Nog maar eens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:34 schreef Ewelina het volgende:
Wanneer word je trouwens medior medewerker ipv junior? Wel handig bij mijn contractverlenging om te weten.
hebben wij ook! Ideaal!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:
M en ik gaan een gezamenlijke bankrekening aanvragen, wat een stelletje zijn we hè?. We hebben nu iedere keer gedoe met bonnetjes en 'wie betaalde wát ook alweer' en 'jij hebt vorige keer wasmiddel betaald', 'nee hoor, ik' etc etc, dus dit is beter. En dan echt dure dingen zoals likeuren enzo betalen we dan van ons eigen geld.
Normaal zodra je zelfstandig werkt met minimale begeleiding. Senior vaak als je leidinggevende/adviserende taken krijgt.quote:
Ja! Vind ik ook dus.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:05 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hebben wij ook! Ideaal!
Iedere maand beide een bedrag er opzetten, en met de gezamenlijke pinpas de huishoudelijke dingen etc.. betalen!
hoeveel gram visolie gooi je naar binnen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben wel benieuwd of en wanneer ik er dan wat van ga merken.
Slik braaf elke ochtend visolie, magnesium en zink+selenium. Effect so far: none.
Ziet er grappig uit prog!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:57 schreef progje het volgende:
dit net gedaan, toch eigenlijk wel een ideale manier om thuis te sporten
http://yourshapegame.us.u(...)s-with-sarah-maxwell
Een pas voor 5 euro per kwartaal vind ik niet duur hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook dus.
Kun je eigenlijk altijd twee passen aanvragen of moet je daar een extra duur pakket voor nemen? (zie bij ING bijv basispakket met 1 pas en royaal pakket met 2 passen). Ik wil best wat bijbetalen voor een extra pas, maar ik vind het verschil tussen 3 euro nog wat en 8 euro nog wat per kwartaal best groot voor 1 pas extra. En al die andere meuk die erbij zit hoef ik ook niet.
2-3x per dag 1200 mg. Dat zit er in per capsule.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel gram visolie gooi je naar binnen?
WIj hebben van de rabobank. Waren we allebei al 'lid' van. Dus als je dan samen naar de bank gaat, ontvang je tzt beide een pas. Wij betalen geloof ik rond de 5.-quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook dus.
Kun je eigenlijk altijd twee passen aanvragen of moet je daar een extra duur pakket voor nemen? (zie bij ING bijv basispakket met 1 pas en royaal pakket met 2 passen). Ik wil best wat bijbetalen voor een extra pas, maar ik vind het verschil tussen 3 euro nog wat en 8 euro nog wat per kwartaal best groot voor 1 pas extra. En al die andere meuk die erbij zit hoef ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |