oke zou top wezen laat het me even weten............ en het heet toch Jupilar???oh Hans zegt ook verkeerd moet je kijken zegt ie ligt toch in de koelingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
En mocht ik een supermarkt tegenkomen tussen nu en morgen haal ik dat brood, even met Siepje overleggen of dat in de planning past nog
Jupiler, eigenlijk. Maar dat was vroeger. Nu heet het Jupilar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke zou top wezen laat het me even weten............ en het heet toch Jupilar???oh Hans zegt ook verkeerd moet je kijken zegt ie ligt toch in de koeling
oke als je het me wel even wil laten weten over dat brood.......quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jupiler, eigenlijk. Maar dat was vroeger. Nu heet het Jupilar.
Ik moet even kijken hoor, want ik ben fecking druk vanaf zometeen. Werken, naar huis, meteen bij Siep in de auto.
Ik heb je nummerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke als je het me wel even wil laten weten over dat brood.......
Daar doe ik niet aan. Maar ik geloof dat het in orde is, schat. Siepie gaat je even contacten geloof ik.quote:
ja geregeldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Maar ik geloof dat het in orde is, schat. Siepie gaat je even contacten geloof ik.
Brood komt goed
Na 7x lezen weet ik nog niet wat je bedoeld, maar ik ben het er helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
En zo, lieve kindertjes, werd het Feestelijke Feestje op het laatste moment toch nog in veiligheid gebracht door een bizarre samenloop van omstandigheden en onbeholpen communicatie via meerdere verschillende platforms. Einde.
Dat het brooddrama verholpen is omdat ik via sms en pm Siepje liep te vragen of wij dat brood even kunnen halen, morgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 7x lezen weet ik nog niet wat je bedoeld, maar ik ben het er helemaal mee eens
Ah, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat het brooddrama verholpen is omdat ik via sms en pm Siepje liep te vragen of wij dat brood even kunnen halen, morgen.
Hij is ook gewoon niet te volgen, in gewoon Nederlands, sms: kunnen wij brood halen, ik ja ik sms heks wel even wat voor brood, heks smst terug ---------> Ik haal morgen brood en klaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 7x lezen weet ik nog niet wat je bedoeld, maar ik ben het er helemaal mee eens
is goed, want eventueel wil ik ook wel brood meenemen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef Kally het volgende:
Ja ik haal morgen even brood, en dan kom ik naar jou
Je goede humeur, je gezellige lach en een broeibroekjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |