abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100014568
het toppa was gesloten dus heb het op me genomen om een nieuwe te openen

Homo's doen huilie over vooroordelen die wij over ze zouden hebben.
dus laten we dat voor eens en altijd uit de wereld helpen

Hier jullie mening!

[ Bericht 14% gewijzigd door NanKing op 27-07-2011 19:07:47 ]
pi_100014734
90% van de bevolking accepteert ze gewoon hoor, waarschijnlijk wel gewoon meer. Alleen wordt het in dit geval gewoon overdreven door de media.

Zelfde geld voor andere 'groepen' die worden ook gewoon door 90%+ geaccepteerd, maar daar komen bv. aanrandingen of mishandelingen niet in de media omdat het geen nieuws waarde heeft.

Ik durf dan ook te stellen dat homos over het algemeen gewoon worden geaccepteerd, net als de meeste andere groepen (voor zover je mensen in groepen kan in delen dan), maar dat door invloed van media wordt gedacht dat die niet zo is.
pi_100014804
Doe eens even normaal met je editreden.
ijs_beer fan!
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:59:05 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100014821
Nou wat een eer, je koppelt deze niet met deel 1, accepteren is nog altijd met dubbel c. (TT dus maar gecorrigeerd) En even een #2 in de TT zetten is ook al te moeilijk :(
pi_100014837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:56 schreef Shinji-Ono het volgende:
90% van de bevolking accepteert ze gewoon hoor, waarschijnlijk wel gewoon meer. Alleen wordt het in dit geval gewoon overdreven door de media.

Zelfde geld voor andere 'groepen' die worden ook gewoon door 90%+ geaccepteerd, maar daar komen bv. aanrandingen of mishandelingen niet in de media omdat het geen nieuws waarde heeft.

Ik durf dan ook te stellen dat homos over het algemeen gewoon worden geaccepteerd, net als de meeste andere groepen (voor zover je mensen in groepen kan in delen dan), maar dat door invloed van media wordt gedacht dat die niet zo is.
Gewaagde bewering. Is het je gevoel of is het echt ergens op gebaseerd?
ijs_beer fan!
pi_100014838
Men zegt: je moet doen waar je goed in bent!
doe je ding meid ^O^
pi_100014885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou wat een eer, je koppelt deze niet met deel 1, accepteren is nog altijd met dubbel c. (TT dus maar gecorrigeerd) En even een #2 in de TT zetten is ook al te moeilijk :(
held ben je.
daarbij, heb ik de TT gelaten zoals die stond :*
pi_100014955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zijn er gaykleuters?
Hoe bedoel je dat? Seksuele voorkeur is naar mijn idee prenataal. Dus voor de geboorte al aanwezig.

Een kind kan zeker wel gevoelens krijgen voor iemand van hetzelfde geslacht, ook als de omgeving hier heftig op reageert. Bij een kleuter ligt dit anders. Het kind heeft door dat een vriendschap wel erg diep zit. Hij koppelt hier het begrip 'verliefdheid' aan en wil de liefde uiten door bijvoorbeeld kusjes te geven. In de meeste gevallen is er geen sprake van verliefdheid. Het kind wil aangeven dat het een zeer goede vriendschap is en de persoon erg graag mag. Omdat dit soms wordt ervaren als een totaal nieuwe ervaring koppelt hij dit aan 'verliefdheid'.

Zo zijn ook veel kinderen verliefd geweest op hun juf. Puur en alleen omdat zij heel erg lief en begripvol was. Een maatje dus.

De meeste kleuters die dit gedrag vertonen (zogenaamd verliefd zijn op een vriendje) zullen later hetero's blijken te zijn. Seksuele aantrekkingskracht komt vaak pas in de puberteit (vanaf een jaar of elf) aan bod.

Het is echter wel zo dat veel kinderen gedrag vertonen die vooral later opvallend blijken te zijn geweest. Dit is achteraf op zoek gaan naar de bevestiging, dus hoeveel waarde je er aan kan hechten weet ik niet. Ik kan mij echter wel voorstellen dat als homoseksualiteit prenataal is en de hersenen van homoseksuele anders zijn dan die van vergelijkbare heteroseksuelen dat deze ontwikkeling niet vanaf de puberteit begint. En dat een homoseksueel jongetje misschien op jonge leeftijd liever met meisjes speelt of graag 'typische' meisjesactiviteiten onderneemt.

Maar hier moet je heel voorzichtig in zijn. Want er zijn genoeg meisjes die liever met jongens spelen op jonge leeftijd maar later geen vriendin als partner zullen hebben.
pi_100015120
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef NanKing het volgende:

[..]

Gewaagde bewering. Is het je gevoel of is het echt ergens op gebaseerd?
Gevoel, ik heb natuurlijk geen cijfers bij de hand, maar ik heb gewoon het idee dat als het om homo's gaat altijd heel breed wordt uitgemeten. Er is altijd wel een bepaald klein gedeelte van de bevolking dat iets tegen een groep heeft, echter wordt dit naar mijn idee niet zo breed uitgemeten als de haat tegen homo's.
pi_100015154
kinderen hebben dergelijke gevoelens soms ook voor hun ouders.
je hoort regelmatig opmerkingen van kinderen als: "ik trouw later met mama"

is lief.
pi_100015378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:08 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
kinderen hebben dergelijke gevoelens soms ook voor hun ouders.
je hoort regelmatig opmerkingen van kinderen als: "ik trouw later met mama"

is lief.
Inderdaad. Gewoon een overtreffende trap van vriendschap. Niets meer, niets minder.
pi_100015762
Zulke uittingen zijn overigens maar tijdelijk in veel gevallen.
Voorbeeld, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan me niet heugen wanneer ik voor 't laatst "ik hou van je" tegen m'n moeder in het gezicht heb gezegd.

Best een kwalijke zaak overigens..
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:23:31 #13
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100015800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:02 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Het is echter wel zo dat veel kinderen gedrag vertonen die vooral later opvallend blijken te zijn geweest. Dit is achteraf op zoek gaan naar de bevestiging, dus hoeveel waarde je er aan kan hechten weet ik niet. Ik kan mij echter wel voorstellen dat als homoseksualiteit prenataal is en de hersenen van homoseksuele anders zijn dan die van vergelijkbare heteroseksuelen dat deze ontwikkeling niet vanaf de puberteit begint. En dat een homoseksueel jongetje misschien op jonge leeftijd liever met meisjes speelt of graag 'typische' meisjesactiviteiten onderneemt.

Maar hier moet je heel voorzichtig in zijn. Want er zijn genoeg meisjes die liever met jongens spelen op jonge leeftijd maar later geen vriendin als partner zullen hebben.
Ik herken dat wel, ik ging als kleuter met een jongen om, die barbies had. Daar speelden we veel mee. Nu ben ik die fase gelukkig ontgroeid, maar ik vertoonde dus wel opvallend gedrag. Als kind sta je daar natuurlijk niet bij stil.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Zulke uittingen zijn overigens maar tijdelijk in veel gevallen.
Voorbeeld, ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan me niet heugen wanneer ik voor 't laatst "ik hou van je" tegen m'n moeder in het gezicht heb gezegd.

Best een kwalijke zaak overigens..
Ook dat herken ik :{
pi_100016521
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:23 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Ik herken dat wel, ik ging als kleuter met een jongen om, die barbies had. Daar speelden we veel mee. Nu ben ik die fase gelukkig ontgroeid, maar ik vertoonde dus wel opvallend gedrag. Als kind sta je daar natuurlijk niet bij stil.

[..]

Ook dat herken ik :{
Mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:50:24 #15
128268 RobbieBoy
pi_100016870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:

[..]

Mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
ja hoor
pi_100016947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:50 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

ja hoor
Je vraagt wat "jullie als homo's" verkeerd doen in "onze ogen".
Wat denk je zelf dat er mis gaat? Nu je 8 pagina's over "onze mening" hebt gelezen?

En ga je je nu anders uitten in de hoop dat je wel "geaccepteerd" wordt als medemens?
pi_100016987
de meeste gay's die ik ken zyn de liefste ooit! echt waar behulpzaam, aardig en hebben humor (meidenhumor, maar oke) snap die haat naar homo's toe echt niet, vooral van de stoere brede jongens die de rest van hun "vriendin" willen showen dat ze er niet mee eens zyn op een brute manier, want ik heb vaak genoeg gehoord dat ze geslagen werden enzo, BE LA CHE LIJK
pi_100017022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef shawtyyy het volgende:
de meeste gay's die ik ken zyn de liefste ooit! echt waar behulpzaam, aardig en hebben humor (meidenhumor, maar oke) snap die haat naar homo's toe echt niet, vooral van de stoere brede jongens die de rest van hun "vriendin" willen showen dat ze er niet mee eens zyn op een brute manier, want ik heb vaak genoeg gehoord dat ze geslagen werden enzo, BE LA CHE LIJK
en ze proberen je niet in bed te lullen 8-)
pi_100017058
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef shawtyyy het volgende:
:')
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:55:51 #20
128268 RobbieBoy
pi_100017105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:

[..]

Je vraagt wat "jullie als homo's" verkeerd doen in "onze ogen".
Wat denk je zelf dat er mis gaat? Nu je 8 pagina's over "onze mening" hebt gelezen?

En ga je je nu anders uitten in de hoop dat je wel "geaccepteerd" wordt als medemens?
Nee, ik ga me zeker niet anders uiten om geacepteerd te worden. Ik leef mijn leven zoals IK dat wil
pi_100017148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:54 schreef dotKoen het volgende:

[..]

:')
x2
Rustig aan.
pi_100017182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Nee, ik ga me zeker niet anders uiten om geacepteerd te worden. Ik leef mijn leven zoals IK dat wil

Maar dan ook niet piepen dat sommige je niet moeten omdat je je in hun ogen als een overaanwezige "kijk mij eens, ik ben homo" gedraagt
pi_100017275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:55 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Nee, ik ga me zeker niet anders uiten om geaccepteerd te worden. Ik leef mijn leven zoals IK dat wil
Ik leef mijn leven ook zoals ik dat wil, en soms uit ik mij onfatsoenlijk en wordt niet gewaardeerd door sommige, ik heb daar begrip voor en doe het soms onbewust. Dus ik kan me wel anders gaan uiten omdat ik wel geaccepteerd wil worden. Ik ga alleen mijn persoonlijkheid niet aanpassen, ik laat hem alleen beter aansluiten bij hoe mijn omgeving hem interpreteert.
Rustig aan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:01:34 #24
128268 RobbieBoy
pi_100017346
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:57 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar dan ook niet piepen dat sommige je niet moeten omdat je je in hun ogen als een overaanwezige "kijk mij eens, ik ben homo" gedraagt
Thnks. Nee hoor, ik zal niet piepen
pi_100017355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik leef mijn leven ook zoals ik dat wil, en soms uit ik mij onfatsoenlijk en wordt niet gewaardeerd door sommige, ik heb daar begrip voor en doe het soms onbewust. Dus ik kan me wel anders uiten omdat ik wel geaccepteerd wil worden
Waarom zou je jezelf veranderen?
Je maakt jezelf een ander persoon omdat de buitenwereld je dan wel accepteerd? ;(
Je bent toch zoals je bent of ben je niet blij met jezelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')