aan de lijn gehangen om een normaal aantal mediakaarten te krijgen, en nu weer te weinig bedden.quote:
Jij hebt heul geen kutquote:
Dan neemt ie jou mee!quote:
Mijne hoeft niet gekniptquote:
quote:
Figuurzagen?quote:
MIquote:
quote:
Met grind. Schuurt lekker.quote:
Yep, hier ook.quote:
Dat was nat.quote:
Ligt hier boven op de kast, jaren op geoefend.quote:
Ik doe niet aan chique.quote:
Goodmeurning.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Haartjens prachtig. Klaar voor zaterdachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |