benen schouders en buik op 1 dag? Hoe lang ben je dan wel niet bezig.. of hoe weinig been oefeningen doe je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:04 schreef DeRakker. het volgende:
Ik had gister echt een faal![]()
Doel: benen,schouders en buik.
Nadat ik schouders had gedaan ging ik biceps en triceps doen![]()
Pas toen ik thuis was... kwam ik erachter haha
Toch ging het wel lekker dus schijt
uurtje ongeveer... uhm 5 been oefeningenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
benen schouders en buik op 1 dag? Hoe lang ben je dan wel niet bezig.. of hoe weinig been oefeningen doe je?
Heb je nog gebatst?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:12 schreef 67Impala het volgende:
Zo vandaag terug gekomen uit Sunnybeach... Na 11 dagen geen training en 'slecht' eten kan ik niet wachten om weer te beginnen met trainen! Voel mij een beetje chubby op het moment
variatie...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje, was vandaag in gesprek met iemand die me vroeg om hem bij de bench press te spotten. Waarom doen we eigenlijk barbell oefeningen wanneer je ook dumbells kunt gebruiken? Bij dumbells heb je nog veel meer stabiliserende spieren nodig.
"weight means nothing"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:45 schreef bascross het volgende:
Dumbells meer werk en je totaal gewicht is lager.
Met dumbbells pak je met beide armen ook hetzelfde gewicht, terwijl je met een bar je sterkste arm wat meer traint dan je zwakste arm.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje, was vandaag in gesprek met iemand die me vroeg om hem bij de bench press te spotten. Waarom doen we eigenlijk barbell oefeningen wanneer je ook dumbells kunt gebruiken? Bij dumbells heb je nog veel meer stabiliserende spieren nodig.
van 32 naar 40 duurt nog wel ff lijkt me? Ik heb nu 30 kg dumbbels maar ik krijg ze bijna niet meer in positie wat doe ik hieraan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:42 schreef BeamofLight het volgende:
Net ook spotter gevraagd bij mijn incline dumbell b.press
Was bij 32 kilo per dumbell. Kon hem alleen nog netjes 6 keer dus baalde eigenlijk dat ik niet de 34 kilo had gepakt. Binnenkort einde want gaat niet verder dan 40 kilo bij ons.
Nou als ik na mijn pull-ups (die mij slopen) als 2e oefening de db-press doe en als 4e set 32 6x kan dan ligt de lat nu op 36 denk ik. Incline dan ook nog. Normale db-press moet toch nu al 38/40 zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
van 32 naar 40 duurt nog wel ff lijkt me? Ik heb nu 30 kg dumbbels maar ik krijg ze bijna niet meer in positie wat doe ik hieraan?
Da's best een stap inderdaad. Sowieso zou je wat extra reps kunnen doen, bv 8 i.p.v. 6. Van 6 keer 32 naar 8 of 10 keer 40... way to go.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
van 32 naar 40 duurt nog wel ff lijkt me? Ik heb nu 30 kg dumbbels maar ik krijg ze bijna niet meer in positie wat doe ik hieraan?
Een fysio die creatine aanraadt om alleen je benen te trainen, dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
ff een vraagje, ik heb hier een creatinepot staan omdat ik krachttraining voor me benen wil gaan doen(na operatie aan me knie). Ik weet verder precies wat dat spul doet, maar over de dosering heb ik nog niet echt duidelijkheid kunnen vinden. Volgens me fysio alleen voor je training nemen. Volgens het etiket 2 x per dag(ook op rustdagen). Dus wat is een goeie dosering, en waarom?
ik doe:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
ff een vraagje, ik heb hier een creatinepot staan omdat ik krachttraining voor me benen wil gaan doen(na operatie aan me knie). Ik weet verder precies wat dat spul doet, maar over de dosering heb ik nog niet echt duidelijkheid kunnen vinden. Volgens me fysio alleen voor je training nemen. Volgens het etiket 2 x per dag(ook op rustdagen). Dus wat is een goeie dosering, en waarom?
wat een broscience in 1 postquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:26 schreef obsama het volgende:
Kan het zo zijn dat je van creatine een heel ander soort spieren krijgt ?
Je ziet vaak dat mensen die droog trainen mooie lange spieren hebben, en mensen die creatine gebruiken ronde korte spieren krijgen.
Creatine gebruik zorgt voor vochtophoping in de spieren. Waarschijnlijk is dit wat jij ziet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:26 schreef obsama het volgende:
Kan het zo zijn dat je van creatine een heel ander soort spieren krijgt ?
Je ziet vaak dat mensen die droog trainen mooie lange spieren hebben, en mensen die creatine gebruiken ronde korte spieren krijgen.
Creatine heeft als nut dat je net iets meer energie krijgt om meer reps / hoger gewicht te pakken, wanneer je tot uitputting van je gezonde spieren gaat. Waarom zou je dat doen als je aan het revalideren bent met je knie, waar je ueberhaupt niet tot het maximum wilt gaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Mr Though Guyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |