abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_101290938
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:21 schreef Reilain het volgende:
Ohh wat een leuke schoentjes!!
Oona staat/stapt steeds steviger.. maar leeft echt op kleine voet...
Cm of 10 zijn ze nu... begreep dat dat maat 17 ongeveer was..
Weinig leuks dus te vinden nog voor als ze straks echt gaat stappen..

Iemand tips??
kijk eens bij originbaby.nl

Ze hebben wel wat in 17/18
pi_101291196
Klopt :)
Ze had maat 18 toen ze een maand goed kon lopen. Ik had van die 'beginnen met lopen' schoentjes van Bardossa in maat 17 maar die waren niet buiten-proof. Dus toen schoentjes.. Bardossa en Shoesme beginnen met maat 18 beide heel erg fijne met heel erg flexibele zolen.
Ik heb uiteindelijk voor Shoesme schoentjes. Met flexzool.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:07:54 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101291264
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja volgens mij heb ik haar ook op Hyves :) Keshet had daar ooit slofjes op maat laten maken toch?
:Y
Ik was er heel tevreden over. Ik had 2 paar: 1 paar voor buiten en 1 paar voor binnen.
pi_101291404
Zijn er ook Aapie-achtige slofjes voor grotere kinderen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101292938
Vanaf welke maat bedoel je ongeveer?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101293951
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er ook Aapie-achtige slofjes voor grotere kinderen?
Ze hebben er enkele in xxl (15,5 cm), misschien zouden er nog anderen komen in die maat?
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/103

Zou XL (14,5 cm) niet meer passen?
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:00:07 #82
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101298608
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:01 schreef lily het volgende:

[..]

kijk eens bij originbaby.nl

Ze hebben wel wat in 17/18
Tnxs.... ff bij favorieten gezet!
Binnenkort eens goed laten opmeten
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:03:58 #83
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101298765
Ik heb daar inderdaad al een aantal slofjes besteld. 't is een ontzettend leuk mens en ze levert hele goede kwaliteit!

Dora slofjes kan ze vast ook wel maken. ;)
Claudia, ze maakt ook sloffen voor grotere kindjes!

Emma stond op het punt om echt te gaan lopen toen we op vakantie gingen. De avond voor vertrek heb ik tijdens het shoppen voor andere dingen heel onceremonieel even snel haar eerste paar schoentjes gekocht. De maat heb ik gegokt :D :@ Er was keuze uit 2 paar; deze zijn het geworden:



Inmiddels heb ik haar voet ook op laten meten in een echte schoenenwinkel en de maat klopte gelukkig. Ze heeft er nu een 2e paar bij, van Gattino oid. Ik kan er geen foto van vinden online maar ik vind ze erg leuk!

Leuke schoenen Meimel! ^O^

Emma loopt trouwens goed op alles wat los en vast zit! Van op blote voeten tot op regenlaarzen! *O*
A grand adventure has begun.
pi_101321232
Jelle heeft daar nu ook slofjes van, zijn erg fijn, zacht en soepel!
pi_101822310
Wij hebben net laarsjes voor Senna gekocht, bij Dolcis van Hush Puppies. Ik zocht ze op de site van Dolcis, maar daar lijken ze bij de jongensschoenen te staan. Boeit niet echt, want ze staan Senna echt heel leuk!

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:47:23 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101822359
Heel leuk Miss_Sly! Ze lijken met super stoer onder een rokje met een maillot!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101822485
Miss, die zag ik ook en had ik ook bijna gekocht (kwam toch nog andere tegen). Leuke laarsjes dus!
pi_101822560
Precies Twinkly, ik zie het al helemaal voor me: leuk rokje, maillotje en dan deze stoere laarsjes eronder. En ze kunnen ook prima onder een spijkerbroekje ofzo. Dus helemaal goed vind ik ze!

Meimeltje haha, dus toch (ook) jongenslaarsjes :D Ze staan bij Dolcis allemaal door elkaar, dus was in dit geval moeiijk inschatten of het nou voor jongens of meisjes was. Had zelf eigenlijk geen moment gedacht aan jongensschoenen, tot ik ze op de Dolcis site niet kon vinden :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101822869
moooi miss; ook helemaal mijn smaak; ik heb voor Evie ook iets soortgelijks, maar dan zwart gekocht...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101823025
deze

(betere foto heb ik niet..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101826987
Oh wat een toffe laarsjes Miss_Sly O+ O+ O+ die wil ik ook voor Wolf!
Ik vind ze dus hartstikke unisex.Ik ga meteen morgen kijken.
Dolcis kennende was de prijs ook wel leuk zeker? Ik zag alleen maar laarsjes rond de 100 euro ja :W daar heb ik het geld gewoon niet voor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 11 september 2011 @ 19:19:37 #92
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101827138
Mooi Miss Sly! O+

Die van Evie zijn ook cute! O+

Ik vind dit wel een schoenengerelateerde vraag:
Doen jullie je kindjes ook 'pantoffels' aan in de winter? En zo ja, wat dan? Gewoon van die leren slofjes?
A grand adventure has begun.
pi_101827466
Die laarsjes zijn geweldig!! Ik ga ook loeren. O+

Hier wel pantoffeltjes in de winter en niet die leren dingen maar pluche met anti-slipzool (dinopootjes en pinguïns)
pi_101827583
Deze waren ¤ 59,95 Poppejans. Vond ik nog best meevallen, eigenlijk.

Pantoffels, slofjes, ik moet ook nog wat bedenken. Senna is een blote voetenloper (heeft ze van geen vreemde ;) ) maar in de winter is een paar slofjes misschien toch wel fijn. Ook voor op het kdv. Ik denk toch meer aan dingen als die Aapies ofzo, zijn die er nog in maat 23 of is dat alleen verkrijgbaar in babymaatjes?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101827758
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:30 schreef miss_sly het volgende:
Deze waren ¤ 59,95 Poppejans. Vond ik nog best meevallen, eigenlijk.

Oh, das nog wel een toffe prijs, moet morgen dus echt even gaan kijken! En weer eens zn voeten op laten meten.

Keshet, hier is het nu nog altijd blote voeten binnenshuis.Straks bij echt fris weer ga ik over op leren slofjes (wel met sokken dan aan)
(afgelopen winter de A@pies laarsjes gehad,dit keer die goedkope van ebay)
Slofsokken gaan hier altijd uit en hij gaat er heel gek door lopen :? :') zowel die met zachte als harde zool is hier dus niks.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101827770
Poppejans, tot nu toe heeft de Dolcis altijd zo rond eind september acties. Meestal op een bepaalde dag 15% korting op kinderschoenen of heb ook weleens een oud paar schoenen ingeleverd zodat we 10,- korting kregen :P Scheelt ook weer ;)

Ik vind ze ook unisex Miss! Zijn veel laarsjes wel. De laarzen die hierboven staan voor Kyllian is officieel jongens maar die verkochten ze ook aan meisjes (naja aan de mama's dan ;)).
pi_101827828
Sloffen hier wel altijd op het kdv, ze mogen niet op sokken. Thuis soms slofjes aan, als het echt koud is wel. Ze geven het hier zelf wel aan als ze ze aan willen.
pi_101827875
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, tot nu toe heeft de Dolcis altijd zo rond eind september acties. Meestal op een bepaalde dag 15% korting op kinderschoenen of heb ook weleens een oud paar schoenen ingeleverd zodat we 10,- korting kregen :P Scheelt ook weer ;)
Dat is een erg fijne tip, dank je! Ik bedenk me nu dat ik net die reclame weer zag van die oude schoenen inleveren en dan 10 euro krijgen, en daar doet Dolcis nu ook aan mee!! Ik dacht alleen Scapino, maar er doen meer schoenenwinkels mee *O*
*gaat morgen met oude schoenen op stap*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101827982
Weet je dat ik altijd oude schoenen die echt niet meer te dragen zijn daarvoor bewaar :D Sloffen mag je trouwens ook inleveren :P Er staat hier ook een paar schoenen klaar voor het geval ik toch van plan was daar nog schoenen te kopen, maar denk niet dat het nodig is :P
  zondag 11 september 2011 @ 19:41:24 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101828063
Weet iemand waar ik online stoere jongenssloffen (mt 22/23) kan krijgen? Ik ben al bij scapino, schoenenreus ed geweest, maar daar vind ik hondensloffen of berensloffen of sloffen die ik niet leuk vind ;( .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')