niet echt duidelijk was het, en er staat ook geen geslachtspoppetje voor je naam. vandaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
heh? heb je 't over my? ik ben geen homo hahahahahahaha kben een meisje hoor met "ik ben er zelf ook een" bedoelde ik moslim
Achso, ja kben een groentje op die forums enzo, weet nog niet hoe alles werkt, ben ik nu een jongen dan haha? kj nice.. T.Tquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet echt duidelijk was het, en er staat ook geen geslachtspoppetje voor je naam. vandaar
Sorry hoor maar of het nieuws heeft mij geïndoctrineerd of het is daadwerkelijk zo... ik hoop voor jou het 1e, maar dan zou je toch wel wat meer begrip kunnen tonen voor mijn gedachtegang.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef shawtyyy het volgende:
beste antwoord ooit. De mensen die meteen aan moslims denken als het gaat om dat homo's geslagen of mishandeld zyn mogen me ech de pot op
wahahaha, het is wel mooi ook eigenlijk deze tekst... Moslims zijn gelovigen, die je nu vergelijkt met 2 nationaliteiten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef RobbieBoy het volgende:
Of het nu moslims, nederlanders, of chinezen waren
ja dat zou ik kunnen doen, maar zo worden alle buitenlanders wel over een kam geschoren, maargoedquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar of het nieuws heeft mij geïndoctrineerd of het is daadwerkelijk zo... ik hoop voor jou het 1e, maar dan zou je toch wel wat meer begrip kunnen tonen voor mijn gedachtegang.
Nee, alle moslims... Maar eigenlijk doel ik dan alleen op de samenscholende moslims die het wel ernstig vaak rechtvaardig vinden om homo's aan te pakken... (als ik het nieuws moet geloven)quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
ja dat zou ik kunnen doen, maar zo worden alle buitenlanders wel over een kam geschoren, maargoed
ja, dat, in nederland noemen we alle buitenlanders toch al moslims, ze zien het verschil niet tussen ze, ik als AFGHAAN, vind dat de meeste marokanen en turken de reputatie van moslims in het algemeen vepest hebbenquote:
wil je aub niet zo letterlyk doen, ik hoef toch niet uit te leggen dat elk afkomst goeie én mindere goeie mensen heeftquote:
En als ik vraag of het moslims waren dan moet ik wel uitleggen dat ik niet alle moslims bedoel? (in het vooroordeel dat het vast wel weer moslims waren, en dat niet alle moslims homo's wegjagen) En anders is het gerechtvaardigd om mijn nek om te buigen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:30 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
wil je aub niet zo letterlyk doen, ik hoef toch niet uit te leggen dat elk afkomst goeie én mindere goeie mensen heeft
dat van moslims is een ander verhaal, ik weet dat we gehaat worden daarom wil ik het even opklaren dat het niet altyd zo is, maar deze discussie is zinloos het maakt me allemaal niet uit ik wou alleen ff me mening hierover uiten hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als ik vraag of het moslims waren dan moet ik wel uitleggen dat ik niet alle moslims bedoel? (in het vooroordeel dat het vast wel weer moslims waren, en dat niet alle moslims homo's wegjagen) En anders is het gerechtvaardigd om mijn nek om te buigen?
Je bedoelt Marokkanen toch? Waarom zeg je dan niet gewoon Marokkanen? Je hebt Nederlandse moslims, Indonesische, Marokkaanse, Turkse etc.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, alle moslims... Maar eigenlijk doel ik dan alleen op de samenscholende moslims die het wel ernstig vaak rechtvaardig vinden om homo's aan te pakken... (als ik het nieuws moet geloven)
Samenscholendemoslimmarokkanen dan..... Ik wist niet dat het altijd marokkanen waren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:18 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Je bedoelt Marokkanen toch? Waarom zeg je dan niet gewoon Marokkanen? Je hebt Nederlandse moslims, Indonesische, Marokkaanse, Turkse etc.
Deze straatratjes zijn nooit te vinden in een moskee, doen niks aan hun religie (anders zouden ze niet op straat hangen) dus hun daden hoef je niet op Islam te betrekken. Het zijn Marokkanen (eigenlijk Nederlanders aangezien ze hier geboren en getogen zijn, maar goed dat is een andere discussie)..simpel as that.
O... dus het is toch waar... nou de christenen zijn mild met homo's hoor ik weet het niet, sowieso dat geloof in nederland aan het wegrotten is... hoewel ik de moslims vaak nog wel redelijk ''extremistisch'' vind, in die gewaden een beetje rondlopen.... jurken enzo, nou ik vind het net gothics.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
Natuurlijk heeft haat tegen homo's een religieuze achtergrond
Ze zijn opgegroeid met de notie dat er bepaald mannelijk gedrag is dat ze moeten tentoonspreiden om interessant te zijn voor vrouwen. Waarschijnlijk zijn ze met "gepast"geweld in die geslachtsrol gedrukt (geweld in de zin van "jongens huilen niet" en uitschelden als ze gedrag vertonen dat een klein beetje minder mannelijk is).quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
Grote vraag is eigenlijk waarom sommige hetero mannen zich zo bedreigd voelen door homo's? Als ik een heteroman was zou ik juist blij zijn dat er andere mannen zijn die juist niet op vrouwen vallen. More for me..zou ik dan denken. Toch?
Ik begrijp het echt niet! Natuurlijk heeft haat tegen homo's een religieuze achtergrond maar er zijn mannen die a-religieus zijn en die homo's haten.
Ze vinden het vies... ze zien het liever niet op hun pad, als een homo gewoon leuk en aardig tegen mij doet doe ik leuk en aardig terug, maar ik vind het wel vervelend als hij in het open met een andere man uitgebreid gaat staan zoenen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
Grote vraag is eigenlijk waarom sommige hetero mannen zich zo bedreigd voelen door homo's?
Hetero's zijn ook aardige lui behalve die tokkiesquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:25 schreef LuLZiG het volgende:
Homo's aardige lui, behalve die pisnichten
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerdere reactie al schreef, ben ik NIET van plan om me anders voor te doen, alleen maar om geacepteerd te worden. Dat ik homo ben, en ik me daar NIET voor schaam, hoef ik niet te verbergen, dat doen hetero's ook niet. Ik ben trots op wat ik ben, WIE ik ben, en dat ik daar open over durf te zijn, in deze heteromaatschappij, waarin je al vermoord kan worden omdat je op JONGENS valt. Enne, " Just your average nice GAY guy, that's me, indeed. problemen mee? tough luck 4 you, schat. Deal with it!
Precies!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hetero's zijn ook aardige lui behalve die tokkies
Alleen bij homo's? Want ik irriteer me aan iedereen die in het openbaar uitgebreid loopt te zoenen of dit nu een hetero- of homostel is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze vinden het vies... ze zien het liever niet op hun pad, als een homo gewoon leuk en aardig tegen mij doet doe ik leuk en aardig terug, maar ik vind het wel vervelend als hij in het open met een andere man uitgebreid gaat staan zoenen...
Christenen mild met homo's? Check the situatie van homo's in the US is en voornamelijk in de bible beltquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O... dus het is toch waar... nou de christenen zijn mild met homo's hoor ik weet het niet, sowieso dat geloof in nederland aan het wegrotten is... hoewel ik de moslims vaak nog wel redelijk ''extremistisch'' vind, in die gewaden een beetje rondlopen.... jurken enzo, nou ik vind het net gothics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |