Lekker warm. Maar wel prijzig ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:58 schreef LordLynx het volgende:
Iemand een beetje ervaring met Woolridge jassen? Heb net een mooie jas gezien van dat merk (bij Oger) maar ik vond het erg prijzig....
Ik zag ze ook bij de Bonneterie, voor 750 euro. Ik wacht wel tot de opruiming, als ze daar überhaupt in terechtkomen.quote:
Ik vind het zelf te veel van het goeiequote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef Neraice het volgende:
Wat vinden jullie van een zwart pak met een zwart overhemd (feestelijke gelegenheid)?
Ik vind het ook niet zoveel. sowieso vind ik een zwart pak al niet geweldig. Antraciet met een mooi wit overhemd vind ik veel mooier, en svp geen witte T-shirtkraag eronder.quote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef Neraice het volgende:
Wat vinden jullie van een zwart pak met een zwart overhemd (feestelijke gelegenheid)?
Mijn eerste indruk: een beetje geforceerd sportief met netjes gecombineerd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Neraice het volgende:
Duidelijk, gewoon wit wordt het dan.
Wat vinden jullie trouwens hiervan:
http://www.thestyleblogge(...)utfit-suit-sneakers/
Hmm, ik weet niet. Ik vind het niet geforceerd overkomen eigenlijk. Gewoon een goede combinatie casual + net.quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk: een beetje geforceerd sportief met netjes gecombineerd.
dit dusquote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Bajskorv het volgende:
Ik draag soms een vintage Omega, maar meestal niks. Al helemaal niet van die idiote armbandjes, het ongaat mij wat daar dan smaakvol aan moet zijn? Ik vind het niet erg als een ander het leuk vindt, maar het lijkt me niet echt on topic?
sorry hoor, eerst 300 euro uitgeven voor een broek en dan achteraf gaan lopen jammeren dat er gaten in zitten...dat had je van te voren ook wel kunnen bedenken toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:14 schreef Skv het volgende:
Onlangs een broek van Blue Blood gekocht voor bijna 300 Euro. Zitten wat van die stone-wash plekken op en wat gaten in. Het valt me achteraf alleen wat tegen dat ze die gaten aan de binnenkant niet even stoppen ofzo. Ze worden namelijk na vier keer dragen al groter.Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
mooi en voor een schappelijke prijsquote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Kickje
155 EUR / paar inclusief verzenden bij van Assem..
oke om mijn kwartet maar even vol te maken...ik sluit me bij Federer aan, ik vind het ook net iets te geforceerd en daarnaast ook niet echt orgineel of smaakvol.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Neraice het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet. Ik vind het niet geforceerd overkomen eigenlijk. Gewoon een goede combinatie casual + net.
Die gaten had ik wel gezien, maar ik ging er vanuit dat ze wel om de randen wat stiksel zouden hebben gedaan. Of aan de achterkant. Maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry hoor, eerst 300 euro uitgeven voor een broek en dan achteraf gaan lopen jammeren dat er gaten in zitten...dat had je van te voren ook wel kunnen bedenken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |