quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Volgens mij ben je niet echt tevreden met jezelf en onzeker.
Wel een lange maar of die serieus was weet ik eigenlijk niet. We hadden altijd ruzie omdat we allebei heel impulsief en koppig zijn. Maar heeft wel 2 jaar geduurd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je al eens een (lange) serieuze relatie gehad?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:30 schreef thavinca het volgende:
Gooi je ping, dan lul ik 25 uur in een dag tegen je & heb je de komende week aandacht
+1. Sletjes zijn leuk voor een nacht en meer niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:57 schreef Mishu het volgende:
O en btw, mannen kijken neer op sletjes dus je werkt jezelf ook nog eens tegen. Heb eens wat meer respect voor jezelf zeg.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef thavinca het volgende:
1 gooi ff pic, dan kunnen we beter praten
Ik ben 18quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:43 schreef seasushi het volgende:
Niet verkeerd dat je het tenminste ziet, en je er zelf ook van baalt. Dat is de eerste stap om jezelf te veranderen. Hoe oud ben je?
Haha dat mocht ik niet hoor, deed het gewoon..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat bezielde jouw ouders eigenlijk dat je op je 11 al zo rond mocht lopen?
Het is niet echt flirten eigenlijk is het meer verleiden..? Zegma.. uhm.. extra sexy lopen, kijken, soms even snel aanraken of bepaalde dingen zeggen. Doe het overal waar ik kom, discotheken, supermarkten of gewoon in de stad.. Mijn vader stoort zich daar altijd aan haha omdat ik vaak bekijks heb van de oudere mannen als ik in de stad loop.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:01 schreef kippiedippie het volgende:
Hoe 'flirt' jij dan met die jongens?
tweedelijns therapie zit in het basispakketquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:40 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Bedankt voor de reacties. Therapie is denk ik geen oplossing, zoiets kost veel geld iets wat ik niet heb..
Gemiste kans iddquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:53 schreef J.P.W het volgende:
Het zou hilarisch zijn geweest wanneer er niemand zou hebben gereageerd op dit topic.
Ja..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef twi het volgende:
Was je tijdens je "relatie" nog steeds zo aandachtsgeil?
Weet je wat t is, ik moet het echt van mijn uiterlijk hebben want mijn innerlijk is niks. Ik kan niet echt normale gesprekken voeren met jongens die ik bijvoorbeeld net leer kennen. Dan heb ik gewoon echt niks te zeggen, klapt mijn gedachte zegma dicht. Dus dan vinden ze me al snel saai, dus los ik het op deze manier op. Dan lijk ik het meisje die altijd lacht en die avontuurlijk en spannend is en niet de saaie doos die niks heeft te zeggen haha. Scheelt wel dat ik snel ben uitgekeken op jongens..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:34 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet of je dit zelf op kunt lossen, waarschijnlijk is een therapeut nodig.
Je zou de knop om moeten kunnen zetten dat je focus niet meer is zoveel mogelijk aandacht van mannen krijgen, maar het ongedwongen gezellig hebben met je vriendinnen. Gewoon onderling en niet veel aandacht aan iedereen om je heen besteden.
Heb je wel genoeg contact met je innerlijk omdat zo te kunnen zeggen? Weet jij wie je bent van binnen? Los van je uiterlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Weet je wat t is, ik moet het echt van mijn uiterlijk hebben want mijn innerlijk is niks. Ik kan niet echt normale gesprekken voeren met jongens die ik bijvoorbeeld net leer kennen. Dan heb ik gewoon echt niks te zeggen, klapt mijn gedachte zegma dicht. Dus dan vinden ze me al snel saai, dus los ik het op deze manier op. Scheelt wel dat ik snel ben uitgekeken op jongens..
Hoe weet je dat ze je saai vinden? Iedereen heeft wel wat te zeggen, je hebt heus wel een inhoud.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Weet je wat t is, ik moet het echt van mijn uiterlijk hebben want mijn innerlijk is niks. Ik kan niet echt normale gesprekken voeren met jongens die ik bijvoorbeeld net leer kennen. Dan heb ik gewoon echt niks te zeggen, klapt mijn gedachte zegma dicht. Dus dan vinden ze me al snel saai, dus los ik het op deze manier op. Scheelt wel dat ik snel ben uitgekeken op jongens..
Ik denk dat niemand op zijn 18e al weet wie die werkelijk is..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef Canillas het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg contact met je innerlijk omdat zo te kunnen zeggen? Weet jij wie je bent van binnen? Los van je uiterlijk?
Nee dan is het niet meer leuk.. de spanning is er dan ook van af eigenlijk..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef twi het volgende:
Is een jongen gelijk een stuk minder interessant als hij je de aandacht al gegeven hebt? Of als 'ie de volgende keer naar je toe komt, is het dan weer 'leuk'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |