abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100033929
Ik schrik weleens van het feit dat er blijkbaar heel veel mensen zijn die onveilige orale seks hebben. Maar ik ben benieuwd naar jullie mening hierover, waarom doe je het wel met of zonder condoom/beflapje?

Deze vraag is bedoeld voor de single people met wisselende contacten ;)
pi_100034345
Ik heb nog nooit bescherming gebruikt bij orale seks. Kan me ook echt niet voorstellen dat dat plezierig is.
  donderdag 28 juli 2011 @ 07:17:13 #3
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_100034973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 05:21 schreef courgette het volgende:
Ik heb nog nooit bescherming gebruikt bij orale seks. Kan me ook echt niet voorstellen dat dat plezierig is.
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 07:37:26 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_100035088
Dat woord alleen al, beflapje, dan heb je meteen al geen zin meer :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_100035122
Beflapje klinkt als een stukje regenjas. Maargoed, ik doe toch alleen maar dingen met mijn vaste vriend en van hem weet ik dat ie niks heeft. Ook ben ik aan de pil dus hebben we uberhaupt geen condooms meer.
pi_100035230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 07:41 schreef pasopikbijt het volgende:
Beflapje klinkt als een stukje regenjas. Maargoed, ik doe toch alleen maar dingen met mijn vaste vriend en van hem weet ik dat ie niks heeft. Ook ben ik aan de pil dus hebben we uberhaupt geen condooms meer.
De meeste vrouwen die een SOA oplopen krijgen die van hun vaste vriend waarvan ze echt zeker wisten dat hij niks had...
pi_100035268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 07:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De meeste vrouwen die een SOA oplopen krijgen die van hun vaste vriend waarvan ze echt zeker wisten dat hij niks had...
Je moet ook zeker weten dat ie niet vreemd gaat _O-
pi_100035293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 07:58 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Je moet ook zeker weten dat ie niet vreemd gaat _O-
En dat kun je dus nooit zeker weten, tenzij je 24 uur per dag, 7 dagen per week bij hem bent.
pi_100035301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 08:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En dat kun je dus nooit zeker weten, tenzij je 24 uur per dag, 7 dagen per week bij hem bent.
sarcasm dude, sarcasm :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  donderdag 28 juli 2011 @ 08:34:23 #10
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_100035632
als je altijd met doet bouw je geen weerstand op he ;)

lijkt me overigens niks het fijne van orale seks vind ik juist dat het zo gevoelig is, dat wordt door een condoom een flink stuk minder.
pi_100035717
als je orale sex met condoom/beflapje gaat hebben dan kun je het net zo goed niet doen: voel je toch helemaal niets meer :{w
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_100036682
Er zijn gewoon grenzen aan dat verstikkende veiligheidsdenken. Van leven ga je dood, als je gaat leven alsof je al dood bent dan duurt dat leven vast langer, maar het is ook minder waard.

Het is een kwestie van de kansverhouding een beetje gunstig houden. Als je echt alle risico's wilt uitsluiten zul je voor veilige seks ook even eerst het hele huis na moeten lopen of alle elektrische apparatuur wel uitstaat en de draagbalken boven je bed moeten checken. En misschien moet je dan voor de zekerheid ook wel een driedubbel beflapje nemen en twee condooms om doen, en eerst de schurft en griepcheck doen bij je partner. En niet al te opgewonden raken natuurlijk, wat daarmee prima samengaat, voor je het weet krijg je een hartaanval.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100037382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn gewoon grenzen aan dat verstikkende veiligheidsdenken. Van leven ga je dood, als je gaat leven alsof je al dood bent dan duurt dat leven vast langer, maar het is ook minder waard.

Het is een kwestie van de kansverhouding een beetje gunstig houden. Als je echt alle risico's wilt uitsluiten zul je voor veilige seks ook even eerst het hele huis na moeten lopen of alle elektrische apparatuur wel uitstaat en de draagbalken boven je bed moeten checken. En misschien moet je dan voor de zekerheid ook wel een driedubbel beflapje nemen en twee condooms om doen, en eerst de schurft en griepcheck doen bij je partner. En niet al te opgewonden raken natuurlijk, wat daarmee prima samengaat, voor je het weet krijg je een hartaanval.
Heb ooit juist eens ergens gelezen dat twee condooms omdoen juist extra onveilig is. De kans op scheuren in de twee condooms is door de wrijving over elkaar namelijk een stuk groter.
pi_100037835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb ooit juist eens ergens gelezen dat twee condooms omdoen juist extra onveilig is. De kans op scheuren in de twee condooms is door de wrijving over elkaar namelijk een stuk groter.
Ik geloof je meteen. Maar condooms zijn sowieso niet 100% veilig. Slaapkamers ook niet (de meeste ongelukken gebeuren in huis!), bij een ONS kun je ook zomaar een moordzuchtige psychopaat treffen, of een jaloers en wraakzuchtig ex-vriendje die haar achtervolgt.

Het leven kent risico's, als die allemaal wilt uitsluiten heb je geen leven. Risico's beperken kan wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:28:38 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100038224
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juli 2011 07:37 schreef Karina het volgende:
pi_100039050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 04:23 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ik schrik weleens van het feit dat er blijkbaar heel veel mensen zijn die onveilige orale seks hebben. Maar ik ben benieuwd naar jullie mening hierover, waarom doe je het wel met of zonder condoom/beflapje?

HEB JIJ BEFLAPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????

Wowzers nog nooit meegemaakt.. Nog nooit gezien zelfs! Sterker nog - ik heb het moeten wikipedia'en omdat ik echt niet wist HOE zo'n ding er nou uit zag... Gewoon een velletje rubber over het kutje houden en dan likken dus...........? (je kan een condoom omtoveren tot een beflapje dus) man-o-man-o-man wat vreemd zeg.

Maar goed. Ik neem aan dat jij dat doet... Hoe gaat dat dan? "Knip jij het condoom open of ik?" of "Nou weet je wat, doe vandaag maar aardbeien smaak." en "Hee hou je het lapje er wel goed overheen?"...............

Dit topic heeft mij ernstig verbaasd.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:38:12 #17
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100040417
Met een beflap of condoom voor orale sex sla ik het liever over... + dat wanneer ik denk aan gonorroe, herpes, syfilis, hepatitis, chlamydia, hiv.... heb ik er ook geen trek in om orale sex met een random meid te hebben.

Heb het trouwens wel gedaan onveilig, mja als je geil bent... dan werkt het veiligheidsgevoel gewoon minder dan wanneer je er later weer aan terugdenkt.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100042042
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 04:23 schreef NaughtyBuns het volgende:

Het waarom zonder is niet zo moeilijk. Omdat het meer genot/plezier geeft.
pi_100042078
Ik heb wel eens een beflapje gezien. Toen ik de UIT liep in 2001 zat er één in elk welkomstpakket voor elke student.
pi_100043961
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juli 2011 07:37 schreef Karina het volgende:
:')

En nee inderdaad. Alles zonder.
pi_100049752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:57 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

HEB JIJ BEFLAPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????

Wowzers nog nooit meegemaakt.. Nog nooit gezien zelfs! Sterker nog - ik heb het moeten wikipedia'en omdat ik echt niet wist HOE zo'n ding er nou uit zag... Gewoon een velletje rubber over het kutje houden en dan likken dus...........? (je kan een condoom omtoveren tot een beflapje dus) man-o-man-o-man wat vreemd zeg.

Maar goed. Ik neem aan dat jij dat doet... Hoe gaat dat dan? "Knip jij het condoom open of ik?" of "Nou weet je wat, doe vandaag maar aardbeien smaak." en "Hee hou je het lapje er wel goed overheen?"...............

Dit topic heeft mij ernstig verbaasd.
Hoe ik het doe? Gewoon een condoom pakken, pakje openscheuren, condoom om pik en dan pijpen hahaha ;)
Beflapje, kijk voor mij zelf is er geen groot risico (tenzij die gast net een koortslip heeft gehad en hij nog een blaasje heeft dat voor besmetting kan zorgen) ..dit mag een man zelf weten of hij een beflapje (of opengescheurde condoom) gebruikt bij mij of niet. Zijn eigen risico! Ik weet niet of ik dragern van het HPV virus ben. En het HPV virus kan keelkanker veroorzaken of andere vormen van kanker in de keel.

Ik heb van dichtbij meegemaakt dat een kennis op 23 jarige leeftijd besmet geraakt met HIV, door orale seks. Ik heb zelf ook wel een last van geirriteerd tandvlees, dus dan moet je al helemaal voorzichtig zijn met orale seks.

Maar goed, ieder zijn ding toch ;) Ik wilde jullie mening even weten omdat ik zelf ook om mij heen hoor dat dat heel weinig gebeurd.
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:52:22 #22
344797 CyberJesus
The final word.
pi_100050471
Soberzo lik ik alleen een meid als het mijn vaste vriendin is, mocht ik verder ooit meemaken dat een meid mij wilt pijpen met een condoom dan mag ze mij gelijk naar huis toe :')

quote:
Gewoon een condoom pakken, pakje openscheuren, condoom om pik en dan pijpen hahaha
Ik heb zoveel medelijden met de kerels die jou gehad hebben.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_100050555
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef CyberJesus het volgende:
Soberzo lik ik alleen een meid als het mijn vaste vriendin is, mocht ik verder ooit meemaken dat een meid mij wilt pijpen met een condoom dan mag ze mij gelijk naar huis toe :')

[..]

Ik heb zoveel medelijden met de kerels die jou gehad hebben.
Aaaaaah zielig he...ik heb zo geen medelijden met ze. Als ze het niet willen, klaar dan geen gepijp heel simpel. Ik doe wat ik lekker vind en waar ik me goed bij voel.
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:57:54 #24
344797 CyberJesus
The final word.
pi_100050700
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Aaaaaah zielig he...ik heb zo geen medelijden met ze. Als ze het niet willen, klaar dan geen gepijp heel simpel. Ik doe wat ik lekker vind en waar ik me goed bij voel.
:')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:01:38 #25
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_100050855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Hoe ik het doe? Gewoon een condoom pakken, pakje openscheuren, condoom om pik en dan pijpen hahaha ;)
Beflapje, kijk voor mij zelf is er geen groot risico (tenzij die gast net een koortslip heeft gehad en hij nog een blaasje heeft dat voor besmetting kan zorgen) ..dit mag een man zelf weten of hij een beflapje (of opengescheurde condoom) gebruikt bij mij of niet. Zijn eigen risico! Ik weet niet of ik dragern van het HPV virus ben. En het HPV virus kan keelkanker veroorzaken of andere vormen van kanker in de keel.

Ik heb van dichtbij meegemaakt dat een kennis op 23 jarige leeftijd besmet geraakt met HIV, door orale seks. Ik heb zelf ook wel een last van geirriteerd tandvlees, dus dan moet je al helemaal voorzichtig zijn met orale seks.

Maar goed, ieder zijn ding toch ;) Ik wilde jullie mening even weten omdat ik zelf ook om mij heen hoor dat dat heel weinig gebeurd.
sure HIV van orale seks........ je weet dat het officiële statement is dat dat niet kan? ;)
pi_100050931
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

sure HIV van orale seks........ je weet dat het officiële statement is dat dat niet kan? ;)
Haha grapje zeker, als ze aan de klats is kan het wel degelijk :+
pi_100051501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Kan wel, als je bijvoorbeeld een wondje hebt in je mond, of je slokdarm beschadigd is.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_100051596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:18 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Kan wel, als je bijvoorbeeld een wondje hebt in je mond, of je slokdarm beschadigd is.
Dit is nou wat ik bedoel! Mensen zijn zo slecht geinformeerd over de gevaren van orale seks. Ik ga er van uit dat mensen zich regelmatig laten testen en dan krijg je dat ook toch te horen? Of test niemand zich meer?

Als je last hebt van tandvleesontsteking of je hebt een wondje in je mond dan kan je een SOA krijgen, en HIV is ook SOA duuuuuuuuh.
pi_100051649
Als ik rubber wil proeven kan ik net zo goed aan een slappe binnenband sabbelen.
pi_100051731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:38 schreef kedge het volgende:
Met een beflap of condoom voor orale sex sla ik het liever over... + dat wanneer ik denk aan gonorroe, herpes, syfilis, hepatitis, chlamydia, hiv.... heb ik er ook geen trek in om orale sex met een random meid te hebben.

Heb het trouwens wel gedaan onveilig, mja als je geil bent... dan werkt het veiligheidsgevoel gewoon minder dan wanneer je er later weer aan terugdenkt.
Ik heb het verleden ook weleens gedaan hoor, maar die tijd is voorbij. En ik sta weleens versteld van mezelf dat ik tot nu toe nog nooit een SOA heb gehad. Als ik vergelijk met andere leeftijdsgenoten in mijn vrienden/kenissenkring heeft iedereen een soa gehad. En sommige meiden zwanger geweest en abortus gepleegd. Jeetje, ik moet er niet aan denken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')