abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99990498
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 02:13 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Hier komt ie niet eerder mee vrij hoor. Wat dacht je, of zie je het als een vorm van rancune.
Nee, ik bedoel dat hij nu al begint te miepen om een lichter gevangenisregime. Dat zou toch wel afbreuk doen aan het beeld wat hij heeft geprobeerd te schapen van de koene ridder.
pi_99990513
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 02:09 schreef Mercer het volgende:
Hoe triest ben je, als je met zo'n heel manifest komt en vervolgens jouw twee andere cellen gaat verlinken. :')
verzinnen bedoel je?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 02:19:03 #63
236264 crew  capricia
pi_99990556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 02:05 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dat ie begint over zaken als maaltijden begint betekent volgens mij dat hij daar niet lekker zit. Klinkt een beetje wanhopig dit. Net goed.

Ik denk tevens dat hij bluft.

Ben wel benieuwd wat dan de eis is waar ze niet op in kunnen gaan...
Hij heeft het ook over een pc (met internet!!) en een openbare rechtszitting. Dat is mi. toch al wat heftiger dan een maaltijd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99990561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 02:15 schreef Gulo het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat hij nu al begint te miepen om een lichter gevangenisregime. Dat zou toch wel afbreuk doen aan het beeld wat hij heeft geprobeerd te schapen van de koene ridder.
Klopt, klopt.
pi_99990625
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 02:15 schreef Gulo het volgende:

[..]

Nouja, koene ridder... In WoW misschien. Maar op de foto's is het toch vooral een Lacoste rugridder.
  woensdag 27 juli 2011 @ 02:53:38 #66
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99991004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 02:02 schreef Gulo het volgende:
Stond dit al in deze topic-reeks?

[..]

Nee, en terecht, want geen bron
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99991161
:')
http://www.nu.nl/media/25(...)offers-bloedbad.html
quote:
NEW YORK - De Amerikaanse presentator Glenn Beck heeft maandag (lokale tijd) in zijn talkshow de slachtoffers op het Noorse eiland Utoya vergeleken met de Hitlerjugend.
Foto: ANP

De Nationale Joodse Democratische Raad (NDJC) reageerde dinsdag furieus.

Beck zei op de Amerikaanse zender Fox: ''Er was een schietpartij op een politiek kamp. Dat klinkt nogal naar Hitlerjugend. Wie houdt er nu een kamp voor kinderen alleen geënt op politiek? Belachelijk.''

Ook zette Beck de schutter, Anders Behring Breivik, op een lijn met voorstanders van een 'grote overheid'. ''Hij doet het werk dat alle mensen die een grote overheid willen altijd doen, namelijk terreuraanslagen plegen.''

Afschuwelijk

De NDJC noemt de vergelijking ''afschuwelijk'' en wil dat Beck ophoudt met dit soort retoriek.

Ook de voormalige persvoorlichter van de Noorse minister-president Jens Stoltenberg reageerde boos. Hij noemde de opmerking van Beck ''onnozel, niet correct en bijzonder pijnlijk''.
pi_99991318
quote:
De Amerikaanse presentator Glenn Beck heeft maandag (lokale tijd) in zijn talkshow de slachtoffers op het Noorse eiland Utoya vergeleken met de Hitlerjugend.
Heeft ie de Scouting nog genoemd?
pi_99991375
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Heeft ie de Scouting nog genoemd?
Of de YMCA kinder/jongerenkampen:

http://www.ymca.nl/

YMCA is de afkorting van Young Men’s Christian Association.
pi_99991407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:36 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]
Young Men’s Christian Association.
Hoe wil je ooit gaan beweren dat je daar leert knopen?
  woensdag 27 juli 2011 @ 03:43:23 #71
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99991419
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hoe wil je ooit gaan beweren dat je daar leert knopen?
Oh nou mooi verhaal, daar ben ik nog wel eens per ongeluk terecht gekomen (met een vriendinnetje mee...)

Het is op zich een 'normaal' zomerkamp; spelletjes, speurtochten etc. behalve dan dat er wordt gebeden voor het eten en na het eten las men een bijbelverhaal voor als ik het me goed herinner.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_99991440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Oh nou mooi verhaal, daar ben ik nog wel eens per ongeluk terecht gekomen (met een vriendinnetje mee...)

Het is op zich een 'normaal' zomerkamp; spelletjes, speurtochten etc. behalve dan dat er wordt gebeden voor het eten en na het eten las men een bijbelverhaal voor als ik het me goed herinner.
Mijn kids zijn wel eens (bij herhaling) mee geweest op zeer stoere survivalkampen in de Ardennen :D Dat vonden ze beslist gaaf. Hoewel wij niet kerkelijk zijn, en zelfs geen aanhangers van het Christelijk geloof (zie daarvoor mijn avatar). Ik heb ze ook niet gehersenspoeld terug gekregen ;)
  woensdag 27 juli 2011 @ 03:47:09 #73
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99991450
Nee ik ben ook in het geheel niet gehersenspoeld :N
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 27 juli 2011 @ 03:51:17 #74
19840 Libris
Live from Singapore
pi_99991477
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:36 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Of de YMCA kinder/jongerenkampen:

http://www.ymca.nl/

YMCA is de afkorting van Young Men’s Christian Association.
Of zijn eigen kampen..

quote:
Despite Beck expressing surprise that political movements would hold camps for children, followers of his 9/12 Project – which aims to "recapture the spirit of the day after America was attacked" – have this summer been doing just that.
Organisers of the "vacation liberty schools" in several states told the Daily Telegraph how they taught children as young as eight a Tea Party-endorsed curriculum spanning religion, economics and political principles.
Bron: UK Telegraph
pi_99991492
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee ik ben ook in het geheel niet gehersenspoeld :N
Alles wat in verenigingsverband is, organiseert zo ongeveer kampen voor jongeren tijdens de zomervakantie: school, kerk, sport, scouting, politiek, patiëntenverenigingen, gemeentelijk welzijnswerk en zelfs de buurtspeeltuin doet dat in sommige gevallen.

Het doel is altijd om de kinderen gewoon een leuke tijd van ontspanning te bezorgen, met soms op de achtergrond een ondertoon van het gedachtengoed van de organisatie.
  woensdag 27 juli 2011 @ 03:57:53 #77
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99991514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:53 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Alles wat in verenigingsverband is, organiseert zo ongeveer kampen voor jongeren tijdens de zomervakantie: school, kerk, sport, scouting, politiek, patiëntenverenigingen, gemeentelijk welzijnswerk en zelfs de buurtspeeltuin doet dat in sommige gevallen.

Het doel is altijd om de kinderen gewoon een leuke tijd van ontspanning te bezorgen, met soms op de achtergrond een ondertoon van het gedachtengoed van de organisatie.
Nou ja, ik ben nog steeds geen christen. Of iets anders, voor dat matter
Live from Chicago
pi_99991531
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 03:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben nog steeds geen christen. Of iets anders, voor dat matter
Maar je hebt waarschijnlijk best een leuk kamp gehad :) Daar gaat het in beginsel dan ook om.

Ik vermoed, dat het met dat jongerenkamp in Noorwegen niet veel anders zal zijn geweest. Ik denk niet, dat ze daar hele dagen aan het debatteren zijn over politieke issues. Daar draaien ze waarschijnlijk ook gewoon corvee en spelen ze levend stratego (beetje wrang voorbeeld in dit geval... sorry).
  woensdag 27 juli 2011 @ 04:05:16 #79
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99991557
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 04:00 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Maar je hebt waarschijnlijk best een leuk kamp gehad :) Daar gaat het in beginsel dan ook om.

Ik vermoed, dat het met dat jongerenkamp in Noorwegen niet veel anders zal zijn geweest. Ik denk niet, dat ze daar hele dagen aan het debatteren zijn over politieke issues. Daar draaien ze waarschijnlijk ook gewoon corvee en spelen ze levend stratego (beetje wrang voorbeeld in dit geval... sorry).
Ja dat denk ik ook :Y
Live from Chicago
pi_99991802
De eerste foto s van de slachtoffers gevallen tijdens deze terreurdaden ;

Zo jong en zo zinloos heengegaan, er was zelfs een kind bij van 14.

Op ned 2 zag ik ook een reportage waar de overledenen een gezicht kregen, ik werd er stil van.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 06:37:19 #81
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_99991856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 06:08 schreef TLC het volgende:

Johannes Buo (14)
pi_99991889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 06:08 schreef TLC het volgende:
De eerste foto s van de slachtoffers gevallen tijdens deze terreurdaden ;

[ afbeelding ]

Op ned 2 zag ik ook een reportage waar de overledenen een gezicht kregen, ik werd er stil van.
Eindelijk foto's. Kunnen we ons extra identificeren.
pi_99991965
Luguber om te zien en om te denken dat er nog 60 foto's bijkomen.
pi_99992001

Damnn hier nog 1, rip.

Maar hij lijkt wel een beetje op een night elf .. dacht Breivik.
pi_99992075
edit
pi_99992223
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, wat was er mis met de originele TT? :?
"Schietpartij?" :')

Hadden die arme jongeren wapens om terug te knallen? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_99992252
quote:
Wilders beschuldigt Cohen van misbruik aanslagen

PvdA-leider Job Cohen probeert een ''politiek slaatje te slaan'' uit de aanslagen in Noorwegen.

Dat schrijft Geert Wilders woensdagochtend op Twitter. Ook GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi krijgt ervan langs.

''Linksigen als Cohen en Dibi proberen nu politiek slaatje te slaan uit massamoord. Ranzig. PVV blijft zichzelf, inhoudelijk en ook vwb toon!!'', aldus Wilders. Cohen en Dibi zeiden eerder dat Wilders' tweet waarin hij de aanslagen in Noorwegen veroordeelde, onvoldoende was.

Direct na de aanslagen twitterde Wilders al: ''Vreselijke aanslag in Oslo, zoveel onschuldige slachtoffers van gewelddadige, zieke geest. PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk''.

Vergelijkbaar gedachtegoed

Cohen wees er dinsdag op dat de Noorse aanslagpleger Breivik zich op een vergelijkbaar gedachtegoed baseert als de PVV en dat Wilders het daarom niet bij de vaststelling kon laten dat de gruweldaden in Noorwegen zijn uitgevoerd door een idioot.

Wilders zette op dinsdag een verklaring op de website van de PVV, waarin hij afstand neemt van Anders Behring Breivik, de aanslagpleger. ''Dat de strijd tegen de islamisering door een psychopaat op gewelddadige wijze wordt misbruikt is walgelijk en een slag in het gezicht voor de wereldwijde anti-islambeweging'', aldus Wilders.

''Het vervult me met walging dat de dader naar de PVV en mij verwijst in zijn manifest.'

http://www.nu.nl/politiek(...)bruik-aanslagen.html
'
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:07:46 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99992257
de slachtoffers krijgen een gezicht...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:09:04 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99992262
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

damage control en wel te verwachten natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_99992266
''Dat de strijd tegen de islamisering door een psychopaat op gewelddadige wijze wordt misbruikt is walgelijk en een slag in het gezicht voor de wereldwijde anti-islambeweging'', aldus Wilders.

En hier heeft Wilders helemaal gelijk in. Mede daarom ook zo'n enorm domme (naast zieke natuurlijk) aanslag van Breivik. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')