SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
smegmanusquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef monkyyy het volgende:
Niet genoeg Elvis foto's in dit topic aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed.
Ook sexy
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
Mooie kinkwab zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook sexy
Wil je die bagger hier wel even niet posten, daar is Elvis niet van gediend!quote:
Ik was op vakantie.quote:
Okéquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hey
Hoe was het in Zwitserland?
[..]
Hallo TWPquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Dalando het volgende:
[..]Was leuk
Eerst even mail checken (104 berichten
) en dan kom ik wel verhaaltje typen over lekkere zwitserse kamermeisjes.
incl. pics?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Dalando het volgende:
Was leuk
Eerst even mail checken (104 berichten
) en dan kom ik wel verhaaltje typen over lekkere zwitserse kamermeisjes.
NB is superieur aan elke SC.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef courgette het volgende:
Ik kom nooit op de nachtbagger, wat is het verschil met slowchat?
Would still hit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook sexy
quote:
Nog steeds een miljoen x hotter dan de gemiddelde 42 jarige man.quote:
Hoi Sai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Kikopuz het volgende:
eerst ff fappen voordat ik ga NBeren, omdat appelSex gezond, neuk een appel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
OKE WAAROMquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
EIGELIJK WEER EEN TR MOETEN PLAATSEN
eerst ff fappen voordat ik ga NBeren, omdat appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het arme kind.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Wat is up met wijven die hun 5-jarige kind nog borstvoeding geven? Echt, doe normaal.![]()
Je kijkt Game of Thrones? Of in real life?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Wat is up met wijven die hun 5-jarige kind nog borstvoeding geven? Echt, doe normaal.![]()
Puike serie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Je kijkt Game of Thrones? Of in real life?
What's up met vrouwen die dat in het openbaar doen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:12 schreef Chloroform het volgende:
Dat niet, gelukkig. Ben gewoon erg gehecht aan mijn nachtrustquote:
Nee, er was op tv zo'n dikke huismoeder, die waarschijnlijk ook zeewiersmoothies drinkt en bomen knuffelt, die haar kind nog borstvoeding geeft. DOE NORMAAL! DAT KIND IS 5.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Je kijkt Game of Thrones? Of in real life?
TEVENS DIT.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
What's up met vrouwen die dat in het openbaar doen?
Behoorlijk achterlijk ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, er was op tv zo'n dikke huismoeder, die waarschijnlijk ook zeewiersmoothies drinkt en bomen knuffelt, die haar kind nog borstvoeding geeft. DOE NORMAAL! DAT KIND IS 5.
u jellyquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
TEVENS DIT.GET FUCKING REAL. DOE DAT THUIS.
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
EN WAAROM MOET IEDEREEN ELKE KEER HOI ZEGGEN?! JE POST IN HET TOPIC, WE ZIEN DAT JE ER BENT. HOU OP.
JAquote:
Kan niet slapen as usual.quote:
hoiquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
EN WAAROM MOET IEDEREEN ELKE KEER HOI ZEGGEN?! JE POST IN HET TOPIC, WE ZIEN DAT JE ER BENT. HOU OP.
Balen manquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan niet slapen as usual.
En ik ben echt aids verkouden.
Alles zit dicht.
Verwarrend post wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef napoleonfour het volgende:
Hannah Davies vindt Thank god its friday.. LOL jk I work weekends leuk.
Stond ik laatst in het gemeentehuis om mn paspoort te fixen, zit daar zo'n vrouw dr kind te borstvoeden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
TEVENS DIT.GET FUCKING REAL. DOE DAT THUIS.
Alcoholist.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben zojuist aan een biertje begonnen
Lastig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Insomnium het volgende:
Mijn linker neusgat zit zo dicht dat ik er zelfs amper zoutwater kan opsnuiven.
PRECIES.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stond ik laatst in het gemeentehuis om mn paspoort te fixen, zit daar zo'n vrouw dr kind te borstvoeden.![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen kennen geen schaamte.
OJEE IS ZIJ OOK HIER????!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef TWP het volgende:
[..]
HEY HOI LAAT CHOROLOFROM NIET MERKEN DAT JE HOI ZEGT
Ik wil ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben zojuist aan een biertje begonnen
Gebruik het internet van de burenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Dalando het volgende:
Hellup
[ afbeelding ]
Eerst is ie weer 1mbps, daarna weer 5,5mbps, 18, dan weer 2, en zo de hele tijd wisselt ie zonder enige reden, om de secondeEn mijn internet is kapot langzaam waarom doet ie diitt nou nu kan ik mijn mail niet checken
Oké.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Dalando het volgende:
Hellup
[ afbeelding ]
Eerst is ie weer 1mbps, daarna weer 5,5mbps, 18, dan weer 2, en zo de hele tijd wisselt ie zonder enige reden, om de secondeEn mijn internet is kapot langzaam waarom doet ie diitt nou nu kan ik mijn mail niet checken
Nu heb ik dat carecup plaatje nodigquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Dalando het volgende:
Hellup
[ afbeelding ]
kindjes moeten toch ook gezellig mee eten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
PRECIES.
Ik werk in een restaurant (haha_!) en toen was er ook een keer een vrouw haar kind borstvoeding aan het geven terwijl ik het eten op tafel zette. DOE NORMAAL.
![]()
![]()
Ze zaten in een restaurant en dat kind moet ook eten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
PRECIES.
Ik werk in een restaurant (haha_!) en toen was er ook een keer een vrouw haar kind borstvoeding aan het geven terwijl ik het eten op tafel zette. DOE NORMAAL.
![]()
![]()
Als je er maar genoeg van drinkt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben ook maar aan het bier gegaan.
Misschien dat het helpt met in slaap komen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef TWP het volgende:
[..]
HEY HOI LAAT CHOROLOFROM NIET MERKEN DAT JE HOI ZEGT
Ik heb nu ook zin in bier. Helaas hebben we alleen maar wijn hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef TWP het volgende:
Oke oke, ik ga ook bier halen. Omdat het moet.
Beetje op Fok posten schijnt sowieso wel goed te helpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben ook maar aan het bier gegaan.
Misschien dat het helpt met in slaap komen.
gwn doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb afgelopen nacht genoeg bier gehad! Vannacht maar even niet!
OH OH IK DENK DAT IK MIJ MAAR STIL HOUDT DANquote:
MOET DAT PER SÉ IN DIE 90 MINUTEN DAT JE BIJ MIJ ALLEEN EEN HOOFDGERECHT KOMT VRETEN?!?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kindjes moeten toch ook gezellig mee eten.
Mensen die in de bediening werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
PRECIES.
![]()
![]()
Ja maar ik moet er eigenlijk om half zes uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje op Fok posten schijnt sowieso wel goed te helpen.
Hey dat wil ik ook kunnen, doe mij die functie eem!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
[warning] De tekst in de OP moet er staan [/warning]
Komt voor den bakker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
[warning] De tekst in de OP moet er staan [/warning]
si, groepsproces alles.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MOET DAT PER SÉ IN DIE 90 MINUTEN DAT JE BIJ MIJ ALLEEN EEN HOOFDGERECHT KOMT VRETEN?!?!
Ik mag niet met messen werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mensen die in de bediening werken
Ga dan in de keuken staan!
Nee grapje, ik ken het verschijnsel helaasaso's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gatverdamme zeg.
eerst ff fappen voordat ik ga NBeren, omdat appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was sarcastisch. Mensen die op Fok komen vertellen dat ze niet kunnen slapen vind ik vreemd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er eigenlijk om half zes uit.
Werk enzo.
Oprotten met die shit.quote:
Want?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Mensen die op Fok komen vertellen dat ze niet kunnen slapen vind ik vreemd.
Gelukt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff een test of ik dat ding ook krijg als ik quote (nog niet geprobeerd)
Dat weet ik toch godverdomme ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Mensen die op Fok komen vertellen dat ze niet kunnen slapen vind ik vreemd.
Halloquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
JAHA.quote:
quote:
Het werkt nogal averechts lijkt mij.quote:
Van alleen in bed liggen en oogjes sluiten rust je ook uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat weet ik toch godverdomme ook niet.
Ik heb al sinds mijn jongere jaren een slaapstoornis.
Dus ik weer zeker dat ik niet kan slapen als ik nu lekker in bed zou gaan liggen.
Hee hoi, jij ook hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Waarom ben je er weerquote:
Dat zou wel moeten ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het werkt nogal averechts lijkt mij.
[..]
Van alleen in bed liggen en oogjes sluiten rust je ook uit.
Doet het niet bij mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[warning]www.tinypic.com/mijntieten1600x1200HD.jpg[/warning]
Ik kliktequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
DOET HET NIET.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
moved want te groot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
ik keekquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
Omdat ik hem op vind.quote:
Hoi !quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb al sinds 23.00 honger maar nog steeds te lui om eten te maken.
quote:
Hehe, tsja, sorry.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoi !
Ik voel mij vereerd dat ik onder " rest " gezien ben !
Ik was om 23 uur nog aan t werkquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik ook, alleen ben ik niet te lui ik vind het eng om nu eten te maken het is te donker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb net een pak chocolate chip cookies geplunderd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Haha dit doet mij deugd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik was om 23 uur nog aan t werk
Jawel.quote:
Ik zeg altijd grutjes, Strohalmpje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Grutjes? Grutjes? Je lijkt oma Duck wel.
Awh, nee.quote:
Die zijn lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb net een pak chocolate chip cookies geplunderd.
quote:
Nu moet ik wel het hondje van de buren verminken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Ik zeg altijd grutjes, Strohalmpje.
[..]
Awh, nee.
Je plaatje laad maar halfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Niet het hondje van de buren! Omg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nu moet ik wel het hondje van de buren verminken.
Zodat ik mij weer superieur kan voelen.
Ze is jelly.quote:
Oke oke ..quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet het hondje van de buren! Omg.
Toch maar even wat maken dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Chocola?quote:
Zie je wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke oke ..
Dat zou ik ook niet kunnen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:25 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ben ik niet te lui ik vind het eng om nu eten te maken het is te donker.
Ben vergeten de lichten aan te doen voor het donker werd.
Jij bent een vreemd doch bijzonder persoon. Vervelend dat je er nu onder lijdt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten ja.
Maar spijtig genoeg werkt dat niet zo.
quote:
Wat wel helpt is Flunitrazepamquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent een vreemd doch bijzonder persoon. Vervelend dat je er nu onder lijdt.
Ik heb er nog een paar, even uploaden en in mijn kladblokbestand zetten met leuke plaatjensquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
hahah die heb ik ook op mn pc... zo random dit
Hé, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat wel helpt is Flunitrazepam
Maar dat krijg ik alleen bij hoge uitzondering
( Lees: Als ik echt niet tot amper slaap )
Maar bedankt voor het hart onder de riem.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef courgette het volgende:
Ik ga vrijdag verhuizen, eindelijk het huis uit! JEEEJ!
Goeden ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar, even uploaden en in mijn kladblokbestand zetten met leuke plaatjens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Ik ga fucking hard kipvingers makenquote:
Ik hoop dat je ook op een natuurlijke manier je rust zult vinden. Al wordt jouw aanwezigheid hier wel gewaardeerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat wel helpt is Flunitrazepam
Maar dat krijg ik alleen bij hoge uitzondering
( Lees: Als ik echt niet tot amper slaap )
Maar bedankt voor het hart onder de riem.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Ik houd niet zo van friet, liever patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
tregten opmerking!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van friet, liever patat.
Die moet ik ook weer eens een keer eten, al een hele tijd niet meer gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ga fucking hard kipvingers maken
Vind je jezelf niet al dik genoeg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef courgette het volgende:
Zal ik bitterballen of doritos dippas gaan eten?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vrees het ergste mijn waarde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook op een natuurlijke manier je rust zult vinden. Al wordt jouw aanwezigheid hier wel gewaardeerd.
Trustenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef TWP het volgende:
Oja, morgen 8 uur op.Toch maar eens gaan slapen.
Fijne nacht nog bazen![]()
Ooowhh bitterballen liggen hier ook nog in de kastquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef courgette het volgende:
Slaap zacht mijn boterbloempjequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef TWP het volgende:
Hey die had ik ook!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Onee, wacht. Tamezepam.
Ik vergeet de naam altijd.
Succesquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef robuust89 het volgende:
Slapen, poging #2
Wens mij succes!
Dag lieve mensen!![]()
Slaap lekker, kusjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef TWP het volgende:
helemaal niks, na 8-en niks meer eten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef courgette het volgende:
Trusten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef robuust89 het volgende:
Slapen, poging #2
Wens mij succes!
Dag lieve mensen!![]()
In één keer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Hey die had ik ook!
En toen hele pakje in 1 keer8 of 10?
Ik om 7u20, kan ook beter eens gaan slapen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef TWP het volgende:
Why not?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
helemaal niks, na 8-en niks meer eten.
Heb je toch nog een soort van slaappatroon..quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste mijn waarde.
Het is een aangeboren slaapstoornis.
Ik sla geen slaappatroon op.
Althans niet voor lang.
In het beste geval slaap ik een uur of zes.
Dat word na een paar maanden of eens in het jaar of twee jaar zo erg dat ik niet tot maar twee uur slaap. Dan krijg ik Flunitrazepam en is het als ware " gereset " En dan gaat het weer een tijd beter.
Ik voel me eenzaamquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Kikopuz het volgende:
Geef Monopoly ff aandacht, heeft ie nodig.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Kikopuz het volgende:
Geef Monopoly ff aandacht, heeft ie nodig.
Dat is ook de bedoeling.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Yes, was een beetje moe.. maar wel lekker geslapen!
Ik kom niet aan en kan alles eten wat ik wil. Dus nog even van profiteren voor zolang het nog duurt.quote:
NEEquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Haifisch het volgende:
MENSEN WIE WEET ER DE GITAAR VAN KISS MET VUURWERK EROP?!
Ik voel mij nooit echt vol energie dat klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je toch nog een soort van slaappatroon.. [ afbeelding ]
Klinkt als een stoornis die je belemmerd in vele dagelijkse dingen.
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Lekker biertje derbij. Dat heb ik wel verdient na deze kutavond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zojuist wat paprika chips erbij gepakt
NIEMAND OKE?! NIEMAND.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Haifisch het volgende:
Nopequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:34 schreef Haifisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |