mooi he?quote:
haha okquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:25 schreef Baszh het volgende:
Hij doet het niet, maar geen probleem hoor, heb er al genoeg
thanksquote:
Ik had het er net over met een collega die wel alles kent. Ik vond de film wel een verhaal opz zich dus op die manier goed te volgen en qua special effects zaten er ook wel wat aardige dingen in. Wat ik waarschijnlijk gemist heb zijn een hoop hints/ details die je wel ziet als je alles kent.quote:
Maar goed dat we niet op het tempo van weleer zaten. Dan had je nu nog zitten lezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net bijna een uur zitten bijlezen, 3 topics in twee dagen
Misschien had ze een vlaag van verstandsverbijstering toen ze postequote:Wat goed dat je de TTT gehaald hebt SoempIk was ook vrijgesteld van de bijzondere verichtingen bij mijn examen, dat scheelt qua spanning een hoop
En vervelend PS hoe die vriendin tegen je doetIk heb dit moment iets vergelijkbaars, 'beste' vriendin die me ook beschuldigd van van alles. Ze wilde nooit meer contact maar nu reageert ze opeens weer op Facebook berichten enzo
Snap er niks van
Maar denk uiteindelijk dat je vrienden die meer met zichzelf bezig zijn beter kwijt dan rijk kan zijn!
Hier schijnt de zon nu ook een beetjequote:Hier in Spanje gaat alles zijn gangetje. Beste vriendin en zus zijn weer terug naar Nederland sinds gisteren dus we zijn weer met zijn tweetjes. Het weer is nog steeds topWe hebben een hostel geboekt in Valencia voor volgende week en gaan dan weer terug naar huis. Gaat snel die 4 weken
Nog 4 dagen hier en dan richting Valencia
mis ik iets?quote:
Hooguit een gedachtenkronkelquote:
En dat doen we op deze muziek:quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hooguit een gedachtenkronkel
Als de Ofy van huis is, dan dansen de Dafjes op tafel!
LOVELI WIL JE MET MIJ TROUWEN?quote:
Wat is het?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier mensen die thuis van de NS een zgn. spoordeelboekje hebben ontvangen deze week en er niks mee doen?
Ik houd me aanbevolen namelijk...
Oh die had ik vorig jaar wel. Erg relaxte bonnen zaten daarbijquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een boekje met voordeelbonnen van de NS...
Dat was wel ernstig geweest jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar goed dat we niet op het tempo van weleer zaten. Dan had je nu nog zitten lezen
Wie weetquote:Misschien had ze een vlaag van verstandsverbijstering toen ze poste
Ik zag pas een reactie van haar en dacht: "Hey, die hebben weer contact".
Niet dus
Ik hoorde het ja! Maar ik hoorde ook dat het weer aan het betrekken was?quote:Hier schijnt de zon nu ook een beetje
Nee dat lijkt me ook niet. Maar heeft ze daar nog wel op gereageerd dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was wel ernstig geweest jaToentertijd vroeg ik gewoon om een samenvatting als ik een tijdje niet gelezen had
[..]
Wie weetHeb haar laatst gesmst omdat ik las dat haar opa was overleden en dat vond ik wel vervelend voor haar. En sindsdien doet ze of er niets aan de hand is. Heb haar nog gemaild dat als ik terug kom ik er wel over wil praten, ik kan niet net alsof doen dat er niets is gebeurd...
Ja de nadruk ligt dan ook echt op "een beetje"quote:Ik hoorde het ja! Maar ik hoorde ook dat het weer aan het betrekken was?
quote:Hier is het nog steeds rond de 30 gradenWe gaan zo naar Alicante en Elche, zodat we meer gedaan hebben dan alleen zwemmen/lezen/tukken
Nopequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet. Maar heeft ze daar nog wel op gereageerd dan?
quote:Ja de nadruk ligt dan ook echt op "een beetje"
Best ernstig hequote:
Nou, genoeg gespreksstof lijkt mequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeZe had een email gestuurd met allemaal ditjes en datjes waar ik op geantwoord heb, en daarnaast dus gezegd dat we het er nog over moeten hebben. Maar uiteraard geen reactie. Zo makkelijk
Verder dan dit kijk ik niet want dat heeft geen zin.quote:Hoe zijn de vooruitzichten? Vanaf volgende week donderdag mooi weer?
[..]
Ik wilde net zeggen: vakantie is vakantiequote:Best ernstig heHoewel we hebben al best wat gedaan: Bilbao en Zaragoza, en sinds we hier zijn twee keer Torrevieja en een keer naar een dorpje in de buurt naar het strand. De zee was daar zo lekker warm
Daar gaan we morgen waarschijnlijk weer heen. En nog 2 dagen Valencia. Bovendien is het gewoon vakantie natuurlijk dus een beetje chillen is ook niet verkeerd
* MadMaster kijkt links, rechts en nog eens links. Geen voorbij sjeesende PS'en in de buurt, dus:quote:
Dat geluk was van korte duur.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[me=MadMaster] kijkt links, rechts en nog eens links. Geen voorbij sjeesende PS'en in de buurt, dus:
[/me]
Goedemorgen!!!
Toch niet Vonkenboer he?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik zit me toch een potje op te vreten over ene user die altijd alles beter denkt te weten in K&W
En dan gaat het nu over iemand die een huis gekocht heeft waar ik toevallig heel veel van weet, maar dan nog overal tegenin gaan
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat geluk was van korte duur.
Oh nee!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat geluk was van korte duur.
Nu heb ik dat in mijn hoofdquote:
Toen muziek nog geen wegwerpprodukt wasquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen muziek nog geen wegwerpprodukt was
Heb laatst zelfs nog een CD van La Ross & The Supremes gekocht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Elke liefhebber van muziek zal er toch wel minimaal één hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb laatst zelfs nog een CD van La Ross & The Supremes gekocht.
Hmmm, ik heb heel lang zonder gedaan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke liefhebber van muziek zal er toch wel minimaal één hebben?
Don't be hatin on tha Biebs. Ill be tweetin al mah tweeps to tell your a looser. Theyll tell u wats up.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier kan je niet veel kwaad, maar neem je zo wel weer je pilletje in voordat je de straat op gaat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Don't be hatin on tha Biebs. Ill be tweetin al mah tweeps to tell your a looser. Theyll tell u wats up.
[/sarcasm]
En dan deze als ultieme jaren 80-cover:quote:
Wehehehe trouwens, Bieber is geen wegwerpmuziek. Niets is wegwerpmuziek per sé. Maar gewoon het feit dat het OVERAL te downloaden is zorgt er wel voor dat mensen snel wegklikken. Want nieuwe impulsen zijn zo gevonden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Don't be hatin on tha Biebs. Ill be tweetin al mah tweeps to tell your a looser. Theyll tell u wats up.
[/sarcasm]
Ik heb nog net iets van die generatie meegemaaktquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehehe trouwens, Bieber is geen wegwerpmuziek. Niets is wegwerpmuziek per sé. Maar gewoon het feit dat het OVERAL te downloaden is zorgt er wel voor dat mensen snel wegklikken. Want nieuwe impulsen zijn zo gevonden.
Vroeger kocht je een single/LP of single/CD en daar luisterde je minimaal een paar keer naar want het had geld gekost.
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb nog net iets van die generatie meegemaakt
Ik zeker en ik kan mijn singles, 12 inches en LP's niet wegdoen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb nog net iets van die generatie meegemaakt
Grote map vol op mijn iPod...quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Je hoort niet zoveel Motown meer tegenwoordig. Erg spijtig.
Nee, daar is niks mis meequote:
Ik denk dat ze de bonnen verwisseld hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Er probeert hier iemand u op te lichten, mag dat?
Hij ging gelijk in de verdediging en beweerde dat ze heel zorgvuldig werkten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dan verwacht je wel een iets andere behandeling
Wat heb jij gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens dit op mijn been geplakt zitten. Staat heel niet mooi onder mijn zomerjurkjes
[ afbeelding ]
Call me the Donna Quichlotte van de zwaartekrachtquote:
Zojuist een kopie gehaald bij de originele fietsenmaker waar de fiets gekocht is. Hoe achterlijk dat ook is want dat doet niet terzake.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef Soempie het volgende:
En wat nu met die fiets? Hebben jullie die aankoopbon nog?
Misschien snap ik het niet maar waarom is een broek slechter voor een blauwe plek dan een jurkje?quote:Ziet er pijnlijk uit PS. In elk geval beter in een jurkje dan dat er een broek over zit.
Strak, drukpuntquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zojuist een kopie gehaald bij de originele fietsenmaker waar de fiets gekocht is. Hoe achterlijk dat ook is want dat doet niet terzake.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die fiets is meegegeven aan die andere persoon. Zo wel, dan is dat ook een vuile rat
Dus ik neem aan dat 'ie er nog staat.
[..]
Misschien snap ik het niet maar waarom is een broek slechter voor een blauwe plek dan een jurkje?
Lijkt me pijnlijk vanwege die schaafwond? Of zie ik het nu verkeerd op de foto?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet maar waarom is een broek slechter voor een blauwe plek dan een jurkje?
iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk vanwege die schaafwond? Of zie ik het nu verkeerd op de foto?
Echt bizar van die fiets joh.
Echt he.quote:
Daar had ik nog niets eens aan gedacht. Moest alleen aan gefaalde tat's denken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt he.
Lijkt me ook helemaal niks om tijdens de seks de hele tijd je eigen kop te bekijken, maargoed daar moest ik dan weer aan denken.
oh daar dacht ik meteen aan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar had ik nog niets eens aan gedacht. Moest alleen aan gefaalde tat's denken.
Weet je waar ik tot gisteren ook nog niet aan had gedacht? De ouders van de Noorse killer.
Daar dan weer nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt he.
Lijkt me ook helemaal niks om tijdens de seks de hele tijd je eigen kop te bekijken, maargoed daar moest ik dan weer aan denken.
De vader had gezegd dat 'ie liever had gezien dat die kerel zichzelf ook voor z'n kop had geschoten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:19 schreef Soempie het volgende:
Over ouders/ familie had ik iets gelezen via nrc. Weet alleen niet meer wat.Iets over het niet bezoeken.
Ja, inderdaad..Volgens mij hadden ze geen verzoek ingediend om hem te kunnen bezoeken. Ik kan het hele bericht niet meer vinden. Maargoed, met die reactie van die vader lijkt het me wel duidelijk dat ze niks met hem te maken willen hebben verder.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vader had gezegd dat 'ie liever had gezien dat die kerel zichzelf ook voor z'n kop had geschoten.
Die ouders worden nu natuurlijk overal beschimpt
quote:"Rupert Murdoch says he is deeply touched by all the messages left on Amy Winehouse's voicemail."
News of the World. Begin daar met inlezenquote:
Dat is geen excuus voor alles.quote:
altijd goed voor mooie brandplekken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
na het afgeblazen potje voetbal van zondag ga ik mijn geluk vandaag maar eens beproeven op het groene nylon met gemalen autobanden, of waar ze dat spul ook van maken
ja ik wil het hoofd van Roger Taylor, onze voormalige presidentquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
PS, als je nog twijfelde over wat voor tattoo je graag wilt...
Over hormonen gesproken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sinds 1 juli hebben we dit
[ afbeelding ]
Ik gok naar Italië, waar je dan voor 10 cent per kilo je eigen aardbeien mag plukken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik las dat LIDL reizen gaat verkopen. Ik zit me af te vragen waar naar toe. Duitsland?
Als je er bij gaat liggen zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
altijd goed voor mooie brandplekken?
Niks maar aan te doen, guilty!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
MM, help een broeder in nood: http://www.nu.nl/opmerkel(...)d-morsen-whisky.html
Je alter ego?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Er is een shitload aan vrouwenkleding besteld op mijn wehkamp account.
Ja ik heb daar ooit schoenen gekocht ja
Er kan er eigenlijk maar 1 de schuldige zijn...hoop ik
Kun je het afleveradres niet zien?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Er is een shitload aan vrouwenkleding besteld op mijn wehkamp account.
Ja ik heb daar ooit schoenen gekocht ja
Er kan er eigenlijk maar 1 de schuldige zijn...hoop ik
dat is gewoon hier, maar ik krijg dus morgen 3 jurkjes, een jasje en nog wat meukquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je het afleveradres niet zien?
picsquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
dat is gewoon hier, maar ik krijg dus morgen 3 jurkjes, een jasje en nog wat meuk
Dan weet je wel genoegquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is gewoon hier, maar ik krijg dus morgen 3 jurkjes, een jasje en nog wat meuk
Wel in jouw maat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jawelquote:
En het eerste wat ze zegt: ja, jij had niet uitgelogd dus het is jouw schuldquote:
logisch, dan kan het niet anders dan dat het jou schuld is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En het eerste wat ze zegt: ja, jij had niet uitgelogd dus het is jouw schuld
vrouwen...
Nee en geen ideequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen trouwplannen dus?
[ afbeelding ]
Wie zien we hierboven als bruidegom?
Dat was echt mijn eerste gedachtequote:
Hmmm dan komt het heel langzaam ook hierheen:quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het is weer lang genoeg droog geweest. Het komt hier met bakken uit de hemel....
Ben blij dat ik hier niet in de buurt op de camping zit. Dis is zo'n bui waar sleuven graven zinvol bij is
Volgende keer dat haar creditcard onbeheerd thuis ligt, gewoon online een auto bestellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En het eerste wat ze zegt: ja, jij had niet uitgelogd dus het is jouw schuld
vrouwen...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgende keer dat haar creditcard onbeheerd thuis ligt, gewoon online een auto bestellen.
Op www.nieuweautokopen.nl krijg je gewoon 7% korting op een audi R8.quote:
Koken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er hier mensen die hun vlees, met name kipfilet, wassen voordat ze ermee gaan koken?
De kans dat iemand een Wehkamp account in Galesburg,USA heeft (jij zelf niet meegerekend) acht ik gelijk aan 0...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wou dat iemand hier es zijn wehkamp account liet open staan
Misschien kun je het even aan de kok vragen of ze het doet?quote:
Whehehe ninja-edit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kans dat iemand een Wehkamp account in Galesburg,USA heeft (jij zelf niet meegerekend) acht ik gelijk aan 0...
Kok zegt:quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien kun je het even aan de kok vragen of ze het doet?
Ik vraag het omdat ik vandaag toevallig 2x zoiets voorbij zag komen in een recept. En ik kan er gewoon niet over uit hoe nutteloos het isquote:
Hygiëne?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik vandaag toevallig 2x zoiets voorbij zag komen in een recept. En ik kan er gewoon niet over uit hoe nutteloos het is
Je legt..de kip..met de buitenkant...in een pas met olie/boter...van 180C (of meer).quote:
He?quote:Maar mensen die kippenlevers wassen, dat begrijp ik dan echt niet.
Zijn vader woont in Frankrijk en had sowieso al 15 jaar geen contact met zijn zoon.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:25 schreef Soempie het volgende:
Ja, inderdaad..Volgens mij hadden ze geen verzoek ingediend om hem te kunnen bezoeken. Ik kan het hele bericht niet meer vinden. Maargoed, met die reactie van die vader lijkt het me wel duidelijk dat ze niks met hem te maken willen hebben verder.
Just guessin'...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je legt..de kip..met de buitenkant...in een pas met olie/boter...van 180C (of meer).
Hoe hygienisch wil je het hebben?
Schoon of niet, het blijft een bloederige boel...quote:He?
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er hier mensen die hun vlees, met name kipfilet, wassen voordat ze ermee gaan koken?
Nou ja, wat MM goktquote:
Amerikanen, die graag willen dat ze overal in de keuken van restaurants van die lullige handschoentjes dragen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, wat MM gokt
Blijkbaar hebben veel mensen er een schoon idee bij ofzo.
En dan moet ik altijd lachen.
Sarcasme.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kans dat iemand een Wehkamp account in Galesburg,USA heeft (jij zelf niet meegerekend) acht ik gelijk aan 0...
Mijn kamergenotequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
nee, maar waarom zou ik dat moeten doen/ wordt dat gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, wat MM gokt
Blijkbaar hebben veel mensen er een schoon idee bij ofzo.
En dan moet ik altijd lachen.
Zo vroeg?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb een hobby genaamd werken....
En daarna vakantie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:16 schreef Soempie het volgende:
Nog 6 uurtjes werken en vanmiddag en vanavond oppassen.
Nee, weekend.quote:
Glucose test is routine?quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, weekend.
Vrijdag eerst de hele ochtend naar het ziekenhuis (glucose test) en daarna rijles. En dan is het pas echt weekend.
Ik dacht morgen naar Arcade Fire in de HMH te moeten, maar dat is pas een maand later...quote:Wat zijn jullie plannen?
En anders ga ik maandag eerst even los op het huis van IARLquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:43 schreef Soempie het volgende:
Dan hoop ik op goed weer voor jou op zondag, zodat je nog lekker even kunt fietsen voor je los gaat op je huis.
Werken.
Ik ben sowieso die hele ochtendshow van Giel (nu Michiel Veenstra) spuugzat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom moeten ze bij 3FM 's ochtends altijd live muziek hebben?
Het is zo vaak net niks...
Helemaal mee eensch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso die hele ochtendshow van Giel (nu Michiel Veenstra) spuugzat.
Elke dag dezelfde grappen, cliché's e.d.
daar heb ik al jaren last van met Giel B. Wat een egocentrische... . Wat is die man ontzettend niet grappigquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de avondshow die Corton voormalig presenteerdequote:Op donderdag 28 juli 2011 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik hoorde dat Roosmarijn dat nu voor vast gaat doen en niet bijvoorbeeld der Rudy, dat vind ik dan een gemiste kans.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben meer van de avondshow die Corton voormalig presenteerdenu weet je wat ik met mijn vorige post bedoelde, gelieve niet al te veel op in te gaan wegens vindbaarheid via Google en dergelijke
vanaf welke dag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik heb geen zin in teruglezen, of het moet echte de moeit waard zijnIemand een samenvatting?
Je gaat het glazen huis in dus?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens gesolliciteerd op een hele leuke baan waar ik niks over kan zeggen maar laten jullie het nu net over die werkgever hebben
Nee, een paar topics met het gebruikelijke gejammer uit de USA, nothing else...quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik heb geen zin in teruglezen, of het moet echte de moeit waard zijnIemand een samenvatting?
Nope het is een avondbaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop voor je dat je dan niet 's morgens vroeg hoeft te werken
Zij werkt er al langer dus is een logische opvolger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik hoorde dat Roosmarijn dat nu voor vast gaat doen en niet bijvoorbeeld der Rudy, dat vind ik dan een gemiste kans.
Nopequote:
Tof dat je in de HMH gaat werken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nopejullie hebben het er al gewoon over
nu hou ik op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als langer ergens werken eerder een promotie zou betekenen ben ik hier wel bang voor een aantal mensen die dan voor mij een promotie gaan krijgen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zij werkt er al langer dus is een logische opvolger.
Ik zal het aan hem doorgevenhij is mijn oude huisgenoot
Bij dit soort banen werkt het vaak wel zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als langer ergens werken eerder een promotie zou betekenen ben ik hier wel bang voor een aantal mensen die dan voor mij een promotie gaan krijgen...
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tof dat je in de HMH gaat werken...Jij snapt hem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij dit soort banen werkt het vaak wel zo
Ik hoop ook echt dat ik op gesprek mag komen, ik heb voor mijn leeftijd vrij weinig werkervaring
Wat zeg je hiermee?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands blokkenschema is online. Dag 1 staan zo'n beetje de enige 2 acts die ik wel zien tegelijk
http://lowlands.nl/blokkenschema.php
Ik lees voornamelijk nadelen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:03 schreef iamredleader het volgende:
Voordeel van thuis zijn met Jair:
1. Wasladingen draaien
2. Drogerladingen draaien
3. WC schoongemaakt
4. Boodschappen gedaan+bezoekje apotheek
5. Chaos weer omgetoverd tot een woonkamer+eetkamer+studeerkamer
6. Administratie enigszinds op orde
Als mijn zoontje straks naar bed gaat, ga ik nog wat strijken
Nee, het wordt één grote ontdekkingstoch. Heerlijk. Maar de namen *die* ik dan ken en wil zien, overlappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zeg je hiermee?
Dat je het totale aanbod niet interessant vind?
Ah, op die manier...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het wordt één grote ontdekkingstoch. Heerlijk. Maar de namen *die* ik dan ken en wil zien, overlappen
Fleet Foxes/Arctic Monkeys? Overlapt voor een deel maar het zal dan wel weer erg langzaam lopen worden tussen Alpha en Grolschquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het wordt één grote ontdekkingstoch. Heerlijk. Maar de namen *die* ik dan ken en wil zien, overlappen
Fleet Foxes en Paul Kalkbrenner.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fleet Foxes/Arctic Monkeys? Overlapt voor een deel maar het zal dan wel weer erg langzaam lopen worden tussen Alpha en Grolsch
Ja, gespot. Niet meegenomen door de politie voor een DNA-testquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als het waar is wel, maar volgens mij is ze al vaker gepspot
Ik mag hopen van welquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat heb ik niet. Maar als er een DNA test gedaan is weten we het binnenkort
(ik neem dan aan dat ze ook "vastgehouden" wordt tot na de test?)
Het zal wat zijn als...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel
De paspoorten zijn blijkbaar ingenomen van de "ontvoerders"
Pcies. De implicaties zijn behoorlijk. Want iedereen "weet" dat de ouders haar vermoord hebben zeg maarquote:
Ik zie de claims al weer komen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies. De implicaties zijn behoorlijk. Want iedereen "weet" dat de ouders haar vermoord hebben zeg maar
Oh zo, die optie hield ik zeker openquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze is verdwenen -> vermoord? --> geldnood -> verkocht?
We zullen het zien. Ik denk dat het met een sof af gaat lopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de aanval is de beste verdediging?
Ik heb geen idee, heb het verhaal totaal niet gevolgd.
2 Seconds of Fame voor de Britse toeriste...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik denk dat het met een sof af gaat lopen.
Juist. En die Thaise politie ziet het verschil tussen al die blanken toch niet. Die lijken allemaal op elkaar. Dus dat is ook geen reden om aan te nemen dat er echt iets aan de hand isquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Seconds of Fame voor de Britse toeriste...
Om eerlijk te zijn, ik zie het verschil tussen al die Thaise mensen ook niet...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En die Thaise politie ziet het verschil tussen al die blanken toch niet. Die lijken allemaal op elkaar. Dus dat is ook geen reden om aan te nemen dat er echt iets aan de hand is
Daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik zie het verschil tussen al die Thaise mensen ook niet...
De Sligro is altijd een gevaarlijke plek voor mij om rond te lopen. Te veel leuke dingen die ik niet ken maar wel wil hebben/proberenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond naar de Sligro.
Eens kijken of ze daar ook die crest-plantjes hebben...
Ja, dat probleem ken ik...quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Sligro is altijd een gevaarlijke plek voor mij om rond te lopen. Te veel leuke dingen die ik niet ken maar wel wil hebben/proberen
probeer dan eens de Hanos, nog ergerquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Sligro is altijd een gevaarlijke plek voor mij om rond te lopen. Te veel leuke dingen die ik niet ken maar wel wil hebben/proberen
Doen we ook, ik grossier in die pasjes...quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
probeer dan eens de Hanos, nog erger
Voor Campzone shoppen we bij de Makro tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Makro heeft qua food idd het minste
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor Campzone shoppen we bij de Makro tegenwoordig
Vanavond op het menu: stampot rauwe andijvie met spekjes en rookworstik heb geholpen met het schillen van de aardappelen
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat dit allemaal heel grappig klinkt maar dit is toch niet normaal?![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb een jurk aangedaanFuuu luchtvochtigheid
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
inderdaad.quote:
ik heb juist voor het eerst sinds tijden weer een broek aan omdat de lucht iets tè vochtig wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb een jurk aangedaanFuuu luchtvochtigheid
![]()
Da's nou de 2e keer dat je 'scheitweer' schrijft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Oh en van scheitweer en druilerig zijn we nu snoeihard overgeschakeld naar zonnig en warm
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
En we gaan zo eindelijk naar Alicante
Ik heb de laatste tijd iets raarsik ben erg beweeglijk in mijn slaap waardoor ik vriendlief half mishandel: schoppen, prikken, elleboog in zijn gezicht
Sinds we hier zijn mishandel ik mezelfIk werd laatst wakker omdat ik mezelf met een vuist in mijn gezicht sloeg, de volgende nacht omdat ik met mijn vuist op het nachtkastje sloeg. Net werd ik wakker omdat ik mijn nagel in mijn been heb gezet en daar een fikse wond in open gekrabd heb
Ik weet dat dit allemaal heel grappig klinkt maar dit is toch niet normaal?![]()
Na 3 dagen voornamelijk regen mag ik het over scheitweer hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's nou de 2e keer dat je 'scheitweer' schrijft.
Er zijn grenzen...
Dan ben ik benieuwd naar je uitleg wat een kruising tussen een schaap en een geit met het weer te maken heeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Na 3 dagen voornamelijk regen mag ik het over scheitweer hebben
Nee dat is behoorlijk raarquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
En we gaan zo eindelijk naar Alicante
Ik heb de laatste tijd iets raarsik ben erg beweeglijk in mijn slaap waardoor ik vriendlief half mishandel: schoppen, prikken, elleboog in zijn gezicht
Sinds we hier zijn mishandel ik mezelfIk werd laatst wakker omdat ik mezelf met een vuist in mijn gezicht sloeg, de volgende nacht omdat ik met mijn vuist op het nachtkastje sloeg. Net werd ik wakker omdat ik mijn nagel in mijn been heb gezet en daar een fikse wond in open gekrabd heb
Bizar! Wat is er dan met je broer's fiets gebeurd, zou ik me afvragen. Doorverkocht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Het fietsprobleem is min of meer opgelost.
De verkeerde fiets hebben we terug gebracht en de aankopbon laten zien van de originele fiets.
Nu mag mijn broer een nieuwe fiets uitzoeken voor min of meer dezelfde waarde en hoeft alleen de BTW te betalen.
Meegegeven aan een andere klant. Die koos natuurlijk geld voor zijn eieren want "onze" fiets was een stuk mooier dan dit wrak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bizar! Wat is er dan met je broer's fiets gebeurd, zou ik me afvragen. Doorverkocht?
wat een rotzak zzegquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meegegeven aan een andere klant. Die koos natuurlijk geld voor zijn eieren want "onze" fiets was een stuk mooier dan dit wrak.
En die fietsenmaker zou ik ook nooit meer heen gaanquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En die fietsenmaker zou ik ook nooit meer heen gaan
Ik durf te wedden dat ie gehoopt had er mee weg te komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Alhoewel ik moet toegeven dat 'ie een mooie oplossing heeft geboden
Ja natuurlijk. Ik denk ook dat 'ie zich kapot schaamt. Maargoed, een fout kan zo gemaakt zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ie gehoopt had er mee weg te komen
ohja, dat is ook weer waar. mensen zijn stomquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik denk ook dat 'ie zich kapot schaamt. Maargoed, een fout kan zo gemaakt zijn.
Een andere optie is dat die twee fietsen naast elkaar stonden en die andere persoon dacht: "Hey, die is mooi" en de bonnen heeft verwisselt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohja, dat is ook weer waar. mensen zijn stom
ik heb zo'n buiquote:
En door deze zin is het hele onderzoek weer waardeloos.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier; mannen zijn ook al vreselijk!
http://www.huffingtonpost(...)t-gain_n_911143.html
En als je alleen naar die spa gaat voel je je niet ongemakkelijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doen of niet doen; alleen naar Cirque du Soleil? God knows I love it, maar ga ik me super ongemakkelijk voelen alleen? De andere optie is massage + facial +manipedi in een day spa
(verjaardags cadeautje ouders)
Ik ga ook in mijn ééntje naar de bios. Waarom zou je je dan ongemakkelijk voelen in je ééntje bij een circus? Lekker genietenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doen of niet doen; alleen naar Cirque du Soleil? God knows I love it, maar ga ik me super ongemakkelijk voelen alleen? De andere optie is massage + facial +manipedi in een day spa
(verjaardags cadeautje ouders)
Niet schamen, dat is het niet. Gewoon, niet gemakkelijk. Ik voel me ook niet gemakkelijk als ik alleen ga winkelen. Ik weet het niet. eenzaam?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja, zoals ik al zei: ik zou me niet schamen om in mijn eentje naar het circus te gaan. Wie moet daar nou wat van vinden dan? De mensen naast je?
Hier zou ik alsnog schaamte hebben gezegd...quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet schamen, dat is het niet. Gewoon, niet gemakkelijk.
...als je dit niet gepost had. Ik weet het niet, zou kunnen. Welke dingen doe je wel alleen en voel je je niet ongemakkelijk bij?quote:Ik voel me ook niet gemakkelijk als ik alleen ga winkelen. Ik weet het niet. eenzaam?
Nou ja ik voel me ook super snel ongemakkelijk hoor. Ook als ik boodschappen ga doen en naar de bibliotheek ga (doe ik desalniettemin wel meestal alleen). Dingen buitenshuis, dus. Behalve werk dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier zou ik alsnog schaamte hebben gezegd...
[..]
...als je dit niet gepost had. Ik weet het niet, zou kunnen. Welke dingen doe je wel alleen en voel je je niet ongemakkelijk bij?
Wat vind je er dan ongemakkelijk aan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ja ik voel me ook super snel ongemakkelijk hoor. Ook als ik boodschappen ga doen en naar de bibliotheek ga (doe ik desalniettemin wel meestal alleen). Dingen buitenshuis, dus. Behalve werk dan.
Geen idee eigenlijk. Ik word er zenuwachtig van, word me heel erg bewust van mezelf et cetera.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vind je er dan ongemakkelijk aan?
Dan kun je dus zonder problemen naar een sexbioscoop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja we wisten al dat ik sepciaal was
uhmm neequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je dus zonder problemen naar een sexbioscoop.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je dus zonder problemen naar een sexbioscoop.
Dat is dan toch een soort vorm van schaamte lijkt me? Als je met een ander loopt dan heb je er dus geen last van?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik word er zenuwachtig van, word me heel erg bewust van mezelf et cetera.
neequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan toch een soort vorm van schaamte lijkt me? Als je met een ander loopt dan heb je er dus geen last van?
Ga lekker naar de spa.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee
en nou weet ik nog niet wat ik moet kiezenGod wat ben ik een verwend nest soms
Ik geloof dat mijn madre voor cirque kiestquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik ga dus als een grote meid in mijn eentje naar cirque
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |