abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99944006
Ik zit dus best wel erg met een soort van probleem.
Ik ben echt verslaafd aan aandacht. Dat probleem heb ik al sinds mijn 11e. Ik zag er toen al heel erg volwassen uit en vond het toen al leuk om aandacht te trekken met mijn vormen. Ik begon me steeds sexyer te kleden, lage shirtjes en hotspants met hoge hakken. Ik was ook al erg vroeg bezig met seks, al ging het mij niet echt om de seks zelf, het ging mij er meer om dat ik een jongen helemaal gek kon krijgen met hoe ik me kleedde en gedroeg.

Maar het laatste jaar word dat alleen maar erger. Ik ga de deur ook niet meer uit tot dat alles perfect zit. Voor ik uitga sta ik minstens 5uur voor de spiegel en kleed me ongeveer 10 keer om voordat ik het zelf goed vind. Als we daarna uitgaan en ik word niet bekeken veranderd ook meteen mijn humeur en begin ik me druk te maken of alles wel goed zit en dan is mijn goede humeur ook meteen weg. Ook begin ik steeds jaloerser te raken op meisjes die meer aandacht krijgen. Hierdoor veranderd ook de band die ik met mijn vriendinnen heb. Het is helemaal niet dat ik persee kattig wil reageren als hun bijvoorbeeld een jongen aan de haak slaan met het uitgaan maar het gaat echt vanzelf, ik word dan zo pissig en jaloers dat ik me heel moeilijk kan inhouden.
Hoe die jongens eruit zien boeit me ook bijna niet, het gaat gewoon puur om het feit dat ik bekeken word en aandacht krijg.
Ik krijg er echt een kick van, en dat vind ik echt ziekelijk.
Heb ook echt geen idee hoe ik hiermee om moet gaan of wat ik er mee kan doen.. want ik begin langzamer hand echt een slechte reputatie te krijgen en mijn vriendinnen beginnen zich ook steeds meer te storen... Het gaat gewoon vanzelf, ik voel me alleen goed als ik aandacht krijg.
pi_99944106
Ik gooi niet graag met labeltjes, maar dit is het eerste waar ik aan dacht: theatrale persoonlijkheidsstoornis.
pi_99944202
Volgens mij ben je niet echt tevreden met jezelf en onzeker.
pi_99944376
Ik zou toch even langs een psycholoog gaan, want er ligt denk ik een diepe reden onder waarom je dit wilt. Ergo, je hebt niet veel zelfwaardering en dit is je manier om dat op te lossen, maar het is een tijdelijke oplossing en geen permanente. Daarvoor zul je eerst moeten onderzoeken waarom je jezelf op deze manier dit laat aandoen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:16:12 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_99944484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Volgens mij ben je niet echt tevreden met jezelf en onzeker.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:18:18 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_99944584
TS... ben je een man of een vrouw?
pi_99944946
Ik ben een vrouw.
pi_99945086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef Kopiko het volgende:
:')
pi_99945130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef Kopiko het volgende:
:D
pi_99945579
Ik zou eens contact opnemen met een psycholoog...

Heb je een normale jeugd gehad?
Karma will get back @ you
pi_99945615
Je was op jonge leeftijd erg onzeker, maar merkte dat je doordat je eerder volwassen werd dan je leeftijdsgenootjes ineens meer aandacht kreeg. Dit beviel je goed en ben je gaan gebruiken. Nu zijn die leeftijdsgenootjes allemaal volwassen en steek jij er geenszins meer bovenuit. Weg aandacht, weg zelfvertrouwen.

Het besef zal tot je door moeten dringen dat je véél meer bent dan uiterlijk alleen. Wees streng voor jezelf en kort de tijd die je voor de spiegel staat drastisch in. In een half uurtje kan je er ook leuk en verzorgd uitzien, maar dan heb je vast minder het idee dat je uiterlijk je alles is. Ja, die stap zal moeilijk voor je zijn, maar je moet dan ook streng voor je zijn. Het meisje dat je beschrijft, de jaloerse bitch die zich verheven voelt boven haar eigen vriendinnen, is iemand waar je zo snel mogelijk afscheid van wil nemen. Dat zijn de ergste!

Op uiterlijk ga je het niet winnen. Het wordt tijd dat je aan je innerlijk gaat werken en dat je gaat inzien dat jongens daar ook voor vallen. Kijk eens wat beter om je heen. Zijn er jongens waar je niet 4 uur voor de spiegel voor hoeft te staan zonder dat ze voor je weglopen?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_99945618
Slechte opvoeding, enige oplossing is je gedrag accepteren in plaats van te bevechten.
pi_99945709
Het zou hilarisch zijn geweest wanneer er niemand zou hebben gereageerd op dit topic.

TS. Je bent een vrouw zoals velen, waarschijnlijk weinig interresants te vertellen en probeert aandacht te krijgen met je uiterlijk, aangezien dat het enige wat je (kenbaar) voor je hebt.
pi_99945726
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef mysterieblonde het volgende:

Heb je een normale jeugd gehad?
Er zijn wel wat dingen voorgevallen maar dat was toen ik al zo was. Niet ervoor.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 01:00:41 #15
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_99945903
Heb je al eens een (lange) serieuze relatie gehad?
pi_99946087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je al eens een (lange) serieuze relatie gehad?
Wel een lange maar of die serieus was weet ik eigenlijk niet. We hadden altijd ruzie omdat we allebei heel impulsief en koppig zijn. Maar heeft wel 2 jaar geduurd.
pi_99946550
1 gooi ff pic, dan kunnen we beter praten
2 Vraag mensen wat ze van je gedrag vinden
3 als e echt niks meer weet ga naar psycholoog
4 helpt dat ook niet; post een topic onder" klb ; mijn kut leven eindigt hier" & spring van een flat/hooggebouw af midden in een groten stad( daarmee haal je de krant miss wel & weten FOK!kers dat je serieus was). :)
pi_99946576
Gooi je ping, dan lul ik 25 uur in een dag tegen je & heb je de komende week aandacht :)
pi_99947078
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 01:30 schreef thavinca het volgende:
Gooi je ping, dan lul ik 25 uur in een dag tegen je & heb je de komende week aandacht :)

Verder wat Karammel zegt.

TS, heb je ook andere dan uiterlijke talenten?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 01:57:20 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99947102
Je bent gewoon aan het (na)puberen. Stop gewoon met je zelfgefabriceerde dramawereld waar jij de hoofdrol speelt. Niet alles draait om jou en je kan ook leren om te geven.

Gun anderen ook hun geluk, je kan nou eenmaal niet alle mannen hebben.

O en btw, mannen kijken neer op sletjes dus je werkt jezelf ook nog eens tegen. Heb eens wat meer respect voor jezelf zeg.
pi_99949807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 01:57 schreef Mishu het volgende:
O en btw, mannen kijken neer op sletjes dus je werkt jezelf ook nog eens tegen. Heb eens wat meer respect voor jezelf zeg.
+1. Sletjes zijn leuk voor een nacht en meer niet.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:01:33 #22
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_99949838
Hoe 'flirt' jij dan met die jongens?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:19:50 #23
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_99949981
Het klinkt alsof je al je eigenwaarde ontleent aan je uiterlijk. Handig dat je er nu al achter komt dat dat niet werkt, want op den duur werkt dat voor niemand (we worden allemaal oud en lelijk).
Probeer eens na te gaan wat er nog meer goed is aan jou, of wat je zou kunnen ontwikkelen. Ben je grappig, zorgzaam, slim, doe je vrijwilligerswerk, kun je goed koken/voetballen/tekenen, ben je sociaal? Hoe zou jij willen zijn, behalve sexy? Als je leert om waarde te hechten aan andere dingen, is het makkelijker om de focus op je uiterlijk en aandacht die je daarmee krijgt los te laten.
...as always
pi_99950072
Het kan zijn dat als je je eigenwaarde al vroeg gekoppeld hebt aan aandacht, iets externs dus, je daardoor nooit echt aandacht gegeven hebt aan jezelf, maar alleen aan iets waar je controle over hebt; je uiterlijk. Zoals alle dwangmatig dingen geeft zoiets in het begin eerst een gevoel van veiligheid, zekerheid en vooral ook afleiding van wat er echt in je speelt.

Feit dat dit nu niet meer 'werkt' is een goed teken, wat ook jij bent een echt persoon, los van je uiterlijk of aandacht van anderen. Als je het al zo lang zo doet is het moeilijk loslaten en roept dat ongetwijfeld angst op; je zou dan iets loslaten wat al zo lang een houvast is geweest en het voelt alsof er heel veel op het spel staat. Maar diezelfde houvast was een afleiding van het zijn van jezelf; je 'was' alleen maar je uiterlijk. Een muur om achter te schuilen, en daarmee ook een beperking van wie je echt bent.

Nu voel je je alleen goed als je aandacht krijgt, dat is nu zoals het is en dat is prima, je wil het graag anders hebben omdat je merkt dat je je hier niet goed bij voelt (en misschien een gevoel op de achtergrond voelen dat jij eigenlijk echt vrij wilt zijn en niet meer alleen bezig met je uiterlijk) en ook dat is prima, het is je goed recht om vrij te willen zijn dus daar kan je mee aan de slag :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_99950098
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef thavinca het volgende:
1 gooi ff pic, dan kunnen we beter praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')