quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Left 4 Dead en Left 4 Dead 2 gehaald voor 20 euro..
En nog een faal van Sporttv:quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef Bart het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/sale/L4DSummerSale11
Verder ook een faal van invine:quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:23 schreef Sporttv het volgende:
als je 1 van de twee al hebt dan koop je de complete pack voor 7.50 en betaal je zelf 5 euro voor het deel dat je nog niet hebt en de ander kan dan toch het andere deel voor 2.50 ?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:17 schreef invine het volgende:
Wilde ik left4dead2 kopen.. had alles aangeklikt maar nog niet gekocht.. ga ik even wat eten is het 19u geweest en klik rustig verder om te kopen.. is die opeens weer 14 euro ipv 5![]()
krijg je nog automatisch een melding dat het eruit gehaald wordt, of moet je het zelf ontdekken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef Tain het volgende:
Na Crysis 2 is nu ook Dragon Age 2 verdwenen van Steam
daarom moet er ook een gewone OP komen die altijd meekan naar nieuwe topic...quote:
TT kan je altijd nog zelf wijzigenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet er ook een gewone OP komen die altijd meekan naar nieuwe topic...
summersale ding iig weggehaald... de rest gelaten: als je OP tips hebt: shoot
ow.. dat.. tja.. ik mag nu niet meer TT wijzigen van fokquote:
Je moet het zelf ontdekken, maar het heeft vrij weinig effect: je kan de game nog steeds weggooien en opnieuw downloaden (kan ik bv ook nog steeds met Prey, terwijl die game al tijdenlang niet meer op Steam te krijgen is)quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg je nog automatisch een melding dat het eruit gehaald wordt, of moet je het zelf ontdekken?
Het is volgens mij ook niet het probleem dat de DLC niet via de Steam-store gaat, maar dat je de DLC niet kan spelen met de Steam versie. De Vietnam uitbreiding voor Bad Company 2 is ook versie gebonden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"Toevallig" op dezelfde dag dat de nieuwe DLC uitkomt, maar als je kijkt naar andere games kan het dat bijna niet zijn, er zijn genoeg andere games waar je DLC buiten de Steam Store om kan kopen.
Wat ze dan ook zeiden over waarom Crysis uit Steam is gehaald slaat ook nergens op:
[..]
- Patches gaan al sinds jaar en dag via Steam op hun manier, is niet van de een op de andere dag veranderd dus kan geen reden zijn om games weg te halen
- Er zijn genoeg andere games waar de DLC ook niet via de Steam-store gaat maar daar buitenom en dat is ook geen probleem
- Verbinden met hun servers is ook geen probleem, zijn allemaal games die gebruik maken van Gamespy of Games for Windows Live.
Probleem lijkt dus volledig bij EA te liggen, jammer (maar wel begrijpelijk) dat Valve zich er niet over uitlaat
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:
Batman Arkham Asylum is midweek madness, is dat wat?
Heb m zelf op de x360 waar het echt een briljante game is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef Salamando het volgende:
Batman Arkham Asylum is midweek madness, is dat wat?
met controller is ie makkelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Bart het volgende:
Ik heb hem op de 360 gespeeld, geniaal is ie. Maar ik vond het wel een controller-game, dus niet met tobo+muis.
als jij gewoon aanmeldt met het account dat je hebt gemaakt kan je gewoon opnieuw inloggen en de spellen gratis (je hebt ze immers al gekocht) downloaden..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:33 schreef Euribob het volgende:
Voor 35,- ''even'' EU 3 + uitbreidingspakketten halen. Eigenlijk geen geld als jet het vergelijkt met bol.com of play.com die 30,- voor alleen het hoofdspel rekenen.
En even een vraagje aan de Steamexperts op Fok!: stel dat ik een nieuwe PC neem (komende drie jaar nog niet nodig maar STEL), kan ik mijn account dan gewoon overhevelen naar de nieuwe PC en gewoon weer verder spelen? (Wel installeren natuurlijk, maar kost het geld/moet ik alles overnieuw kopen?)
Waar haal jij die prijs vandaan? Ik kom met Complete, Heir of Throne en Divine Wind toch echt uit op 33.97.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij gewoon aanmeldt met het account dat je hebt gemaakt kan je gewoon opnieuw inloggen en de spellen gratis (je hebt ze immers al gekocht) downloaden..
en je bedoelt Europa Universalis III? die kost maar 30
ow en voor de mensen die het concept nog niet kennen:
The Humble Indie Bundle... 6 games kopen voor jouw prijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |