Je hoofd, of waar heb je het nu over?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt. Hoe vaker je het gaat zeggen hoe erger het wordt.
Klopt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat vrouwen zonder aandacht dood gaan.
Proberen mij te beledigen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hoofd, of waar heb je het nu over?
Zo, pak aan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdomd ik ben 5 dagen jonger dan jou.
Granny Smith is een niet heel erg toepasselijke naam hoewel ik die wel lekkerder vindquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Het is dan ook een golden delicious
Jij zeker wel, blauwe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt haar toch niets te bieden man.
Daar gaat mijn zelfvertrouwen.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Proberen mij te beledigen.Snuitje toch.
quote:
Ik had altijd het idee dat zulke dingen enkel op het schoolplein van het speciale onderwijs gebezigd werden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hoofd, of waar heb je het nu over?
Ook nog januari.quote:
fixedquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met liefde.
[..]
Correct, dit kan ik bevestigen
Je geeft het al aan, dat blauwe!quote:
Geen idee, maar internet werkte plots weer. Daar was ik zelf wel blij om.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
gvd gvd ludo, zal ze anders suzie Q heten?
Stalker!quote:
Hè, wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder dan ik was... want FoBo
Dus tochquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Ja Drommel, ik vind je hilarisch. Eerst vond ik je gewoon sneu, maar nu kan ik er eigenlijk wel om lachen, ja toch. Als je mijn naaktpics wilt moet je Ludo maar even een lieve pm sturen, misschien dat hij met zijn hand over zijn wonderschoon hartje wilt strijken.
Aight, boks. No neger.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je geeft het al aan, dat blauwe!
Ludo's DM en PM stromen nu volquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Ja Drommel, ik vind je hilarisch. Eerst vond ik je gewoon sneu, maar nu kan ik er eigenlijk wel om lachen, ja toch. Als je mijn naaktpics wilt moet je Ludo maar even een lieve pm sturen, misschien dat hij met zijn hand over zijn wonderschoon hartje wilt strijken.
Ludo krijgt bier uit zijn kraan dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik wilde even van dhr. Sanders vernemen of hij al genoeg alcohol geconsumeerd heeft.
Nee want dat ben ik al.quote:
Je bericht is succesvol verzondenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Idd, 1994, je lijkt veel ouider?quote:
Lief toch, ja toch.quote:
Baas.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bericht is succesvol verzonden
Dit moet je over 10 jaar niet meer zeggen :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, 1994, je lijkt veel ouider?
Nee, ik vier alvast ramadan om de moeilijkheidsgraad ietwat te verhogen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik wilde even van dhr. Sanders vernemen of hij al genoeg alcohol geconsumeerd heeft.
quote:wo 27 juli 2011 01:35u door LudoSanders
Neen. Die houd ik mooi voor mijzelf.
Goudenhosseltip.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:36 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dit moet je over 10 jaar niet meer zeggen :p
De klootzak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Beste Ludo,
Naar aanleiding van de volgende post ontvang jij deze pm:
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou het fijn vinden om naaktpics van Chloroform te bemachtigen voor in mijn collectie. Verder vond ik altijd dat je zeer goed speelde in Goede tijden slechte tijden.
Hoogachtend,
Hosselkoning Drommeldaris
Reactie:
[..]
Terecht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Beste Ludo,
Naar aanleiding van de volgende post ontvang jij deze pm:
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou het fijn vinden om naaktpics van Chloroform te bemachtigen voor in mijn collectie. Verder vond ik altijd dat je zeer goed speelde in Goede tijden slechte tijden.
Hoogachtend,
Hosselkoning Drommeldaris
Reactie:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |