abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:36:50 #26
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99989577
Die TT: massamoord, dan denk ik toch wel aan iets anders hoor Srebrenica of zo :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99989582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef prupke het volgende:

Maar als er iets niet klopt in het plaatje dan zou je dat toch melden?
Als het niet opvalt niet.

Daarnaast kun je bij de gamma ook ingredienten voor een bom halen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:37:49 #28
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99989609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef Gulo het volgende:

[..]

Is volgens mij wel algemeen bekend toch?

Tevens had hij een biologische boerderij. Als ik dan zoveel kunstmest zou zien zou ik sowieso de politie bellen.

Kunstmest is immers niet toegestaan in de biologische landbouw!
Zou ik dus echt nooit aan gedacht hebben. Je gaat er toch niet van uit dat iemand zoiets doet, al helemaal als het nooit gebeurd. Je bent daar gewoon niet bezig als buitenstaander en legt daarom de link ook niet
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_99989613
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die TT: massamoord, dan denk ik toch wel aan iets anders hoor Srebrenica of zo :P
Hij is redelijk aan de forse kant ja.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:38:23 #30
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99989628
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Specularium het volgende:
Geert verantwoordelijk houden, ook indirect.

:') x 100.
Geert is nergens voor verantwoordelijk natuurlijk. Alleen Anders Breivik en zijn hersenspinsels zijn verantwoordelijk, niemand anders. De PVV als (in)directe schuldige aanwijzen, is natuurlijk klinkklare onzin.

Wel geeft het aan dat terrorisme echt niet alleen afkomstig is uit de Islam hoek, en dat sympathisanten van de PVV-politiek ook aanslagen kunnen plegen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99989639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef Gulo het volgende:

[..]

Is volgens mij wel algemeen bekend toch?

Tevens had hij een biologische boerderij. Als ik dan zoveel kunstmest zou zien zou ik sowieso de politie bellen.

Kunstmest is immers niet toegestaan in de biologische landbouw!
Noren zijn niet zo bemoeizuchtig van aard.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:39:10 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99989653
quote:
Ja, wat was er mis met de originele TT? :?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:40:54 #33
124676 RobertoCarlos
pi_99989699
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee, mijn spot bleek ernaast te zitten alhoewel ik nog steeds twijfel.
:Y ^O^
pi_99989826
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

:Y ^O^
Hij lijkt erop, zelfde kleur, postuur en koel.
pi_99989836
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Noren zijn niet zo bemoeizuchtig van aard.
Ik in principe ook niet echt, maar als ik zoiets zie zou de autoriteiten verwittigen. Nu is het wel zo dat ik zelf veel biologisch eet, dus ben daar misschien meer mee bezig dan gemiddeld.
pi_99989873
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Wel geeft het aan dat terrorisme echt niet alleen afkomstig is uit de Islam hoek, en dat sympathisanten van de PVV-politiek ook aanslagen kunnen plegen.
Aan de Islamkant roepen ze dingen waardoor extremisten uit komen.
En nu heb je o.a. Wilders die de boel opnaait, waar ook weer extremisten als AB uit voortkomen..
Dus hij kan wel z'n schouders ophalen en maar hij heeft er ook aan te danken.
  woensdag 27 juli 2011 @ 01:48:09 #37
124676 RobertoCarlos
pi_99989892
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hij lijkt erop, zelfde kleur, postuur en koel.
Mee eens hoor, ik dacht het in het begin ook heel even, maar ja... zoals gezegd: niemand is het nog opgevallen, qua tijdschema lijkt het me lastig, motief ontbreekt ook lijkt me, en tot slot: de paraplu. Maar helemaal uitsluiten kunnen we het niet, daar zijn de beelden niet scherp genoeg voor en weten we te weinig..
pi_99989893
quote:
Hoe zou je dit dan willen noemen? Volgens alle gangbare definities is dit toch gewoon massamoord?
pi_99989900
Hij lijkt wel wat op Hans Kraay jr.

woensdag 27 juli 2011 @ 01:49:43 #40
124676 RobertoCarlos
pi_99989928
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef Gulo het volgende:

[..]

Hoe zou je dit dan willen noemen? Volgens alle gangbare definities is dit toch gewoon massamoord?
aanslagen, of moorden of zo. Of.. killing spree,,,,not :N
Zie verder mijn eerste opmerking
pi_99989976
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

aanslagen, of moorden of zo. Of.. killing spree,,,,not :N
Zie verder mijn eerste opmerking
Hmm, ok. De definitie maakt ook niet zoveel uit natuurlijk. Nou ja, als de rechter er misdaden tegen mensenlijkheid van weet te maken krijgt hij natuurlijk extra straf.
pi_99990025
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Mee eens hoor, ik dacht het in het begin ook heel even, maar ja... zoals gezegd: niemand is het nog opgevallen, qua tijdschema lijkt het me lastig, motief ontbreekt ook lijkt me, en tot slot: de paraplu. Maar helemaal uitsluiten kunnen we het niet, daar zijn de beelden niet scherp genoeg voor en weten we te weinig..
Een paraplu is erg handig om afstandbediening in te bouwen.
Beelden zijn inderdaad niet scherp genoeg maar iets zegt me dat hij eerst zelf die bom liet ontploffen en daarna op weg ging naar dat eiland.
pi_99990072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Misschien wist die vrouw niet dat je daar bommen mee kunt maken.

En die laatste zin snap ik niet helemaal? Moet je er dan als een rare knakker uitzien om dit soort dingen te kunnen plegen? Nee toch..
Rare knakker is niet goed gezegd idd maar ik wist het even niet anders te zeggen.

Vaak zie je bij "criminelen"die zijn gepakt in de ogen dat ze iets kwaads uitstralen....

BIj die breivik zie ik dat niet .
Hij komt over als een sympathiek iemand en niet als iemand die dood en verderf uitstraald.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_99990132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:56 schreef prupke het volgende:

[..]

Rare knakker is niet goed gezegd idd maar ik wist het even niet anders te zeggen.

Vaak zie je bij "criminelen"die zijn gepakt in de ogen dat ze iets kwaads uitstralen....

Hij komt over als een sympathiek iemand en niet als iemand die dood en verderf uitstraald.
Ik ben er geen voorstander van om mensen op hun uiterlijk te beoordelen, maar in de manier waarop hij op foto's staat, kan je wel vermoeden dat het een narcist is. En narcisten hebben niet altijd de fijnste karaktertrekjes.
pi_99990144
quote:

[..]

Criminelen zijn een anders soort mensen, dat zijn geen mensen met een afwijking in feite. Holleeder krijgt toch ook geen TBS. Criminelen zijn gewetensloos maar niet gevaarlijk per se tegenover onschuldige mensen.
pi_99990145

pi_99990165
En hij heeft wellicht ook trekjes van borderline en autisme.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:59 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik ben er geen voorstander van om mensen op hun uiterlijk te beoordelen, maar in de manier waarop hij op foto's staat, kan je wel vermoeden dat het een narcist is. En narcisten hebben niet altijd de fijnste karaktertrekjes.
pi_99990172
Anderstevoren quoten, alles.
pi_99990190
quote:

Die zijn op de foto gezet net nadat ze opgepakt zijn en voor hun is dat streep door de rekening.
Dan staan ze niet op zijn voordeligst op het plaatje.
pi_99990212
Stond dit al in deze topic-reeks?

quote:
Breivik: onthulling mededaders onder voorwaarden

Anders Behring Breivik, de verdachte van de massamoord in Noorwegen van vrijdag, heeft aangegeven onder voorwaarden informatie over eventuele medeverdachten te willen verschaffen. Dat heeft de politie in Oslo laten weten.

Het zou om verschillende eisen gaan, en van één niet nader gespecificeerde voorwaarde stellen de autoriteiten dat ze er onmogelijk op in kunnen gaan. De politie wil verder niets over de eisen kwijt, behalve dat een ervan maaltijden betreft.

Anders Behring BreivikBreivik stelde aanvankelijk alleen te hebben gehandeld. Later maakte hij echter gewag van twee Noorse cellen en nog anderen in het buitenland, met wie hij zou hebben samengewerkt.

Naar verluidt wil de verdachte toegang tot zijn computer en tot de online encyclopedie Wikipedia. Ook zou hij eisen om door buitenlandse psychiaters te worden onderzocht.

Breivik had al aangegeven openbare rechtszittingen te willen, om zijn motieven uit te kunnen leggen. Dit verzoek werd voor zijn voorgeleiding echter afgewezen. Het is onduidelijk of de voorwaarde van publieke zittingen bij zijn eisenpakket zit.

De verdachte stelt de Noorse Arbeiderspartij verantwoordelijk voor moslimimmigratie. Door juist het jongerenkamp aan te vallen zou hij ernaar hebben gestreefd om de partij haar toekomst te ontnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')