Iemand tips/advies?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:03 schreef robuust89 het volgende:
M'n rug, wat doe je?!
2 weken terug mijn rug overbelast met squatten (verkeerde techniek) en daar pluk in nog steeds de vruchten van
Maakt vrijwel niet uit welke oefening ik doe (behalve borst en armen), ik krijg pijn aan mijn onderrug na afloop van de training.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Pics van je enorme hetero builder fysiek?quote:
'ander soort spieren'quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:26 schreef obsama het volgende:
Kan het zo zijn dat je van creatine een heel ander soort spieren krijgt ?
Je ziet vaak dat mensen die droog trainen mooie lange spieren hebben, en mensen die creatine gebruiken ronde korte spieren krijgen.
Dat vind ik echt geen gezicht, toont totaal niet het principe van een atletisch fysiekquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:37 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Creatine gebruik zorgt voor vochtophoping in de spieren. Waarschijnlijk is dit wat jij ziet.
Het houdt wel wat vocht vast, maar ik heb niet het idee dat je verandert in een waterballon, noch of iemand kan zien dat je ueberhaupt creatine gebruikt. Ik denk dat het schromelijk overdreven is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:43 schreef Jahr00n het volgende:
Houdt creatine dan zoveel vocht vast? Over hoeveel kg praten we dan?
ik ging hard op die shit man. probeer ook eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:46 schreef 16meter het volgende:
Niet noemenswaardig, laat staan zichtbaar bij 9 van de 10 mensen.
Laatst nog een inval bij mijn sportschool, Arrestatieteam en alles.. bleek dat er in de kleedkamers gehandeld werd in creatine.Pas er dus mee op, die shizzle is fucking illegaal.
Ja creatine is echt zieke doping zag laatst op b&f site: tot 4,5 kg pure spiermassa erbij (aka vocht)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:46 schreef 16meter het volgende:
Niet noemenswaardig, laat staan zichtbaar bij 9 van de 10 mensen.
Laatst nog een inval bij mijn sportschool, Arrestatieteam en alles.. bleek dat er in de kleedkamers gehandeld werd in creatine.Pas er dus mee op, die shizzle is fucking illegaal.
Nog niet, maar jij vindt het niet triest dat iemand er sterk uitziet en dan 80kg bencht?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef 16meter het volgende:
Pics van je enorme hetero builder fysiek?
De meeste mensen een kilo of 2. Ieder persoon reageert hier anders op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:43 schreef Jahr00n het volgende:
Houdt creatine dan zoveel vocht vast? Over hoeveel kg praten we dan?
Ik gebruik creatine niet om voller gespierd te lijken, maar om meer/zwaarder te kunnen tillen, wat hopelijk meer microtrauma veroorzaakt, en op zijn beurt weer hypertrofie en krachttoename.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:31 schreef obsama het volgende:
Vind het ook vals spelen, je wilt toch zelf alles uit je lichaam halen ook al gaat dat wat trager ?
Never discourage anyone... who continually makes progress, no matter how slow.
Plato
Jep, en als je stopt met je kuur gaat dit vocht ook weer weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik gebruik creatine niet om voller gespierd te lijken, maar om meer/zwaarder te kunnen tillen, wat hopelijk meer microtrauma veroorzaakt, en op zijn beurt weer hypertrofie en krachttoename.
Denk dat dat voor de meeste mensen geldt die creatine serieus als supplement gebruiken.
Dat ik meer vocht vasthou kan we werkelijk geen worst schelen.
Sommige mensen gaan voor looks ipv functionele kracht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Nog niet, maar jij vindt het niet triest dat iemand er sterk uitziet en dan 80kg bencht?
Precies, maakt mij echt geen hol uit of mensen mij 60 of 100 zien benchen. Ik hoor bij de best-ontwikkelde 20 van de sportschool. Dat vind ik persoonlijk meer eer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan voor looks ipv functionele kracht.
Zelfde hier, nu zit ik niet echt bij een sportschool waar bodybuilders lopen maar meer een huis, tuin en keuken sportschool waar wel alles aanwezig is. Heb nog maar 3 kerels gezien die sterker dan mij zijn waarvan één Pool die 180 kilo benched.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Precies, maakt mij echt geen hol uit of mensen mij 60 of 100 zien benchen. Ik hoor bij de best-ontwikkelde 20 van de sportschool. Dat vind ik persoonlijk meer eer.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Precies, maakt mij echt geen hol uit of mensen mij 60 of 100 zien benchen. Ik hoor bij de best-ontwikkelde 20 van de sportschool. Dat vind ik persoonlijk meer eer.
Droogtrainen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
'ander soort spieren'
'lange spieren'
'korte spieren'
'droog trainen'___!!!1
Fagbuilders, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan voor looks ipv functionele kracht.
Het zit diep he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |