Trusten manquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:35 schreef Monopoly het volgende:
Nou mooi geweest. Ik ga naar bedde toe. Kalluman
Check fobo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Hoe staat het met de EXP punten enzo TS ?
Find themquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom is de OP nog steeds niet gefixed?
Doortrekken, dan slaap je morgenavond tenminste wel op tijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:37 schreef Insomnium het volgende:
Half zes gaat de wakker.
Wat een aids leven soms ook.
Neen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:38 schreef courgette het volgende:
[..]
Doortrekken, dan slaap je morgenavond tenminste wel op tijd.
Ja toch. Maar ik heb hulp nodig, aanstaande zaterdag allemaal 16-jarige meisjes in mijn crib.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja met mij wel, en met jou?
Altijd goed geleid.quote:
In je jonge jaren kan ik het begrijpen dat je meer zit met de uiterlijke verschijnselen. Echter lijkt het me dat je op een gegeven moment het slaaptekort erger gaat vinden. Uiterlijke kenmerken valt mee te leven, maar elke keer zo energieloos gaat aan je vreten denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik voel mij nooit echt vol energie dat klopt.
Maar het ergste vind ik de uiterlijke narigheden.
Er altijd moe uitzien , donkere kringen onder je ogen , rode ogen en rode randen om je ogen en wallen.
Dat vind ik veel beroerder.
Oh en dat mijn spijsvertering aids is.
Lachen om cholorofmquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
FUCKING GROOT VIES VLIEGEND BEEST HIER, GA DOOD.
Ik help je welquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:38 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja toch. Maar ik heb hulp nodig, aanstaande zaterdag allemaal 16-jarige meisjes in mijn crib.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Smaken verschillen enzo jwz.quote:
Moah ben nu 25 en het gebrek aan energie leer je mee te leven eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In je jonge jaren kan ik het begrijpen dat je meer zit met de uiterlijke verschijnselen. Echter lijkt het me dat je op een gegeven moment het slaaptekort erger gaat vinden. Uiterlijke kenmerken valt mee te leven, maar elke keer zo energieloos gaat aan je vreten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |