hier in arnhem nu, hele rare gele lucht en flinke klappen en regenvalquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier in arnhem nu, hele rare gele lucht en flinke klappen en regenval
Heb ik niks aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kun je zelf maken met zo'n piezo-electrisch geval uit een klik-aansteker.
Dat noem ik een moesson. Wow!quote:
lekkerquote:
doar hedde gij gelijk in, en nauw bliksemt het ok nogquote:
Zo'n grote vuurbal jonguh!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doar hedde gij gelijk in, en nauw bliksemt het ok nog
quote:
Hmm ja zie het. Heeswijk oa.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in de regio moet de brandweer alweer uitrukken voor wateroverlast
quote:
hoop dat wij er dan weer vanaf zijn, de hond moet nog een rondje voor we naar bed gaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef JDude het volgende:
Buien zijn al bij Tilburg. Nog een uurtje en dan zal de show hier @ Breda Oost ook wel beginnen.
Daarna ben ik aan de beurt Zeeland tegen Brabant aan), ik vrees dat het onweer er dan al uit is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef JDude het volgende:
Buien zijn al bij Tilburg. Nog een uurtje en dan zal de show hier @ Breda Oost ook wel beginnen.
Jullie krijgen de volle lading deze winter wel, wij hoeven die troep nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
En hier weer niks, het zuiden mag niet klagen
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jullie krijgen de volle lading deze winter wel, wij hoeven die troep niet![]()
Goh hoe vaak heb ik dat wel niet mee gemaakt, volgens mij te vaakquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef QBay het volgende:
Wil ik net weg op de fiets, gaat het hard regenen...lekker dan![]()
.
Ik vind het voor een zomerdag ook gewoon fijn weer hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef lezzer het volgende:
In het voorjaar zou het weer wat we hier nu hebben geweldig vinden![]()
Paar wolkjes, aarzelend zonnetje
Hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:57 schreef Frutsel het volgende:
http://alarm.noodweercentrale.nl/overijssel-index.html
code oranje ten zuiden van hengelo en enschede
IK ZIT NOORD!
Voor de leukste buien woon je daar het beste hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Sorry hoor, maar volgens mij hebben wij al sinds juni naast de pot gepist hierro
maar goed![]()
zalvast gezellig zijn rondom Haaksbergen
Zo dat klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit nu in Enschede en zag 10 minuten geleden een MEGAflits richting zuid-westen. 5 minuten geleden hoorde ik de brandweer, keek op P2000 en zag dat het brandalarm van Boekelo Hotel was afgegaan. Blikseminslag dus, gok ik zomaar...
Omdat je straks ook genoeg krijgt en dan de code geel/oranje wordt uitgebreid?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik woon verdorie neit
[..]
Ik zit nu wel ver noordelijk (Twenterand) maar waarom woon ik nu verdorie in het groene gebied grenzend aan het oranje gebied
Hopelijk dan wel pas als ik thuis ben, anders mis ik alle fun weerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat je straks ook genoeg krijgt en dan de code geel/oranje wordt uitgebreid?
Tegenwoordig wachten ze eerst tot dat de eerste buien zich aandienen..Zo krijgen ze altijd gelijk
Dat zal wel weer is niet hahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel pas als ik thuis ben, anders mis ik alle fun weer.
wij missen sowieso al veel te veel fun dit jaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zo te zien trekken ze richting zuidwest, no fun voor onsquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Arme wijquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo te zien trekken ze richting zuidwest, no fun voor onsmeer voor de lijn Winterswijk-Zutphen straks.
Zie het, das ook een flinke pit zegquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Fredo55 het volgende:
Ten noorden van Apeldoorn ook een bui in ontwikkeling.
ja iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef MaLo het volgende:
Zelfs Losser heeft nu een code oranje.
Zo dichtbij...
waar? ik zie niks vanuit ettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:53 schreef Fredo55 het volgende:
De bui boven de Moerdijk zie ik hier hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |