Leuk Happy, heel stoer!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef happyme28 het volgende:
Vanmiddag voor Daan ook weer nieuwe schoenen gekocht. Inmiddels heeft hij een goede maat 22. Deze zijn het geworden, van trackstyle:
[ afbeelding ]
Ik kende het merk niet maar wat een stoere schoenen!
Jaaaaaaaaa, ik vind ze heel erg gaaf <3quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
hebben jullie die hoge witte sneakers met verschillende kleurtjes gezien bij H&M?
ik wilde ze al bijna kopen voor Elin maar ze zijn wel erg 'jongens'
Hier moet ik ook nog naar op zoek. Ze moeten hier op het kdv schoentjes of slofjes aan binnen, mogen niet op sokken lopen. Kyllian had gewoon normale sloffen (met iets hardere zool).quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben op zoek naar leuk/comfortabele binnenschoentjes/slofjes voor op het KDV. Wat heeft jullie kindje op het KDV aan in de winter? Gewoon slofjes?
Die hebben ze vanaf maat 20. En in verschillende kleuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef Nijna het volgende:
ik vond de hema laarsjes wat zwaar, bij scapino hebben ze voor iets van 5 euro ook laarsjes, die zijn een stuk lichter, ik weet alleen niet of ze die ook in die kleine maatjes hebben...
Ja klopt, Minke is helemaal weg van haar laarsjes. Al meteen met passen inde winkel mochten ze niet eens meer uit om af te rekenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef wickie het volgende:
Keshet, ze zijn wel erg schaars. Ik moet vanmiddag naar de Hema, als ze een paar hebben zal ik ze dan voor je meenemen? Ik zag ze namelijk niet meer op de site staan. Misschien kan je ze in de winkel anders bestellen.
Het zijn overigens dezelfde laarsjes als die Minkeheeft. Volgens mij heeft ze ze aan op de foto's in het kinderfototopic, toch Lijnloos?
Ze zijn echt superfijn omdat ze zo flexibel zijn. Mette heeft ze met dit baggerweer veel aan in de tuin. Ze had eerst echt een rothekel, ze vond ze heel er eng. Maar van de een op andere dag waren ze helemaal hip in haar belevingAls ik nu aan haar vraag 'zullen we naar buiten gaan?' als het minder weer is, pakt ze automatisch haar laarsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |