Verdomd ik ben 5 dagen jonger dan jou.quote:
Haar foto is eraf, ik was vergeten hem op te slaan en nu kan ik niet meer fappenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zo lekker fappen op de foto's van Chloroform.
Damn, dus je weet wel hoe ze er uit ziet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haar foto is eraf, ik was vergeten hem op te slaan en nu kan ik niet meer fappen
Denken dat ik foto's ga posten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik geen spine heb
Volgens mij mis juist jij die
Je fapt eerlijk toegeven.quote:
MIJN VRIENDINNETJE 27-07-2011, WAT DOE JE?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Prima post.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
xoxo ntb bff wjnmkquote:
Groeten.quote:
Ze is best wel een sissy jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt goed brah, maar ik denk dat Chloroform de spine lackt om door te komen.
Het is algemeen bekend dat vrouwen zonder aandacht dood gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het heerlijk al die aandacht, dus ga vooral nog even door.
Klopt. Hoe vaker je het gaat zeggen hoe erger het wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt goed brah, maar ik denk dat Chloroform de spine lackt om door te komen.
Jij hebt haar toch niets te bieden man.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
MIJN VRIENDINNETJE 27-07-2011, WAT DOE JE?
Oh jij bent: Verslaafd aan aandacht / aandachtsgeil.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het heerlijk al die aandacht, dus ga vooral nog even door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |