2-3x per dag 1200 mg. Dat zit er in per capsule.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel gram visolie gooi je naar binnen?
WIj hebben van de rabobank. Waren we allebei al 'lid' van. Dus als je dan samen naar de bank gaat, ontvang je tzt beide een pas. Wij betalen geloof ik rond de 5.-quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook dus.
Kun je eigenlijk altijd twee passen aanvragen of moet je daar een extra duur pakket voor nemen? (zie bij ING bijv basispakket met 1 pas en royaal pakket met 2 passen). Ik wil best wat bijbetalen voor een extra pas, maar ik vind het verschil tussen 3 euro nog wat en 8 euro nog wat per kwartaal best groot voor 1 pas extra. En al die andere meuk die erbij zit hoef ik ook niet.
Ik heb met de TK-verkiezingen op 'm gestemd, dus dan mag ik 'm vast een heul lilleke vis noemenquote:
ik zie net dat we ¤4.40 betalen voor het rabo direct pakket + nog een ¤3,95 voor de wereldpasquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:24 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
WIj hebben van de rabobank. Waren we allebei al 'lid' van. Dus als je dan samen naar de bank gaat, ontvang je tzt beide een pas. Wij betalen geloof ik rond de 5.-
Wut? TK-verkiezingen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb met de TK-verkiezingen op 'm gestemd, dus dan mag ik 'm vast een heul lilleke vis noemen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik zie net dat we ¤4.40 betalen voor het rabo direct pakket + nog een ¤3,95 voor de wereldpaswoei. dat wist ik neit haha
Mag dus nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wij gaan ws die van ING doen. Basispakket en dan 3,75 per kwartaal en 10,95 per jaar voor de extra pas. En 20 euro openingskosten. Alles gedeeld door 2 maakt het wel goed te doen (ook als het niet gedeeld werd door 2 btw)
Oh ja en passen zelf ontwerpen!
* Viking84 denkt aan een Rammsteinpas.
Wij hadden al rabobank, en toen gingen we voor de hypotheek ook maar rabo. Hebben we alles in een. Plus verzekering van Interpolis.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wij gaan ws die van ING doen. Basispakket en dan 3,75 per kwartaal en 10,95 per jaar voor de extra pas. En 20 euro openingskosten. Alles gedeeld door 2 maakt het wel goed te doen (ook als het niet gedeeld werd door 2 btw)
Oh ja en passen zelf ontwerpen!
* Viking84 denkt aan een Rammsteinpas.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
It's okay to eat fish, cus they dont have any feelingst!
Loveli = baas?, waar vis een optie is?, Isle of Man?quote:
Of je vis lust.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Loveli = baas?, waar vis een optie is?, Isle of Man?
Ik heb weinig slankies op FB (bewust..), dus er zal toch echt een PM moeten komen als je hem wilt showen ;-)quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:31 schreef _aurum_ het volgende:
kijk ff op de FB pagina, ik kan op werk nergens anders uploaden
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een laptopscherm kan je niet kalibreren en dat is nodig voor fotobewerking. Helaasch.
Je hebt al wel geaccepteerd toch?quote:
Maakte je daar eerst niet wat anders van?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
It's okay to eat fish, cus they dont have any feelingst!
Loveli had de 100.000.000-ste post met "Vis een optie?"quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maakte je daar eerst niet wat anders van?.
En de hele visgrap gaat langs mij heen op dit moment, zal later eens checken wat er zo grappig is.
Nu kun je ook irritante mensen blokkerenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu kun je ook irritante mensen blokkeren.
oh, geloof me, het kan een verademing zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
daar zou ik nou echt te nosy voor zijn.
Datquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, geloof me, het kan een verademing zijn
Ah dat verklaart de druktequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Loveli had de 100.000.000-ste post met "Vis een optie?"
Och, tuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:58 schreef loveli het volgende:
Ik ga er vandoor. Even een staatslot kopen, wie weet is het mijn dag.
Tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |