Och, tuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:58 schreef loveli het volgende:
Ik ga er vandoor. Even een staatslot kopen, wie weet is het mijn dag.
Tot vanavond
Hier moet ik gepost hebbenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:28 schreef Perruche het volgende:
Ontopic: ik ga vandaag mijn "initial test" voor 200 sit-ups, push-ups en squats!Samen met vriendje
Lekker!quote:
Wow!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
ok ik zei het fout. Initial test voor 200 situps en 200 squats en 100 pushups.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het niet eens op krijgen debk ik. Sowieso, melk... *ril*
Wat dan? Heb nog kaas? Kan ik erbij doen! Verder heb ik vrij weinig in huis eigenlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Jo Perr! Gooi is wat extra eiwitjes bij je D!
Zit wel eiwitten in, maar is grotendeels KH's. Gezien de rest van je lijstje en het feit dat je intensief gaat sporten leek mij wat extra eiwitten niet verkeerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat dan? Heb nog kaas? Kan ik erbij doen! Verder heb ik vrij weinig in huis eigenlijk!
In peulvurchten zitten tooch eiwitten? Heb gisteren een half blik kikkererwten open overmorgen weer
Oh en maximum van alles klinkt veel maar zal voor push-ups maximaal 5 zijnen voor sit-upsm misschien 40 en squats ook zoiets dus zoveel zal ik daarmee niet verbranden!
Wel vet, ik ken die site al heel lang maar door dat mensen het hier deden heb ik motivatie om het ook te doen
Ja is ook niet verkeerd. Zitten er eiwitten in noten? Nee he?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit wel eiwitten in, maar is grotendeels KH's. Gezien de rest van je lijstje en het feit dat je intensief gaat sporten leek mij wat extra eiwitten niet verkeerd
Have you no kip?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja is ook niet verkeerd. Zitten er eiwitten in noten? Nee he?
Wat voor voordelen biedt een huwelijk met een admin?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt als ik.
Heb eitjes! En die staan er ook bijquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:10 schreef _aurum_ het volgende:
er zitten wel wat eiwitten in noten, maar niet bizar veel. Heb je eitjes? kook er 2 en gooi die er bij
veeeeeeel vrouwen eten te weinig eiwit, iedere maaltijd zou wel wat moeten hebben.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom mag dat niet? Mark heeft er één van Tool.
Hebben ze miss niet door gehad bij M, want niet echt herkenbaar logo volgens mij. Ik ga het gewoon proberenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij SNS zeiden ze dat je geen copyrighted spul erop mocht zetten
De steeksleutel-lul variant dus niet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze miss niet door gehad bij M, want niet echt herkenbaar logo volgens mij. Ik ga het gewoon proberen.
Neequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De steeksleutel-lul variant dus niet?
Die is vrij herkenbaar namelijk...
Dat kan je nu ook doen via internetbankieren als 't goed isquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig.
ING maakt een tikfout in mijn adreswijziging
en ik moet opnieuw een heel formulier invullen en opsturen
Nee, want ik woon in het buitenlandquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook doen via internetbankieren als 't goed is
Ja dus:
Home > Service en instellingen > instellingen > Wijzig woonadres
Oh, bummer.. Dan is 't wel klote dat ze 'n typfout maken jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want ik woon in het buitenland
Kijk dat is nou echte liefdequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn aanstaande is de liefste!!
Vanochtend had hij al gezegd dat hij echt niks voor mijn verjaardag zou geven, dat was al fijn.
Hij heeft nu 2 late diensten.. belt hij net op: liefste ik heb een verrassing voor je, heb stad en land afgebeld maar ben morgen vrij en ik heb een hele mooie wandelroute voor ons gepland van zo'n 30km!
Joepie, dit is echt het mooiste cadeau wat ik ooit heb gehad, moet er heel egr van huilen ')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |