ohhhhhhhhhhhh je hebt er een R achter geplakt denk huh dat heb ik niet geschreven...quote:
Gewoon om lekker de leesmap te lezen denk ik. Nu is je haar aan de beurt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapperDaar was ik verdomme pas geleden nog
alweerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapperDaar was ik verdomme pas geleden nog
Was geen tijd voor, er stonden zich drie kappers te vervelen de vorige keer dus dat ik binnenkwam doken ze alledrie mijn haar inquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon om lekker de leesmap te lezen denk ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was geen tijd voor, er stonden zich drie kappers te vervelen de vorige keer dus dat ik binnenkwam doken ze alledrie mijn haar in
Nooit meer wat van die kappers gezien zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was geen tijd voor, er stonden zich drie kappers te vervelen de vorige keer dus dat ik binnenkwam doken ze alledrie mijn haar in
Het is niet mn haar wat het probleem is...maar ik heb een ei hoofdquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik meteen ook maar een afspraak voor jou maken?
Heb je erop gezeten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is niet mn haar wat het probleem is...maar ik heb een ei hoofd
Breek de dag, Tik een eitjequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is niet mn haar wat het probleem is...maar ik heb een ei hoofd
nee...met een fikse aanloop de punt van het keukenkastje gekoptquote:
Zie ik had het harder moeten doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Breek de dag, Tik een eitjezo een hoofd bedoel je
Zeaux, maar die voelt zich kutter mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...met een fikse aanloop de punt van het keukenkastje gekopt
haal dat keukenkastje dan weg daar, want geheid zal nog wel een keertje gebeuren, snap ook niet dat keukenkastjes op hoofdhoogte hangen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...met een fikse aanloop de punt van het keukenkastje gekopt
[..]
Zie ik had het harder moeten doen
Wat een stommerdsquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Laatst een poging gedaan een nieuwe pc te bestellen. Ging vanalles mis bij het betalen (lag nu 's een keer níet aan mij) dus ik even afwachten wat ze er van vonden.
Krijg ik nu een mailtje omdat ze toch eigenlijk wel graag geld willen hebben ook, voor zo'n pc. Vind ik best redelijk, zo ben ik dan ook wel weer.
Anyways, of ik dus zo vriendelijk zou willen zijn "onderstaande gegevens" te gebruiken om mijn betaling te voltooien.
Netjes naam, rekening nummers, postbank nummers, adresjes...
Er staat alleen nergens een bedrág
Nee....dat stomme ding bleef me maar tegemoet shinenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux, maar die voelt zich kutter mag ik hopen?
vul je lekker zelf een bedrag in, doe je gewoon 11 euro en 11 centquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Laatst een poging gedaan een nieuwe pc te bestellen. Ging vanalles mis bij het betalen (lag nu 's een keer níet aan mij) dus ik even afwachten wat ze er van vonden.
Krijg ik nu een mailtje omdat ze toch eigenlijk wel graag geld willen hebben ook, voor zo'n pc. Vind ik best redelijk, zo ben ik dan ook wel weer.
Anyways, of ik dus zo vriendelijk zou willen zijn "onderstaande gegevens" te gebruiken om mijn betaling te voltooien.
Netjes naam, rekening nummers, postbank nummers, adresjes...
Er staat alleen nergens een bedrág
Dat gaat niet...dan heb ik amper ruimte nogquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haal dat keukenkastje dan weg daar, want geheid zal nog wel een keertje gebeuren, snap ook niet dat keukenkastjes op hoofdhoogte hangen.
alles is een oplossing voor, echt ga eens kijken in je keuken of dan gooi je maar eens wat weg, ben zo blij dat mijn keukenkastjes gewoon aan de muur hangen waar ze horen te hangenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat gaat niet...dan heb ik amper ruimte nog
Ik heb bijna geen kastjes schat,....dus het is gewoon geen optiequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alles is een oplossing voor, echt ga eens kijken in je keuken of dan gooi je maar eens wat weg, ben zo blij dat mijn keukenkastjes gewoon aan de muur hangen waar ze horen te hangen
want het zal nog wel een keer gebeuren denk ik dat er iemand een gat in zijn hoofd stoot
hang er dan een dingetje aan een slinger of wat ook, wat in het oog springt of anders een bordje met PAS OP!!!! BUKKEN.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen kastjes schat,....dus het is gewoon geen optie
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Al 10 minuten geen klanten gehad, en loopt maar 1 klant in de winkel nu
Laten we wel wezen...ik ben lomp genoeg om de kastjes die op de grond staan nog te koppen...dus ik denk niet dat het wat uit maaktquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hang er dan een dingetje aan een slinger of wat ook, wat in het oog springt of anders een bordje met PAS OP!!!! BUKKEN.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al 10 minuten geen klanten gehad, vooral dit, moet je harder tegen de ramen tikken en lief en verleidelijk lachen
Have fun bij de kapperquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Even skappen en langs die kappert. Daarna Sherlocken wat ik moet betalen. Kusjekroel.
Ik dacht dat je dat al had gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Zo sporten heeft me goed gedaan![]()
Zo even achter de schotten duiken, even een map met diploma's zoeken
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al had gedaan?
Ow Heksie...Juliana is echt een mooie serie
die diploma's zoeken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al had gedaan?
Ow Heksie...Juliana is echt een mooie serie
jij hebt een kappertje niet nodig Ian om te shinen, jij shint al op afstandquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme morgen om 10 uur bij de kappert.
Kon echt niet wat later hoor, helemaal vol, meneer.
Ja, dat zie ik. Met je schmerige afsprakenboek. Lege pagina na lege pagina behalve morgenochtend, daar staat ineens elke afspraak ooit gemaakt in dat kleine hokje gefrommeldst.
Maar goed, je moet er iets voor over hebben om práchtig op dat Leidsche Plein te vershinen, natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme morgen om 10 uur bij de kappert.
Kon echt niet wat later hoor, helemaal vol, meneer.
Ja, dat zie ik. Met je schmerige afsprakenboek. Lege pagina na lege pagina behalve morgenochtend, daar staat ineens elke afspraak ooit gemaakt in dat kleine hokje gefrommeldst.
Maar goed, je moet er iets voor over hebben om práchtig op dat Leidsche Plein te vershinen, natuurlijk.
Mens, ik struikel over de klitten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt een kappertje niet nodig Ian om te shinen, jij shint al op afstand
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
ik ga ook douchen en dan de stad in...Toedeledokie
wijffie wat is er, gooi het er maar uit.quote:
jullie 2e zijn 1 he, thelepatie enzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou zien dat ik Bitter Lemon heb!?
oke Kallyquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Kally het volgende:
Niks hoor Heks, ik heb de schijtbalen even.
ja hallo, toen draaide ik me nog even om in bed, ja sorry je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Kally het volgende:
Enne ik had al lang goedemorgen gezegd, uur of 4 geleden.
Nou nee hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie 2e zijn 1 he, thelepatie enzo
Schat, als ik iemand voor je in elkaar moet beuken zeg je het maar, ik vraag meteen of Haks dat even doet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Kally het volgende:
Niks hoor Heks, ik heb de schijtbalen even.
Dat kan ik zelf welquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, als ik iemand voor je in elkaar moet beuken zeg je het maar, ik vraag meteen of Haks dat even doet.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, als ik iemand voor je in elkaar moet beuken zeg je het maar, ik vraag meteen of Haks dat even doet.
Coolquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk is wat ik tegenkom in een doos
Ik ben Beckham een keer tegengekomen in een hotel in 1996
En toen heb ik deze foto gemaakt
[ afbeelding ]
Feest!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
ok wat is dat nou met het zinnetje 'vis een optie'
Ik lees het overal en snap er geen reet van
Het is post 100 miljoenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
100.000.000e postquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Ohw jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Owja benny we moeten dat toernooi nog opzetten
Ik heb hem eerst nog even nodig voor jouw verjaardagscadeauquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Owja benny we moeten dat toernooi nog opzetten
cadeauquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst nog even nodig voor jouw verjaardagscadeau
En dat ook nogquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst nog even nodig voor jouw verjaardagscadeau
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
En van die beertjes met klittenband(aan hun handen) eraan
+ Oplader met zonnecellenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, houdertje voor de iPhone niet te vergeten.
Of een kekke wc-borstel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, houdertje voor de iPhone niet te vergeten.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef MissJ het volgende:
Joehoeoeoeoe!
ben op mijn werk maar heb keine lust meer!
Straks na het werk een date (nee niet met die ene van vrijdag, die is uiteraard exit), maar heb er weinig zin in, maar toch ga ik, want het is bij mij in de stad en normaal kom ik ook door het centrum als ik naar huis ga, dus hoef er niet voor om ofzo
dank jequote:
Veel plezier lieverdquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef MissJ het volgende:
Joehoeoeoeoe!
Straks na het werk een date (nee niet met die ene van vrijdag, die is uiteraard exit), maar heb er weinig zin in, maar toch ga ik, want het is bij mij in de stad en normaal kom ik ook door het centrum als ik naar huis ga, dus hoef er niet voor om ofzo
have fun, en picsquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef MissJ het volgende:
Joehoeoeoeoe!
Veel pretquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef MissJ het volgende:
Joehoeoeoeoe!
Maar doen we er vanavond even aan werken dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een dixi valt er vast ook wel op te bouwen
Dit meen je nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tekend__.html?p=15,2
Wat een kneus, daar ging het bij Jan Smit ook foutquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tekend__.html?p=15,2
Eh ja, is goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar doen we er vanavond even aan werken dan?
Veel plezier!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Straks eerst eens even heerlijk masturberen. Daarna kijken wat ik zat. aan ga doen, en daarna.. Ehmmm... jullie vervelend!
ja hoop het en zo niet: NEXTquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:
MissJ, veel plezier straks.
Dat deze beter mag bevallen, zeg maar
ja hier hetzelfde gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh en miran, bij mij alweer 2 kg eraf, vocht denk ik.. Van wijn
Nee hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel raar als ik midden op de dag in bad ga
Nee johquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
nu de rest nogquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hier hetzelfde gelukkig
Zie je het komt goed
neuh.. Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
als ik deze week even flink doorpost, dan haal ik de 25000 nog!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:52 schreef Lutte het volgende:
Vandaag of morgen mijn 30.000e post denk ik.
Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:52 schreef Lutte het volgende:
Newb.quote:
ik wil nog 20 eraf.. Na de vakantie beginnen met sportschool bezoekjes!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WIl toch naar de 65 kiloDus nog 2,5
Die was bij mij ergens begin/midden vorig jaar denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:52 schreef Lutte het volgende:
Immerquote:
Jij hebt altijd vakantie!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die was bij mij ergens begin/midden vorig jaar denk ik![]()
Newb,quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
aantal posts: 94316 (gemiddeld 26 per dag)
ik 27 per dagquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
aantal posts: 94316 (gemiddeld 26 per dag)
Geen idee?quote:
quote:
Staat geen bolletje meer naast. Bij mij.quote:
Hier wel gewoonquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Staat geen bolletje meer naast. Bij mij. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4 seconden geleden.
aantal posts: 94901 (gemiddeld 108 per dag)
Jij heb took veel gepostIk heb me geregistreerd in 2001
Bij mij wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Staat geen bolletje meer naast. Bij mij. [ afbeelding ]
Hmm.quote:
KLB/ONZ en je komt al een aardig eind hoor. Er kom daar zo weinigquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4 seconden geleden.
aantal posts: 94901 (gemiddeld 108 per dag)
Jij heb took veel gepostIk heb me geregistreerd in 2001
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het doen! In BadHeb het zooooo koud
Bed of bad, klotsen doet het toch welquote:
Nice!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:01 schreef Renesite het volgende:
http://t.co/5J0ayMn
http://t.co/uBn3JMj
Tofquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:01 schreef Renesite het volgende:
quote:
mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:01 schreef Renesite het volgende:
quote:
Jij hebt connecties neem ik aan?quote:
quote:geregistreerd op: maandag 18 september 2006 @ 18:58
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 7027 (gemiddeld 4 per dag)
Denk je dat aantal of tijd van registreren boeitquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef MissJ het volgende:
ik ben echt een newbee vergeleken bij jullie
[..]
Neequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk je dat aantal of tijd van registreren boeit
Nou dan!quote:
ehmquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk je dat aantal of tijd van registreren boeit
JA WAT?!quote:
Klapperen zijn eierstokken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, bankpas geactiveerd.. Nu weer terug.. Buschauffeur is geil.. En het is bloedheet in het busje!
Gaat moeilijk met je voeten, dat bellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
En hij belt achter t stuur.. Gewoon aan zn oor.. Grrrr
Ah, een beetje kamasutra-beoefenaar moet dat wel lukken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat moeilijk met je voeten, dat bellen.
batsenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, bankpas geactiveerd.. Nu weer terug.. Buschauffeur is geil.. En het is bloedheet in het busje!
Ich auchquote:
Zeroku voelt zich aangetast in zijn mannelijkheid nu ze met zijn bolletjes bezig zijn.quote:
Ik heb een paars bolletjequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeroku voelt zich aangetast in zijn mannelijkheid nu ze met zijn bolletjes bezig zijn.
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
But the question is, who gives a fuck.
Hallon!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
But the question is, who gives a fuck.
Hallon!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lig heel raar in bad, ik heb het heet, dus mijn benen hangen over de rand
quote:
Gebakken gekruide krieltjes, een braadlapje met knoflook marinade.. en sla met komkommer, tomaat, feta, en een eitjequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat staats er op het menu vanavond?
Hier lekker saai, zelfgemaakte kippesoep
Lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gebakken gekruide krieltjes, een braadlapje met knoflook marinade.. en sla met komkommer, tomaat, feta, en een eitje
Schop 'mquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
WTF IEMAND BIJ HET RAAM VAN MN MOEDERS SLAAPKAMER!
Ik loop echt zo achterquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n Engelse telefooncel bij Cityville
Elke keer als ik denk mijn goals bijna allemaal te hebben afgewerkt, dan komen er weer 3 bij.quote:
ik heb nog 11 en 15 goals open staan ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk mijn goals bijna allemaal te hebben afgewerkt, dan komen er weer 3 bij.
Maar er is nu een UK en Brazil thema
Peppersweet saus uit een zakje, rijst en kipfilet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat staats er op het menu vanavond?
Hier lekker saai, zelfgemaakte kippesoep
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb nog 11 en 15 goals open staan ofzo
Write review!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n Engelse telefooncel bij Cityville
Wil ik ook, maar het weer is zo matig hier.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gizmo http://lockerz.com/s/124098101
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, maar afdakquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar het weer is zo matig hier.
Koetsiekoetsiequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gizmo http://lockerz.com/s/124098101
Die ging c_a toch doen?quote:
Je hebt een tattoo op je voet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Bruine beentjes http://lockerz.com/s/124098594
Ik verveel me
Die andere fotoquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Bruine beentjes http://lockerz.com/s/124098594
Ik verveel me
Topic in CRE?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ging c_a toch doen?
Ik moet nog een Google+ review schrijven voor REV en een topic openen in CRE...
Ja ik ben bezig, dat is echt moeilijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ging c_a toch doen?
Ik moet nog een Google+ review schrijven voor REV en een topic openen in CRE...
Mijn pc kamerquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere foto![]()
...van die computers naast elkaar!
Yupquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig, dat is echt moeilijk
[Handleiding] Hoe schrijf ik een review?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik 1/4 ik weet de opbouw niet enzo
Effe kijken straksquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Handleiding] Hoe schrijf ik een review?
Daar staat niet alles in.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Handleiding] Hoe schrijf ik een review?
Jij hebt natuurlijk die handleiding voor reviews achter de schermen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar staat niet alles in.
Afbeeldingen/filmpjes voegen veel toe. Alle alinea's ongeveer even lang, dat leest makkelijker. Fatsoenlijke titel.
Hoe gaat het met u en Bella?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef ValHallen het volgende:
Oh kut, ik was nog van plan een bazentopic te openen in BNW of TRUVanavond maar eens mee aan de slag.
Nee. Geen flauw idee of er die is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk die handleiding voor reviews achter de schermen?
Nee. Maar je kunt voor een game natuurlijk prima kijken bij FOK!games.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk die handleiding voor reviews achter de schermen?
Vooruitstrevendquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is allemaal te lezen in het BNW topic.
We hebben wat richtlijnen. Al tijden niet in gekekenquote:
hmmm ja, dat kan ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt voor een game natuurlijk prima kijken bij FOK!games.
Intro, achtergrondinformatie/geschiedenis, en belangrijker, wat vind je van alles. Een handleiding van het spel moet het niet worden.
Daar zat ik maandag nog mee in het vliegtuig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm ja, dat kan ook
Ik gebruikte Tweakers als voorbeeld :p
Hoiquote:
Met Tweakers?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zat ik maandag nog mee in het vliegtuig.
Nouquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoi
Nog steeds lekker zomer bij jullie?
Weet ik, daarom vroeg ik het ookquote:
Lach maar jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |