Leuk Happy, heel stoer!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Vanmiddag voor Daan ook weer nieuwe schoenen gekocht. Inmiddels heeft hij een goede maat 22. Deze zijn het geworden, van trackstyle:
[ afbeelding ]
Ik kende het merk niet maar wat een stoere schoenen!
Jaaaaaaaaa, ik vind ze heel erg gaaf <3quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
hebben jullie die hoge witte sneakers met verschillende kleurtjes gezien bij H&M?
ik wilde ze al bijna kopen voor Elin maar ze zijn wel erg 'jongens'
Hier moet ik ook nog naar op zoek. Ze moeten hier op het kdv schoentjes of slofjes aan binnen, mogen niet op sokken lopen. Kyllian had gewoon normale sloffen (met iets hardere zool).quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben op zoek naar leuk/comfortabele binnenschoentjes/slofjes voor op het KDV. Wat heeft jullie kindje op het KDV aan in de winter? Gewoon slofjes?
Die hebben ze vanaf maat 20. En in verschillende kleuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef Nijna het volgende:
ik vond de hema laarsjes wat zwaar, bij scapino hebben ze voor iets van 5 euro ook laarsjes, die zijn een stuk lichter, ik weet alleen niet of ze die ook in die kleine maatjes hebben...
Ja klopt, Minke is helemaal weg van haar laarsjes. Al meteen met passen inde winkel mochten ze niet eens meer uit om af te rekenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef wickie het volgende:
Keshet, ze zijn wel erg schaars. Ik moet vanmiddag naar de Hema, als ze een paar hebben zal ik ze dan voor je meenemen? Ik zag ze namelijk niet meer op de site staan. Misschien kan je ze in de winkel anders bestellen.
Het zijn overigens dezelfde laarsjes als die Minkeheeft. Volgens mij heeft ze ze aan op de foto's in het kinderfototopic, toch Lijnloos?
Ze zijn echt superfijn omdat ze zo flexibel zijn. Mette heeft ze met dit baggerweer veel aan in de tuin. Ze had eerst echt een rothekel, ze vond ze heel er eng. Maar van de een op andere dag waren ze helemaal hip in haar belevingAls ik nu aan haar vraag 'zullen we naar buiten gaan?' als het minder weer is, pakt ze automatisch haar laarsjes
pastry's heb ik gebruikt voor mijn eerste praktijkopdrachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Deze pastry's vandaag voor Dana gekocht
[ afbeelding ]
Nu alleen nog laarsjes
Ik ben pas bij de Bristol geslaagd...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef octopussy het volgende:
Schattig Wickie!
Ik moet op zoek naar een paar pantoffeltjes voor op het KDV. Hannah vindt de pantoffels van een ander kindje met Dora erop heeeeeel mooimaar die zijn pas vanaf maat 25 te krijgen en ik heb maat 22 of 23 nodig.
Nou, via mijn hyves dus (zien link in vorig berichtje). Kosten ook maar tientje...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Meimeltje het volgende:
Asy: met naam erop zou wel handig zijn, Dyon had vorige week ineens een andere broek en slofjes aan en ander kindje dus die van hem
Ja volgens mij heb ik haar ook op Hyvesquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou, via mijn hyves dus (zien link in vorig berichtje). Kosten ook maar tientje...
kijk eens bij originbaby.nlquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:21 schreef Reilain het volgende:
Ohh wat een leuke schoentjes!!
Oona staat/stapt steeds steviger.. maar leeft echt op kleine voet...
Cm of 10 zijn ze nu... begreep dat dat maat 17 ongeveer was..
Weinig leuks dus te vinden nog voor als ze straks echt gaat stappen..
Iemand tips??
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik haar ook op HyvesKeshet had daar ooit slofjes op maat laten maken toch?
Ze hebben er enkele in xxl (15,5 cm), misschien zouden er nog anderen komen in die maat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er ook Aapie-achtige slofjes voor grotere kinderen?
Tnxs.... ff bij favorieten gezet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:01 schreef lily het volgende:
[..]
kijk eens bij originbaby.nl
Ze hebben wel wat in 17/18
Oh, das nog wel een toffe prijs, moet morgen dus echt even gaan kijken! En weer eens zn voeten op laten meten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef miss_sly het volgende:
Deze waren ¤ 59,95 Poppejans. Vond ik nog best meevallen, eigenlijk.
Dat is een erg fijne tip, dank je! Ik bedenk me nu dat ik net die reclame weer zag van die oude schoenen inleveren en dan 10 euro krijgen, en daar doet Dolcis nu ook aan mee!! Ik dacht alleen Scapino, maar er doen meer schoenenwinkels meequote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, tot nu toe heeft de Dolcis altijd zo rond eind september acties. Meestal op een bepaalde dag 15% korting op kinderschoenen of heb ook weleens een oud paar schoenen ingeleverd zodat we 10,- korting kregenScheelt ook weer
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf wel mee vind vallen en als ik de maattabellen bekijk dan komt het ook keurig overeen met de leeftijd, maar mensen zeggen altijd dat ze zulke enorme voeten heeft dus dan ga je daar snel in meequote:Op dinsdag 13 september 2011 19:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo groot is dat toch niet? Ik ken er met kleinere voetjes maar ook veel met dezelfde grote. Ik schrik er iig niet van. Flip hier draagt ook 25.
Hehehequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef octopussy het volgende:
Mijnes zit nu goed in maat 22. Maar omdat ze nu maar 1 paar schoenen heeft die ze past ben ik aan het shoppen voor een paar erbij. Had superleuke brakkies laarsjes in 23 besteld, maar die zijn weer veel te groot![]()
Nouja, als ze zo doorgroeit dan is maat 25 ook helemaal niet zo raar met een halfjaar verder![]()
Weet iemand hoe Geox meisjesschoenen vallen? Heb op de Nelson website leukerds gezien.
Mooi, dan kunnen ze daarna in de voor-Emma-doos.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef Spewey het volgende:
Goeie smaak, Keshet!
Die worden 1 oktober besteld bij Tinysoles.com.
59,95 bij Dolcis, maar als je dus een oud paar schoenen meeneemt en niet zoals wij 1 oude schoen in de auto laat liggen en daar in de trein pas achterkomtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Twinkly het volgende:
Geweldige laarzen Poppejans! Hoeveel kostten ze?
Mignonne, leuk! Ik zag gisteren bij Scapino soortgelijke laarsjes van HushPuppies, ik vond het flauw dat het echte meisjeslaarzen waren.
Volgens mij heel normaal. ter vergelijking: de See Kai Run sandaaltjes die we hadden waren hem veel te breed.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Elmo76 het volgende:
Poppejans, vallen die hush puppies smal/breed/normaal?! Die vind ik nl wel errug leuk!!
Oke thanks! We gaan ze iig meenemen in onze zoek -en pastocht! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 september 2011 08:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal. ter vergelijking: de See Kai Run sandaaltjes die we hadden waren hem veel te breed.
NL/Belgische sitesquote:Op donderdag 15 september 2011 09:28 schreef happyme28 het volgende:
Waar bestellen jullie SKR schoentjes?
Houdt dit in dat jij ook vindt dat die laarjes iets kleiner vallen??quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Senna's nieuwe laarsjes zijn maat 23. Ze heeft maat 22 maar in deze 23 dus een vingerruimte erachter. Ik vind Brakkiez trouwens groot vallen, octo. Senna heeft ook een paar Brakkiez in maat 22 van vorig jaar, die waren toen erg ruim, maar die past ze nu nog.
Die zijn leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:16 schreef Cooki het volgende:
wow een heel topic over schoentjes
![]()
straks "even" bijlezen![]()
Lucas heeft deze (maat 21, na 2 maanden alweer bijna te klein)
Edit: heey.. dan kan ik wel weer snel nieuwe kopen
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal aan je denken! Aan de sandaaltjes te zien gaat het niet heeeel lang meer duren, maar ja , ik heb nog geen datum voor jequote:Op woensdag 28 september 2011 09:44 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Die zijn leuk!(doe je die toevallig ook al bijna weg dan? Mijn muppet gaat richting de mt21, en deze zijn wel heel leuk!
)
Jeujjj!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:29 schreef Cooki het volgende:
Lily: wow... voor je mooie meid![]()
Oehoe Elmokiektan
![]()
[ afbeelding ]
Waar komen die schoentjes vandaan Son? Ik zoek zoiets ook voor mijn zoon.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris heeft schoenen
Wilden eerst deze, maar zn voeten waren er te breed voor:
[ afbeelding ]
Dus nu hebben we deze. Hij liep er zo op weg, maat 21(leeft op grote voet geloof ik
):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keshet, wat heerlijk voor jou en je meisjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef Keshet het volgende:
Octo, ik weet dat Beessie-Jen er een paar heeft gehad voor Evie. Ik zou d'r even PM'en!
Ik vond deze vorige week bij de Schoenenreus voor 5 euro!
[ afbeelding ]
Ze waren een maatje te groot maar ik heb ze toch meegenomen om te kijken of ze iets kan met dit model. En guess wat! Emma kan lopen op dit model!Haar linkervoetje wordt netjes binnenboord gehouden door die band die over de wreef loopt. Ik ben er zo blij mee! Dan kan ze volgende zomer lekker ook sandaaltjes aan!
Volgend jaar april/mei gaan wij op vakantie naar Amerika, als je ze dan nog wil, moet je maar een PB/DM sturenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef Keshet het volgende:
Is er nog iemand met familie in Amerika die deze voor me kan bestellen?![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik ook leuk. Zit er al een tijdje naar te kijken. Nu alleen nog wachten tot mijn zoontje van anderhalf weer aan nieuwe schoenen toe is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die gympiesDie zijn leuk zeg!
Ik ging even op die site kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:50 schreef perpetual_change het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk. Zit er al een tijdje naar te kijken. Nu alleen nog wachten tot mijn zoontje van anderhalf weer aan nieuwe schoenen toe is.
bij scapino zijn er dutchie schoenen, weliswaar zaalschoenen, met klitteband die ook nog eens heel licht zijn. niet allemaal, maar als je goed kijkt zie je de smalle wel. Onze jongste heeft een 1,5 breedtemaat en daar passen ze prima bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef p_iglet het volgende:
schoenen hulp gezocht!
Pepijn heeft super smalle pootjes, breedte maat 2,5 ongeveer. Voor gewone schoenen slagen we dus alleen voor trackstyle of piedro schoenen, maar nu hebben ze op zijn nieuwe school gymschoenen nodig bij de kleuters voor gym...
Hoe kom ik aan super smalle gymschoenen? Iemand tips?
Die soepele balletschoentjes zijn iig geen optie die glijden zo af wegens te breed of knellen zijn tenen af.
ja, dat is mijn probleem dus ook. Heb nu slofjes van de prenatal. Daar staat het tenminste in maanden op.....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:13 schreef bitterend het volgende:
Haha ok!
Zo bewijst het weer...je kan niet alles geloven wat je op het internet leest![]()
Ik heb schoentjes/slofjes gekocht..beetje nep uggs achtig...maat 15/16
winter baby moet warme voetjes hebben als we naar schoonouders gaan dacht ik bij mijzelf...misschien passen ze helemaal niet straks en kan ze ze aan als het zomer is
Ja dat is het nadeel van bestellen inderdaad. Zou ook niet weten welke winkel die schoentjes verkoopt. Mijn zoontje loopt op dit moment op blauwe elefanten met klittenband. Ideaal, maar niet zo mooi als ik zou willenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik wil ze ook heeeeeeeeeel graag hebbenmaar ik weet niet of ik 2 paar schoenen echt nuttig vind voor m nu. Hoewel t nu wel handig geweest was (stiksel van zn schoenen was losgelaten, dus terug naar de winkel/fabrikant). Dus hij is nu schoenloos.
maar wil ze eigenlijk wel in t echt zien, hoe stug ze zijn enzo en hoe ze vallen.
http://www.sarenza.nl/sta(...)-s751610-p0000045576quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef bodpa09 het volgende:
Juud, waar kun je die blaadjes laarsjes kopen?
Mijn zoon heeft wel leuke schoenen nu vind ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:37 schreef perpetual_change het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van bestellen inderdaad. Zou ook niet weten welke winkel die schoentjes verkoopt. Mijn zoontje loopt op dit moment op blauwe elefanten met klittenband. Ideaal, maar niet zo mooi als ik zou willen
Bedankt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://www.sarenza.nl/sta(...)-s751610-p0000045576
Volgens mij heeft Floris (nu 12 weken) baby Allstars aan van maatje 17, zitten nog ruim bij zijn teentjes maar goed. Ze staan zo stoer bij mijn miniquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Kyara het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit met schoenmaten voor babies. Hoe oud is een baby gemiddeld als ie bijvoorbeeld maatje 17 past?
Ben gaan kijken, ja zijn ook erg mooi. Zag er ook een met wit grijze blokjes.. Wordt nog moeilijk; kiezen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft wel leuke schoenen nu vind ik
Maar die zijn wel heel stoer
Ik zat gisteravond al even online te kijken waar ze ook kinder vans hebben in de buurtZe zijn zo stoer
de oranje met blauwe vind ik ook erg leuk!
We waren van de week in frankrijk en hebben deze voor Lis gekochtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef wickie het volgende:
Stiekem wil ik deze...
Maar ja te duur.. Maar zulke simpele zoek ik, zonder strikjes of zilveren gebeurtenissen of rare overdreven vacht randen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft Isabeau en ik vind ze geweldig. Ze draagt ze ook graag.
Klassiekertjes...die had mn zusje 30 jaar geleden ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft Isabeau en ik vind ze geweldig. Ze draagt ze ook graag.
Ik ging naar aanleiding hiervan Even kijken en zag voor Sasha ook leuke schoenen en flink afgeprijsd!quote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef Poppedein het volgende:
Thnx Mignonne! Ik had toevallig vrijdag al zitten te twijfelen bij een paar schonen op de wehkampsite en die waren vandaag mooi ¤20 goedkoper![]()
http://www.wehkamp.nl/kin(...)/C23_3K7_K74_999529/
quote:
heeft ze die nog niet dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:34 schreef becky27 het volgende:
Oe zit in eens aan All Stars te denken!!
Oh, die zou ik ook super voor Ivan vinden!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:20 schreef wickie het volgende:
Mignonne, wat leuk die schaatsen, hebben ze ook kleinere maten?
Wij waren vandaag even op schoenenjacht gegaan. Nou niet geslaagd![]()
Dus ben online aan het speuren en kom de volgende opties tegen.
Deze gympies vind ik helemaal het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |