Gewaagde bewering. Is het je gevoel of is het echt ergens op gebaseerd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:56 schreef Shinji-Ono het volgende:
90% van de bevolking accepteert ze gewoon hoor, waarschijnlijk wel gewoon meer. Alleen wordt het in dit geval gewoon overdreven door de media.
Zelfde geld voor andere 'groepen' die worden ook gewoon door 90%+ geaccepteerd, maar daar komen bv. aanrandingen of mishandelingen niet in de media omdat het geen nieuws waarde heeft.
Ik durf dan ook te stellen dat homos over het algemeen gewoon worden geaccepteerd, net als de meeste andere groepen (voor zover je mensen in groepen kan in delen dan), maar dat door invloed van media wordt gedacht dat die niet zo is.
held ben je.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou wat een eer, je koppelt deze niet met deel 1, accepteren is nog altijd met dubbel c. (TT dus maar gecorrigeerd) En even een #2 in de TT zetten is ook al te moeilijk
Hoe bedoel je dat? Seksuele voorkeur is naar mijn idee prenataal. Dus voor de geboorte al aanwezig.quote:
Gevoel, ik heb natuurlijk geen cijfers bij de hand, maar ik heb gewoon het idee dat als het om homo's gaat altijd heel breed wordt uitgemeten. Er is altijd wel een bepaald klein gedeelte van de bevolking dat iets tegen een groep heeft, echter wordt dit naar mijn idee niet zo breed uitgemeten als de haat tegen homo's.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewaagde bewering. Is het je gevoel of is het echt ergens op gebaseerd?
Inderdaad. Gewoon een overtreffende trap van vriendschap. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:08 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
kinderen hebben dergelijke gevoelens soms ook voor hun ouders.
je hoort regelmatig opmerkingen van kinderen als: "ik trouw later met mama"
is lief.
Ik herken dat wel, ik ging als kleuter met een jongen om, die barbies had. Daar speelden we veel mee. Nu ben ik die fase gelukkig ontgroeid, maar ik vertoonde dus wel opvallend gedrag. Als kind sta je daar natuurlijk niet bij stil.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:02 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is echter wel zo dat veel kinderen gedrag vertonen die vooral later opvallend blijken te zijn geweest. Dit is achteraf op zoek gaan naar de bevestiging, dus hoeveel waarde je er aan kan hechten weet ik niet. Ik kan mij echter wel voorstellen dat als homoseksualiteit prenataal is en de hersenen van homoseksuele anders zijn dan die van vergelijkbare heteroseksuelen dat deze ontwikkeling niet vanaf de puberteit begint. En dat een homoseksueel jongetje misschien op jonge leeftijd liever met meisjes speelt of graag 'typische' meisjesactiviteiten onderneemt.
Maar hier moet je heel voorzichtig in zijn. Want er zijn genoeg meisjes die liever met jongens spelen op jonge leeftijd maar later geen vriendin als partner zullen hebben.
Ook dat herken ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Zulke uittingen zijn overigens maar tijdelijk in veel gevallen.
Voorbeeld, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan me niet heugen wanneer ik voor 't laatst "ik hou van je" tegen m'n moeder in het gezicht heb gezegd.
Best een kwalijke zaak overigens..
Mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik herken dat wel, ik ging als kleuter met een jongen om, die barbies had. Daar speelden we veel mee. Nu ben ik die fase gelukkig ontgroeid, maar ik vertoonde dus wel opvallend gedrag. Als kind sta je daar natuurlijk niet bij stil.
[..]
Ook dat herken ik![]()
ja hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
Je vraagt wat "jullie als homo's" verkeerd doen in "onze ogen".quote:
en ze proberen je niet in bed te lullenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef shawtyyy het volgende:
de meeste gay's die ik ken zyn de liefste ooit! echt waar behulpzaam, aardig en hebben humor (meidenhumor, maar oke) snap die haat naar homo's toe echt niet, vooral van de stoere brede jongens die de rest van hun "vriendin" willen showen dat ze er niet mee eens zyn op een brute manier, want ik heb vaak genoeg gehoord dat ze geslagen werden enzo, BE LA CHE LIJK
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef shawtyyy het volgende:
de meeste gay's die ik ken zyn de liefste ooit! echt waar behulpzaam, aardig en hebben humor (meidenhumor, maar oke) snap die haat naar homo's toe echt niet, vooral van de stoere brede jongens die de rest van hun "vriendin" willen showen dat ze er niet mee eens zyn op een brute manier, want ik heb vaak genoeg gehoord dat ze geslagen werden enzo, BE LA CHE LIJK
Nee, ik ga me zeker niet anders uiten om geacepteerd te worden. Ik leef mijn leven zoals IK dat wilquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Je vraagt wat "jullie als homo's" verkeerd doen in "onze ogen".
Wat denk je zelf dat er mis gaat? Nu je 8 pagina's over "onze mening" hebt gelezen?
En ga je je nu anders uitten in de hoop dat je wel "geaccepteerd" wordt als medemens?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ga me zeker niet anders uiten om geacepteerd te worden. Ik leef mijn leven zoals IK dat wil
Ik leef mijn leven ook zoals ik dat wil, en soms uit ik mij onfatsoenlijk en wordt niet gewaardeerd door sommige, ik heb daar begrip voor en doe het soms onbewust. Dus ik kan me wel anders gaan uiten omdat ik wel geaccepteerd wil worden. Ik ga alleen mijn persoonlijkheid niet aanpassen, ik laat hem alleen beter aansluiten bij hoe mijn omgeving hem interpreteert.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ga me zeker niet anders uiten om geaccepteerd te worden. Ik leef mijn leven zoals IK dat wil
Thnks. Nee hoor, ik zal niet piepenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:57 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan ook niet piepen dat sommige je niet moeten omdat je je in hun ogen als een overaanwezige "kijk mij eens, ik ben homo" gedraagt
Waarom zou je jezelf veranderen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik leef mijn leven ook zoals ik dat wil, en soms uit ik mij onfatsoenlijk en wordt niet gewaardeerd door sommige, ik heb daar begrip voor en doe het soms onbewust. Dus ik kan me wel anders uiten omdat ik wel geaccepteerd wil worden
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:01 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf veranderen?
Je maakt jezelf een ander persoon omdat de buitenwereld je dan wel accepteerd?![]()
Je bent toch zoals je bent of ben je niet blij met jezelf?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga alleen mijn persoonlijkheid niet aanpassen, ik laat hem alleen beter aansluiten bij hoe mijn omgeving hem interpreteert.
Jezelf veranderen is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:01 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf veranderen?
Je maakt jezelf een ander persoon omdat de buitenwereld je dan wel accepteerd?![]()
Je bent toch zoals je bent of ben je niet blij met jezelf?
Als je dat gaat doen kan jij je net zo goed om gaan laten bouwenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Jezelf veranderen is nergens voor nodig.
Je moet gewoon je ding doen.
Als je als een wijf door de straten wil gaan huppelen en opmerkingen gaat maken als een wijf moet je niet gaan piepen als je niet geaccepteerd word door sommige mensen..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:08 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen kan jij je net zo goed om gaan laten bouwen
Als je homo bent en je gaat zo rond huppelen omdat je zo graag gezien wilt worden kan je je beter om laten bouwen tot vrouw (niet op jou gerichtquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:11 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
wel ff checken waar t over gaat voor je opmerkingen gaat maken omdat je de bel hoort luiden maar niet weet waar de klepel hangt
Dan snap je het dus echt niet hè.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
[..]
Als je homo bent en je gaat zo rond huppelen omdat je zo graag gezien wilt worden kan je je beter om laten bouwen tot vrouw (niet op jou gericht)
Als ik graag sla eet kan ik mezelf beter laten ombouwen naar konijn of niet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef its_me_89 het volgende:
Als je homo bent en je gaat zo rond huppelen omdat je zo graag gezien wilt worden kan je je beter om laten bouwen tot vrouw (niet op jou gericht)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik graag sla eet kan ik mezelf beter laten ombouwen naar konijn of niet?
Zullen we maar weer on toppic gaan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik graag sla eet kan ik mezelf beter laten ombouwen naar konijn of niet?
Zoals ik in een eerdere reactie al schreef, ben ik NIET van plan om me anders voor te doen, alleen maar om geacepteerd te worden. Dat ik homo ben, en ik me daar NIET voor schaam, hoef ik niet te verbergen, dat doen hetero's ook niet. Ik ben trots op wat ik ben, WIE ik ben, en dat ik daar open over durf te zijn, in deze heteromaatschappij, waarin je al vermoord kan worden omdat je op JONGENS valt. Enne, " Just your average nice GAY guy, that's me, indeed. problemen mee? tough luck 4 you, schat. Deal with it!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:23 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
De heteroman waar aan zijn eissen van tieten en bier wordt voldaan, is de man die gewoon lekker zichzelf is.
de homosexueel die loopt te janken dat ze niet geaccepteerd word, is in gevecht tegen zijn beeld van de buitenwereld. natuurlijk mag dat wel.
Enne de hetero's lopen niet te koop met hun sexuele voorkeur? Seriously? De eerste de beste shampoo reclame zit al vol met blote tieten, hallo, de reclame gaat toch over SHAMPOO om je HAREN mee te wassen? What the fuck is all that about?
maar het blijkt dus dat men het niet relaxed vind als mensen zoals "your everage nice GAY guy" loopt te verkondigen dat ie homo is omdat ie homo is, want hij is homo omdat ie homo is.
Lekker boeiend! als een homo homo wilt wezen heeft hij mijn zegen! aboluut!
maar gaat dat niet van de daken lopen schreeuwen omdat je vind dat je aandacht te kort krijgt.
DAT word niet geaccepteerd.
het homosexueel opzich zijn wel.
Bron?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef RobbieBoy het volgende:
deze heteromaatschappij, waarin je al vermoord kan worden omdat je op JONGENS valt.
hou ook van jou schatjequote:schat.
Bron, gewoon het nieuws. Ga naar landen als iran, roep daar dat je homo bent, en je krijgt een touw om je nek. Loop je hier op een gozer af, zeg je dat hij er goed uit ziet, kan je of klappen krijgen, of een mes tussen je ribben. Oke, NIET elke hetero doet dat, natuurlijk. Maar er zijn er genoeg die dat WEL doen. als hetero kan je veel makkelijker op iemand afstappen die je leuk vindquote:
Deze hetero maatschappij is geen iran. Dit heet gewoon Nederland.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Bron, gewoon het nieuws. Ga naar landen als iran, roep daar dat je homo bent, en je krijgt een touw om je nek. Loop je hier op een gozer af, zeg je dat hij er goed uit ziet, kan je of klappen krijgen, of een mes tussen je ribben. Oke, NIET elke hetero doet dat, natuurlijk. Maar er zijn er genoeg die dat WEL doen. als hetero kan je veel makkelijker op iemand afstappen die je leuk vind
Ja, en hier word je gewoon je huis uit gepest, zoals dat homostel in utrecht, of dat lesbische stel in amsterdam. Of je deur word beklad met zooi. Nee, een hele verbetering hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze hetero maatschappij is geen iran. Dit heet gewoon Nederland.
Waren dat toevallig moslims?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, en hier word je gewoon je huis uit gepest, zoals dat homostel in utrecht, of dat lesbische stel in amsterdam. Of je deur word beklad met zooi. Nee, een hele verbetering hoor.
Maakt dat uit? Het is TOCH nederland, waarin dat gebeurd is, dus. Of het nu moslims, nederlanders, of chinezen warenquote:
beste antwoord ooit. De mensen die meteen aan moslims denken als het gaat om dat homo's geslagen of mishandeld zyn mogen me ech de pot op, ben er zelf ook een en als er iemand ook maar iets fouts over homo's of wat dan ook zegt breek ik z'n nek, laat iedereen in zn eigen waardequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Het is TOCH nederland, waarin dat gebeurd is, dus. Of het nu moslims, nederlanders, of chinezen waren
doodsverwensing = permban.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
beste antwoord ooit. De mensen die meteen aan moslims denken als het gaat om dat homo's geslagen of mishandeld zyn mogen me ech de pot op, ben er zelf ook een en als er iemand ook maar iets fouts over homo's of wat dan ook zegt breek ik z'n nek, laat iedereen in zn eigen waarde
heh? heb je 't over my? ik ben geen homo hahahahahahaha kben een meisje hoor met "ik ben er zelf ook een" bedoelde ik moslimquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dacht trouwens dat homo's niet aan geweld deden? Misschien breken ze hun nagels?
niet echt duidelijk was het, en er staat ook geen geslachtspoppetje voor je naam. vandaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
heh? heb je 't over my? ik ben geen homo hahahahahahaha kben een meisje hoor met "ik ben er zelf ook een" bedoelde ik moslim
Achso, ja kben een groentje op die forums enzo, weet nog niet hoe alles werkt, ben ik nu een jongen dan haha? kj nice.. T.Tquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet echt duidelijk was het, en er staat ook geen geslachtspoppetje voor je naam. vandaar
Sorry hoor maar of het nieuws heeft mij geïndoctrineerd of het is daadwerkelijk zo... ik hoop voor jou het 1e, maar dan zou je toch wel wat meer begrip kunnen tonen voor mijn gedachtegang.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef shawtyyy het volgende:
beste antwoord ooit. De mensen die meteen aan moslims denken als het gaat om dat homo's geslagen of mishandeld zyn mogen me ech de pot op
wahahaha, het is wel mooi ook eigenlijk deze tekst... Moslims zijn gelovigen, die je nu vergelijkt met 2 nationaliteiten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef RobbieBoy het volgende:
Of het nu moslims, nederlanders, of chinezen waren
ja dat zou ik kunnen doen, maar zo worden alle buitenlanders wel over een kam geschoren, maargoedquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar of het nieuws heeft mij geïndoctrineerd of het is daadwerkelijk zo... ik hoop voor jou het 1e, maar dan zou je toch wel wat meer begrip kunnen tonen voor mijn gedachtegang.
Nee, alle moslims... Maar eigenlijk doel ik dan alleen op de samenscholende moslims die het wel ernstig vaak rechtvaardig vinden om homo's aan te pakken... (als ik het nieuws moet geloven)quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
ja dat zou ik kunnen doen, maar zo worden alle buitenlanders wel over een kam geschoren, maargoed
ja, dat, in nederland noemen we alle buitenlanders toch al moslims, ze zien het verschil niet tussen ze, ik als AFGHAAN, vind dat de meeste marokanen en turken de reputatie van moslims in het algemeen vepest hebbenquote:
wil je aub niet zo letterlyk doen, ik hoef toch niet uit te leggen dat elk afkomst goeie én mindere goeie mensen heeftquote:
En als ik vraag of het moslims waren dan moet ik wel uitleggen dat ik niet alle moslims bedoel? (in het vooroordeel dat het vast wel weer moslims waren, en dat niet alle moslims homo's wegjagen) En anders is het gerechtvaardigd om mijn nek om te buigen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
wil je aub niet zo letterlyk doen, ik hoef toch niet uit te leggen dat elk afkomst goeie én mindere goeie mensen heeft
dat van moslims is een ander verhaal, ik weet dat we gehaat worden daarom wil ik het even opklaren dat het niet altyd zo is, maar deze discussie is zinloos het maakt me allemaal niet uit ik wou alleen ff me mening hierover uiten hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als ik vraag of het moslims waren dan moet ik wel uitleggen dat ik niet alle moslims bedoel? (in het vooroordeel dat het vast wel weer moslims waren, en dat niet alle moslims homo's wegjagen) En anders is het gerechtvaardigd om mijn nek om te buigen?
Je bedoelt Marokkanen toch? Waarom zeg je dan niet gewoon Marokkanen? Je hebt Nederlandse moslims, Indonesische, Marokkaanse, Turkse etc.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, alle moslims... Maar eigenlijk doel ik dan alleen op de samenscholende moslims die het wel ernstig vaak rechtvaardig vinden om homo's aan te pakken... (als ik het nieuws moet geloven)
Samenscholendemoslimmarokkanen dan..... Ik wist niet dat het altijd marokkanen waren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:18 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Je bedoelt Marokkanen toch? Waarom zeg je dan niet gewoon Marokkanen? Je hebt Nederlandse moslims, Indonesische, Marokkaanse, Turkse etc.
Deze straatratjes zijn nooit te vinden in een moskee, doen niks aan hun religie (anders zouden ze niet op straat hangen) dus hun daden hoef je niet op Islam te betrekken. Het zijn Marokkanen (eigenlijk Nederlanders aangezien ze hier geboren en getogen zijn, maar goed dat is een andere discussie)..simpel as that.
O... dus het is toch waar... nou de christenen zijn mild met homo's hoor ik weet het niet, sowieso dat geloof in nederland aan het wegrotten is... hoewel ik de moslims vaak nog wel redelijk ''extremistisch'' vind, in die gewaden een beetje rondlopen.... jurken enzo, nou ik vind het net gothics.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
Natuurlijk heeft haat tegen homo's een religieuze achtergrond
Ze zijn opgegroeid met de notie dat er bepaald mannelijk gedrag is dat ze moeten tentoonspreiden om interessant te zijn voor vrouwen. Waarschijnlijk zijn ze met "gepast"geweld in die geslachtsrol gedrukt (geweld in de zin van "jongens huilen niet" en uitschelden als ze gedrag vertonen dat een klein beetje minder mannelijk is).quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
Grote vraag is eigenlijk waarom sommige hetero mannen zich zo bedreigd voelen door homo's? Als ik een heteroman was zou ik juist blij zijn dat er andere mannen zijn die juist niet op vrouwen vallen. More for me..zou ik dan denken. Toch?
Ik begrijp het echt niet! Natuurlijk heeft haat tegen homo's een religieuze achtergrond maar er zijn mannen die a-religieus zijn en die homo's haten.
Ze vinden het vies... ze zien het liever niet op hun pad, als een homo gewoon leuk en aardig tegen mij doet doe ik leuk en aardig terug, maar ik vind het wel vervelend als hij in het open met een andere man uitgebreid gaat staan zoenen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
Grote vraag is eigenlijk waarom sommige hetero mannen zich zo bedreigd voelen door homo's?
Hetero's zijn ook aardige lui behalve die tokkiesquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:25 schreef LuLZiG het volgende:
Homo's aardige lui, behalve die pisnichten
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerdere reactie al schreef, ben ik NIET van plan om me anders voor te doen, alleen maar om geacepteerd te worden. Dat ik homo ben, en ik me daar NIET voor schaam, hoef ik niet te verbergen, dat doen hetero's ook niet. Ik ben trots op wat ik ben, WIE ik ben, en dat ik daar open over durf te zijn, in deze heteromaatschappij, waarin je al vermoord kan worden omdat je op JONGENS valt. Enne, " Just your average nice GAY guy, that's me, indeed. problemen mee? tough luck 4 you, schat. Deal with it!
Precies!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hetero's zijn ook aardige lui behalve die tokkies
Alleen bij homo's? Want ik irriteer me aan iedereen die in het openbaar uitgebreid loopt te zoenen of dit nu een hetero- of homostel is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze vinden het vies... ze zien het liever niet op hun pad, als een homo gewoon leuk en aardig tegen mij doet doe ik leuk en aardig terug, maar ik vind het wel vervelend als hij in het open met een andere man uitgebreid gaat staan zoenen...
Christenen mild met homo's? Check the situatie van homo's in the US is en voornamelijk in de bible beltquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O... dus het is toch waar... nou de christenen zijn mild met homo's hoor ik weet het niet, sowieso dat geloof in nederland aan het wegrotten is... hoewel ik de moslims vaak nog wel redelijk ''extremistisch'' vind, in die gewaden een beetje rondlopen.... jurken enzo, nou ik vind het net gothics.
Minder bij hetero, maar ook vervelend, en lesbiënnes wordt het bijna leuk eerlijk gezegd... mits ze enorm knap zijn, maar stiekem haat ik het ook tegelijkertijd... aandachttrekkerij... rot opquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:38 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Alleen bij homo's? Want ik irriteer me aan iedereen die in het openbaar uitgebreid loopt te zoenen of dit nu een hetero- of homostel is.
In Nederland, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:39 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Christenen mild met homo's? Check the situatie van homo's in the US is en voornamelijk in de bible belt
Ah zo hypocriet ben jequote:Op donderdag 28 juli 2011 03:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Minder bij hetero, maar ook vervelend, en lesbiënnes wordt het bijna leuk eerlijk gezegd... mits ze enorm knap zijn, maar stiekem haat ik het ook tegelijkertijd... aandachttrekkerij... rot op
Nee... de hetero en de homo vind ik het ook aandachttrekkerij.. nu haal je het door de war.. Zoenende vrouwen vind ik gewoon geil eigenlijk... maar ik vind het nog steeds aandachttrekkerij dus ik vind het ook vervelendquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:44 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Ah zo hypocriet ben jeDus als twee lesbische vrouwen met elkaar zoenen denk je dat ze dat doen om mannen een plezier te doen? Of ben je nu in de war met meisjes van 16-17 die elkaar zoenen in een club om jongens op te geilen? Is wel een heel groot verschil. Dat 2 vrouwen elkaar zoenen wil niet zeggen dat ze lesbisch zijn of zelfs bisexueel.
Okay dan, nu begrijp ik je beter. Ik snap je punt nu!quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee... de hetero en de homo vind ik het ook aandachttrekkerij.. nu haal je het door de war.. Zoenende vrouwen vind ik gewoon geil eigenlijk... maar ik vind het nog steeds aandachttrekkerij dus ik vind het ook vervelend
De meeste van mijn vrienden zijn hetero en hebben uiteraard geen problemen mee, anders waren het mijn vrienden niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:46 schreef Nielsch het volgende:
Misschien moeten homo's eerst eens hun eigen vooroordeel wegnemen; namelijk dat het overgrote deel van de hetero's tegen hen is. Ik mis in deze discussie dan ook die mening van de homoseksuelen, namelijk dat zij ook heterovrienden hebben die het prima vinden dat zij zelf homoseksueel zijn.
Dit dus, wordt altijd zo moe van die positieve discriminatie...quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:46 schreef Nielsch het volgende:
Misschien moeten homo's eerst eens hun eigen vooroordeel wegnemen; namelijk dat het overgrote deel van de hetero's tegen hen is. Ik mis in deze discussie dan ook die mening van de homoseksuelen, namelijk dat zij ook heterovrienden hebben die het prima vinden dat zij zelf homoseksueel zijn.
Je hoeft ook niet iedereen op je pad te versierenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik heb ook hetero vrienden die geen problemen hebben, met het feit dat ik homo ben. Maar ken ook veel mensen die het allemaal niet TE dichtbij willen hebben
WdP Goes naughtyquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Kim, wat is een WdP collectie... het klinkt fout, zo met zweepjes en kusjes enzo....
Ik zeg ook niet dat ik DAT doe, of wel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet iedereen op je pad te versierenen helemaal niet als ze hetero zijn dat werkt toch niet
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik DAT doe, of wel?
Wellusssquote:
Dit vind ik ronduit beledigendquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
te dichtbij, als in "He bah, er is een homo in mijn zicht" dat bedoel ik
Ja, maar komt wel voor. Ze zeggen dat niet in je gezicht, maar je kan het wel aan hun gezichts uitdrukkingen zienquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit vind ik ronduit beledigendDiscriminerend zelfs!
Ben jij niet gewoon zo een aandachtstrekker die in een rokje loopt met rode lippenstift en een handtasje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, maar komt wel voor. Ze zeggen dat niet in je gezicht, maar je kan het wel aan hun gezichts uitdrukkingen zien
nee, absoluut niet. Heb niks met dat soort figuren. Draag normale spijkerkleding, lekkere vrijetijds, maar geen jurk. Lijkt me nogal onconfortabel op de vorkheftruckquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon zo een aandachtstrekker die in een rokje loopt met rode lippenstift en een handtasje?
Lijkt mij juist wel geil eigenlijk, lekker met je beentjes wijd enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, absoluut niet. Heb niks met dat soort figuren. Draag normale spijkerkleding, lekkere vrijetijds, maar geen jurk. Lijkt me nogal onconfortabel op de vorkheftruck
omdat ik me daar niet voor schaam, en de meesten op mijn werk er absoluut geen problemen mee hebben. Bij 1 persoon merk ik dat dat wel zo is, maar die is een skinhead, dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel geil eigenlijk, lekker met je beentjes wijd enzo.
Maar als je er exact uitziet als een hetero, hoe zien die jongens dan dat je homo bent...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |