hier in arnhem nu, hele rare gele lucht en flinke klappen en regenvalquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier in arnhem nu, hele rare gele lucht en flinke klappen en regenval
Heb ik niks aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kun je zelf maken met zo'n piezo-electrisch geval uit een klik-aansteker.
Dat noem ik een moesson. Wow!quote:
lekkerquote:
doar hedde gij gelijk in, en nauw bliksemt het ok nogquote:
Zo'n grote vuurbal jonguh!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doar hedde gij gelijk in, en nauw bliksemt het ok nog
quote:
Hmm ja zie het. Heeswijk oa.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in de regio moet de brandweer alweer uitrukken voor wateroverlast
quote:
hoop dat wij er dan weer vanaf zijn, de hond moet nog een rondje voor we naar bed gaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef JDude het volgende:
Buien zijn al bij Tilburg. Nog een uurtje en dan zal de show hier @ Breda Oost ook wel beginnen.
Daarna ben ik aan de beurt Zeeland tegen Brabant aan), ik vrees dat het onweer er dan al uit is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef JDude het volgende:
Buien zijn al bij Tilburg. Nog een uurtje en dan zal de show hier @ Breda Oost ook wel beginnen.
Jullie krijgen de volle lading deze winter wel, wij hoeven die troep nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
En hier weer niks, het zuiden mag niet klagen
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jullie krijgen de volle lading deze winter wel, wij hoeven die troep niet![]()
Goh hoe vaak heb ik dat wel niet mee gemaakt, volgens mij te vaakquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef QBay het volgende:
Wil ik net weg op de fiets, gaat het hard regenen...lekker dan![]()
.
Ik vind het voor een zomerdag ook gewoon fijn weer hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef lezzer het volgende:
In het voorjaar zou het weer wat we hier nu hebben geweldig vinden![]()
Paar wolkjes, aarzelend zonnetje
Hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:57 schreef Frutsel het volgende:
http://alarm.noodweercentrale.nl/overijssel-index.html
code oranje ten zuiden van hengelo en enschede
IK ZIT NOORD!
Voor de leukste buien woon je daar het beste hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Sorry hoor, maar volgens mij hebben wij al sinds juni naast de pot gepist hierro
maar goed![]()
zalvast gezellig zijn rondom Haaksbergen
Zo dat klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit nu in Enschede en zag 10 minuten geleden een MEGAflits richting zuid-westen. 5 minuten geleden hoorde ik de brandweer, keek op P2000 en zag dat het brandalarm van Boekelo Hotel was afgegaan. Blikseminslag dus, gok ik zomaar...
Omdat je straks ook genoeg krijgt en dan de code geel/oranje wordt uitgebreid?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik woon verdorie neit
[..]
Ik zit nu wel ver noordelijk (Twenterand) maar waarom woon ik nu verdorie in het groene gebied grenzend aan het oranje gebied
Hopelijk dan wel pas als ik thuis ben, anders mis ik alle fun weerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat je straks ook genoeg krijgt en dan de code geel/oranje wordt uitgebreid?
Tegenwoordig wachten ze eerst tot dat de eerste buien zich aandienen..Zo krijgen ze altijd gelijk
Dat zal wel weer is niet hahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel pas als ik thuis ben, anders mis ik alle fun weer.
wij missen sowieso al veel te veel fun dit jaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zo te zien trekken ze richting zuidwest, no fun voor onsquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Arme wijquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo te zien trekken ze richting zuidwest, no fun voor onsmeer voor de lijn Winterswijk-Zutphen straks.
Zie het, das ook een flinke pit zegquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Fredo55 het volgende:
Ten noorden van Apeldoorn ook een bui in ontwikkeling.
ja iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef MaLo het volgende:
Zelfs Losser heeft nu een code oranje.
Zo dichtbij...
waar? ik zie niks vanuit ettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:53 schreef Fredo55 het volgende:
De bui boven de Moerdijk zie ik hier hangen.
zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stelt niet zo veel voor hoor, richting noord(oost) stapelwolken.
Minder heftig misschien?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:24 schreef Frutsel het volgende:
Ah.. het stijgt alweer... 16,7 nu 17.4 opvallend dat de buien rondom Epe geen temperatuurdalingen laten zien?
Zou kunnen, beide was code oranje. Of zit de 'sensor' er te ver vanafquote:
Klopt, zit ook een joekel van een bui daar in de buurtquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef avw1982 het volgende:
Hier in Gorinchem begint de lucht ook aardig te betrekken.
Nou mazzel, moet zo nog 20 minuten naar huis fietsen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, zit ook een joekel van een bui daar in de buurt![]()
Mazzelaar
Rond vijf uur, kwart over vijf ben je aan de beurt!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef Jorian29 het volgende:
En in Ede ook. Dat lijntje op Buienradar komt mooi deze kant op. Gaat wel langzaam though.
Lijkt wel een tornado in de vertequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig ernstig uit inderdaad.![]()
Webcam Ede: http://www.helihaven.nl/webcam.html
Volgens mij kakt het nu ook in, alles gaat naar Arnhemquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:26 schreef Jorian29 het volgende:
Het valt vies mee hier in Ede, het waait wel telkens, maar als ik nu naar het zuiden kijk zijn de wolken daar donkerder dan in Ede zelf. Meh.
Die is zo'n beetje vanuit het niets opgedoken als ik naar de radar kijk. Wel meteen onweer erop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:51 schreef mefke79 het volgende:
Vanuit Helmond is een grote bui te zien die boven Eindhoven hangt. Hij lijkt ons te gaan missen.
lijkt er wel op nu:quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef marcel-o het volgende:
Gaat er nog wat over Gouda heen komen?
lust wel wat afkoeling
Terwijl je lijdzaam toe kijkt hé.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef RiKe het volgende:
Het trekt weer eens om Leiden heen.
Ze haten me
Maar hier in Eindhoven schijnt de zon gewoon fel m'n appartement binnen.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:21 schreef Drassss het volgende:
Hey Speedy, is het echt zo'n pleuriszooi daar in Holward?
Jep...zoals bij praktisch elke bui!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:12 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Terwijl je lijdzaam toe kijkt hé.
In Den Haag is het nu zonnig en 20 gradenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef yvonne het volgende:
In Dordt dondert het mooi.
Wat is er met het juichende "de zomer begint deze week echt'gebeurd?
Oldenzaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef MaLo het volgende:
Ik woon overigens weer precies in het groene stuk tussen het oranje
[ afbeelding ]
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef Fredo55 het volgende:
Bedoel je noodweercentrale?
Je zei onweercentrale.
En jij hebt ook gelijkquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
[..]
En jij hebt ook gelijk
Dan moet je dat wel krijgen ja!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:40 schreef MaLo het volgende:
Jaaaaa wij zijn nu ook oranje
Toch vind ik dit wel zoals een zomerdag moet zijn: overdag lekker warm en zonnig, zelfs iets drukkend, en dan 's avonds regen en onweer. Heerlijk.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:40 schreef MaLo het volgende:
Jaaaaa wij zijn nu ook oranje
Toch vind ik dit wel zoals een zomerdag moet zijn: overdag lekker warm en zonnig, zelfs iets drukkend, en dan 's avonds regen en onweer. Heerlijk.
En nog een keer!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:00 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven deed het een keer flits boem.
Gisteren ging het van oost naar west. Vond ik ook wel opvallend om eens te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:59 schreef Razor21 het volgende:
Bijna nog nooit gezien dat buien (op Buienradar) naar beneden trekken richting het zuiden. Almere pist net naast de pot.
Damm ik vond 40 al veel......quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
De bui bij Flevoland blijft nog even, de rest begint als de knetter in te storten.
[ afbeelding ]
80.4mm in Vierhouten, dat heeft niemand zien aankomen!
[Tukkers op FOK] #779: Morgen 19:30 bij SVVN Nijverdal!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:38 schreef RichardHammond het volgende:
Hier in Nijverdal was het verschrikkelijk slecht! Harde onweer, harde regen, slagregen eigenlijk alles zat er wel in. Ik was aan het werk in de super, maar de hele parkeerplaats (150 plaatsen) stond blank. Mijn college moest net tot de enkels in het water naar de auto. De hele weg was afgezet en overal politie en brandweer, gruwelijk gewoon. Veel wateroverlast, maar gelukkig heeft Nijverdal een goed afwateringssysteem dus eigenlijk is alles alweer zo goed als afgevoerd.
Nog niet vaak zo meegemaakt.... Mooi ervaring, helaas geen foto's.
inderdaad niet iets dat heel vaak voor komt, net als de eerder genoemde buien die vandaag noord-zuid trokken. Maakt het wel weer leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gisteren ging het van oost naar west. Vond ik ook wel opvallend om eens te zien.
en ik had het gewoon droog terwijl het 15km verderop met bakken uit de lucht kwam... een uur langquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een prachtige radarbeeld vanavond![]()
Even geupload![]()
[ afbeelding ]
Damn, dit is echt abnormaalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van saai koud weertje naar zomer, dat kan natuurlijk niet goed gaan![]()
[ afbeelding ]
Kortom, even zomer en daarna gelijk weer bij terug van af
Laten we deze zomer maar in de prullenbak gooien
Niet al te veel wind + neerslag signaalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:15 schreef aloa het volgende:
Blijft er leuk uit zien voor woensdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
28 graden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:15 schreef aloa het volgende:
Blijft er leuk uit zien voor woensdag.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef DemonRage het volgende:
Kijk naar de voordelen:
• Niet elke nacht je bed uit drijven.
• Geen muggen op de slaapkamer. (ik heb er iig nog geen gehad)
• Geen wespenplaag.
Maar het grootste nadeel van geen zomerweer in Nederland:
• Weinig natuur te bewonderen:
[ afbeelding ]
mn huis verbouwen met 28 gradenquote:
Whehehe wij ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:35 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zag zelfs paddestoelen in onze achtertuin tijdens het grasmaaien.
checkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:35 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zag zelfs paddestoelen in onze achtertuin tijdens het grasmaaien.
Heerlijk is dat, dat noem ik volop genietenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef Snowsquall het volgende:
Jongens niet klagen, bij mn zus in Canada is het al een paar weken 30+ en daar wordt je helemaal niet vrolijk van. Je wordt helemaal loom en hebt geen fut meer.......
Dit!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, dat noem ik volop genietentoen ik in australië was en waar ik werkte was het iedere dag tussen de 35 en 40 graden en dat verveelt geen moment. Het is dat mijn vrouw niet wilt emigreren.
Vreselijk! Als ik moet kiezen tussen wekenlang 35/40 graden of een verregende zomer, dan koos ik altijd voor de verregende zomer.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, dat noem ik volop genietentoen ik in australië was en waar ik werkte was het iedere dag tussen de 35 en 40 graden en dat verveelt geen moment. Het is dat mijn vrouw niet wilt emigreren.
Hij begint wel mooiquote:Op zondag 31 juli 2011 18:30 schreef DemonRage het volgende:
Nog 5½ uur en dan is juli voorbij... en geven we augustus de kans om een betere zomermaand te worden.
Positief blijven: ik voorzie een hittegolg vanaf 18 augustus.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah Aug zal wel niet veel meer worden ben ik bang
daar teken ik graag voor de rest van de maand, lekker hollands zomertje, niet te warm, geen herfst, gewoon lekker korte broeken, ijsjes en terrasjes weerquote:
Meer dan 0 officiële zomerse dagen.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah Aug zal wel niet veel meer worden ben ik bang
Ik denk halverwege sneeuwquote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Positief blijven: ik voorzie een hittegolg vanaf 18 augustus.
Zou me niks verbazenquote:
Echt heerlijk hoor, ik stond om 6 uur 's ochtends op en ging naar buiten en het was net of de oven open stond en iedere dag de zon, ik zal eens foto's plaatsen, ik ging daarna naar Nieuw zeeland en na 1 regen dag was ik de regen al weer zat.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreselijk! Als ik moet kiezen tussen wekenlang 35/40 graden of een verregende zomer, dan koos ik altijd voor de verregende zomer.
Zo af en toe een warme dag er tussendoor, vind ik zalig, maar niet constant hoor.
Zomerse dag en geen regen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:13 schreef Martin1234 het volgende:
En krijgen we morgen nog regen (Utrecht)?
Jep Woensdag & Donderdag behoorlijk wat neerslag. Temperaturen liggen zo tussen 20 C en 26 Cquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:12 schreef Hoerekots het volgende:
In plaats van donderdag al op woensdag buien
Jepquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:00 schreef appelsientje het volgende:
Goed we kunnen dus de stand op nemen
In Ermelo was het de natste maand ooit (212.5 mm)
We hebben de koudste dag gehad in juli en we hebben geen 1 zomerse dag gehad.
Met andere woorden we kunnen rustig stellen dat juli qua zomermaand, de meest klote maand ooit was.
Goede samenvattingquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:00 schreef appelsientje het volgende:
Goed we kunnen dus de stand op nemen
In Ermelo was het de natste maand ooit (212.5 mm)
We hebben de koudste dag gehad in juli en we hebben geen 1 zomerse dag gehad.
Met andere woorden we kunnen rustig stellen dat juli qua zomermaand, de meest klote maand ooit was.
Heerlijk weer!quote:
Betekend dat geknetter?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep Woensdag & Donderdag behoorlijk wat neerslag. Temperaturen liggen zo tussen 20 C en 26 C
ditquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:35 schreef mazaru het volgende:
Zo, eerst vanmiddag maar eens een stoot vitamine D opgeslokt!
[ afbeelding ]
Het begon wel met een laagste minimum temperatuur in de Bilt op 1 augustus sinds de metingen. 6.1quote:
Vanuit mijn kantoortje zag het er wel mooi zonnig uit buitenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef horned_reaper het volgende:
Ik krijg er helaas niets van mee!![]()
Iedere dag werken enzo....
Bij mij op het ML-2 lab heerst een constante onderdruk is het vrij fris en zijn geen ramen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vanuit mijn kantoortje zag het er wel mooi zonnig uit buiten.
Woensdag vrij, hopelijk eerst nog mooi weer dan
Het zullen buien zijn dus dat is altijd lastig te voorspellen. Zoals ik het nu zie op wat kaartjes verwachten ze in de begin van de middag regen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:43 schreef Paul het volgende:
Vanaf rond hoelaat begint morgen de regen?
Ok zou morgen ff naar een meertje gaan, weet niet hoelang we het droog houden hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zullen buien zijn dus dat is altijd lastig te voorspellen. Zoals ik het nu zie op wat kaartjes verwachten ze in de begin van de middag regen.
Ik wilde eigenlijk morgen naar het strand, maar ga toch maar vandaag dan denk ik. Heb geen zin om door regen verrast te worden en dan anderhalf uur te moeten fietsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zullen buien zijn dus dat is altijd lastig te voorspellen. Zoals ik het nu zie op wat kaartjes verwachten ze in de begin van de middag regen.
Tot nu toe maakt het zuidoosten - oosten het meeste kans op onweer. Nog even afwachten wat de updates vanavond zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok zou morgen ff naar een meertje gaan, weet niet hoelang we het droog houden haha
Meh, het wordt aardig bewolkt in het westen, ik weet niet of ik nog wel moet gaan. De temperatuur aan zee is ook niet eens echt hoog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:53 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen naar het strand, maar ga toch maar vandaag dan denk ik. Heb geen zin om door regen verrast te worden en dan anderhalf uur te moeten fietsen.
Het trekt hier aardig dicht. De temp is lekker, maar de zon is steeds weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Meh, het wordt aardig bewolkt in het westen, ik weet niet of ik nog wel moet gaan. De temperatuur aan zee is ook niet eens echt hoog.
Toch gegaan. Op de fiets er benauwd, direct aan zee een lichte wind vanaf zee. Het was aan zee een stuk grijzer en ook iets koeler. Het eind van de pier en de overkant van de nieuwe waterweg waren net te zien. Een impressie van HvH:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Meh, het wordt aardig bewolkt in het westen, ik weet niet of ik nog wel moet gaan. De temperatuur aan zee is ook niet eens echt hoog.
Dat houdt in dat het westen waarschijnlijk geen onweer krijgt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Fredo55 het volgende:
Het ziet er morgen niet goed uit voor het westen qua onweer.
Vertel meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Fredo55 het volgende:
In dit forum weet je nooit wat dat betekent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Fredo55 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
In dit forum weet je nooit wat dat betekent.
Ze zijn hier gek op onweer, bliksem, donder, storm, tornado's en orkanen.
Mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
Kijkend naar de weerkaarten wordt het meeste onweer in het zuidoosten en oosten verwacht. Estofex zal vanavond laat met een update komen gok ik
Ik had even het knmi guidance bekeken:quote:
Donderdag moet gewoon een prima (droge) dag worden met temperaturen van 20 a 24Cquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef ZaZoe het volgende:
Dit was de beste dag van de week, het is als ik zo vooruit kijk de rest van de week alleen maar weer minder. Maar toch nog wel redelijke temperaturen.
Ik heb net lekker een stuk gefietst met mijn dochter, heerlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:14 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijke dag vandaagals de kleine man zo op bed ligt ga ik nog ff chillen in de tuin, eindelijk
Beetje regen in Zeeland/Zuid-Holland. Zal niet veel voorstellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef Schuifpui het volgende:
Wat? Regen vanuit het ZW?![]()
Zie buienradar, hoe ver gaat dat komen?
Inderdaad ik wou het net typen, je was me voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
Dat in Frankrijk ziet er wel aardig uit
Correctquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef marcel-o het volgende:
dat lijkt me wel die level 2 voor vandaag t/m morgen ochtend
[ afbeelding ]
Standaard 2e-hands shit waar we bijna elke zomer wel een paar keer mee te maken krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:54 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat zakt eerst in en morgen overdag activeert het weer.
Ook daarin zijn we de hoer van Europa?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Standaard 2e-hands shit waar we bijna elke zomer wel een paar keer mee te maken krijgen.Het activeert vaak niet meer zo heftig als dat het de vorige dag in ZW Frankrijk was.
In Oklahoma had ik altijd een puike aircoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:41 schreef Schuifpui het volgende:
Het is trouwens nog veel te warm.![]()
Ik snap niet hoe ik m'n tijd in Texas door ben gekomen met overdag 40+ en 's nachts vaak nog tegen de 30. Hier kan ik niet eens 20 hebben 's nachts.
Inderdaad, dit zijn restanten van die flinke onweersbuien in France gisteravond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:06 schreef Klonk het volgende:
Die neerslag nu boven Belgenstan die komt wel ff wat eerder dan verwacht toch?
Klootnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Estofex geeft niet echt iets bijzonders aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |