mooi he?quote:
haha okquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:25 schreef Baszh het volgende:
Hij doet het niet, maar geen probleem hoor, heb er al genoeg
thanksquote:
Ik had het er net over met een collega die wel alles kent. Ik vond de film wel een verhaal opz zich dus op die manier goed te volgen en qua special effects zaten er ook wel wat aardige dingen in. Wat ik waarschijnlijk gemist heb zijn een hoop hints/ details die je wel ziet als je alles kent.quote:
Maar goed dat we niet op het tempo van weleer zaten. Dan had je nu nog zitten lezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net bijna een uur zitten bijlezen, 3 topics in twee dagen
Misschien had ze een vlaag van verstandsverbijstering toen ze postequote:Wat goed dat je de TTT gehaald hebt SoempIk was ook vrijgesteld van de bijzondere verichtingen bij mijn examen, dat scheelt qua spanning een hoop
En vervelend PS hoe die vriendin tegen je doetIk heb dit moment iets vergelijkbaars, 'beste' vriendin die me ook beschuldigd van van alles. Ze wilde nooit meer contact maar nu reageert ze opeens weer op Facebook berichten enzo
Snap er niks van
Maar denk uiteindelijk dat je vrienden die meer met zichzelf bezig zijn beter kwijt dan rijk kan zijn!
Hier schijnt de zon nu ook een beetjequote:Hier in Spanje gaat alles zijn gangetje. Beste vriendin en zus zijn weer terug naar Nederland sinds gisteren dus we zijn weer met zijn tweetjes. Het weer is nog steeds topWe hebben een hostel geboekt in Valencia voor volgende week en gaan dan weer terug naar huis. Gaat snel die 4 weken
Nog 4 dagen hier en dan richting Valencia
mis ik iets?quote:
Hooguit een gedachtenkronkelquote:
En dat doen we op deze muziek:quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hooguit een gedachtenkronkel
Als de Ofy van huis is, dan dansen de Dafjes op tafel!
LOVELI WIL JE MET MIJ TROUWEN?quote:
Wat is het?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier mensen die thuis van de NS een zgn. spoordeelboekje hebben ontvangen deze week en er niks mee doen?
Ik houd me aanbevolen namelijk...
Oh die had ik vorig jaar wel. Erg relaxte bonnen zaten daarbijquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een boekje met voordeelbonnen van de NS...
Dat was wel ernstig geweest jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar goed dat we niet op het tempo van weleer zaten. Dan had je nu nog zitten lezen
Wie weetquote:Misschien had ze een vlaag van verstandsverbijstering toen ze poste
Ik zag pas een reactie van haar en dacht: "Hey, die hebben weer contact".
Niet dus
Ik hoorde het ja! Maar ik hoorde ook dat het weer aan het betrekken was?quote:Hier schijnt de zon nu ook een beetje
Nee dat lijkt me ook niet. Maar heeft ze daar nog wel op gereageerd dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was wel ernstig geweest jaToentertijd vroeg ik gewoon om een samenvatting als ik een tijdje niet gelezen had
[..]
Wie weetHeb haar laatst gesmst omdat ik las dat haar opa was overleden en dat vond ik wel vervelend voor haar. En sindsdien doet ze of er niets aan de hand is. Heb haar nog gemaild dat als ik terug kom ik er wel over wil praten, ik kan niet net alsof doen dat er niets is gebeurd...
Ja de nadruk ligt dan ook echt op "een beetje"quote:Ik hoorde het ja! Maar ik hoorde ook dat het weer aan het betrekken was?
quote:Hier is het nog steeds rond de 30 gradenWe gaan zo naar Alicante en Elche, zodat we meer gedaan hebben dan alleen zwemmen/lezen/tukken
Nopequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet. Maar heeft ze daar nog wel op gereageerd dan?
quote:Ja de nadruk ligt dan ook echt op "een beetje"
Best ernstig hequote:
Nou, genoeg gespreksstof lijkt mequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeZe had een email gestuurd met allemaal ditjes en datjes waar ik op geantwoord heb, en daarnaast dus gezegd dat we het er nog over moeten hebben. Maar uiteraard geen reactie. Zo makkelijk
Verder dan dit kijk ik niet want dat heeft geen zin.quote:Hoe zijn de vooruitzichten? Vanaf volgende week donderdag mooi weer?
[..]
Ik wilde net zeggen: vakantie is vakantiequote:Best ernstig heHoewel we hebben al best wat gedaan: Bilbao en Zaragoza, en sinds we hier zijn twee keer Torrevieja en een keer naar een dorpje in de buurt naar het strand. De zee was daar zo lekker warm
Daar gaan we morgen waarschijnlijk weer heen. En nog 2 dagen Valencia. Bovendien is het gewoon vakantie natuurlijk dus een beetje chillen is ook niet verkeerd
* MadMaster kijkt links, rechts en nog eens links. Geen voorbij sjeesende PS'en in de buurt, dus:quote:
Dat geluk was van korte duur.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[me=MadMaster] kijkt links, rechts en nog eens links. Geen voorbij sjeesende PS'en in de buurt, dus:
[/me]
Goedemorgen!!!
Toch niet Vonkenboer he?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik zit me toch een potje op te vreten over ene user die altijd alles beter denkt te weten in K&W
En dan gaat het nu over iemand die een huis gekocht heeft waar ik toevallig heel veel van weet, maar dan nog overal tegenin gaan
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat geluk was van korte duur.
Oh nee!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat geluk was van korte duur.
Nu heb ik dat in mijn hoofdquote:
Toen muziek nog geen wegwerpprodukt wasquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen muziek nog geen wegwerpprodukt was
Heb laatst zelfs nog een CD van La Ross & The Supremes gekocht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Elke liefhebber van muziek zal er toch wel minimaal één hebben?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb laatst zelfs nog een CD van La Ross & The Supremes gekocht.
Hmmm, ik heb heel lang zonder gedaan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke liefhebber van muziek zal er toch wel minimaal één hebben?
Don't be hatin on tha Biebs. Ill be tweetin al mah tweeps to tell your a looser. Theyll tell u wats up.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier kan je niet veel kwaad, maar neem je zo wel weer je pilletje in voordat je de straat op gaat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Don't be hatin on tha Biebs. Ill be tweetin al mah tweeps to tell your a looser. Theyll tell u wats up.
[/sarcasm]
En dan deze als ultieme jaren 80-cover:quote:
Wehehehe trouwens, Bieber is geen wegwerpmuziek. Niets is wegwerpmuziek per sé. Maar gewoon het feit dat het OVERAL te downloaden is zorgt er wel voor dat mensen snel wegklikken. Want nieuwe impulsen zijn zo gevonden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Don't be hatin on tha Biebs. Ill be tweetin al mah tweeps to tell your a looser. Theyll tell u wats up.
[/sarcasm]
Ik heb nog net iets van die generatie meegemaaktquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehehe trouwens, Bieber is geen wegwerpmuziek. Niets is wegwerpmuziek per sé. Maar gewoon het feit dat het OVERAL te downloaden is zorgt er wel voor dat mensen snel wegklikken. Want nieuwe impulsen zijn zo gevonden.
Vroeger kocht je een single/LP of single/CD en daar luisterde je minimaal een paar keer naar want het had geld gekost.
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb nog net iets van die generatie meegemaakt
Ik zeker en ik kan mijn singles, 12 inches en LP's niet wegdoen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb nog net iets van die generatie meegemaakt
Grote map vol op mijn iPod...quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Je hoort niet zoveel Motown meer tegenwoordig. Erg spijtig.
Nee, daar is niks mis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |