Ik houd wel van een stevige matpartijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaha en als ze gaan knokken konkken we gewoon mee, oh nee wij rennen wel weg Karina hahah wij zijn boven de 40 al..
Was maar een grapje hoor, het zal wel loslopen, wees maar niet bang, wij beschermen je welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is geen 'knokwedstrijd' en anders gaan we dan ergens anders naartoe
Das liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, het zal wel loslopen, wees maar niet bang, wij beschermen je wel
Laysa is toch mee?quote:
Patrique is groterquote:
Ik rose voor jullie en voor benny en mij bacardiquote:
Ja laat het vooral niet bij mij dan drinkt mijn broer het opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:39 schreef PatriQue89 het volgende:
En kheb vast nog wel meer in de kast staan
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja laat het vooral niet bij mij dan drinkt mijn broer het op
Ik neem nog een rose meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef Toverheks het volgende:
even gekeken een fles witte wijn een rose en nog een fles met iets roods
gaan we ook neuuuuuuuuuken danquote:
Ik ga niet neuken, althans niet morgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan we ook neuuuuuuuuuken dan![]()
![]()
dat ik dat zomaar optik hier ppfftttttttttttt gaat de verkeerde kant weer op
![]()
Condooms hebben we nog genoeg, maar ik weet niet of die nog schandknaap-proef zijn.quote:
ik doe niet meer aan die poespasquote:
Ik las "laat je poes maar lekker met rust Haksie"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:38 schreef Laysa het volgende:
Nee laat je poes maar lekker met rust Haksie
Eindelijk lees je eens een keer wat goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "laat je poes maar lekker met rust Haksie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |