Huh?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat wanneer je het open maakt erachter komt dat die al leeg is?
Ja dat wist ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bleek dat die droeftoeter nog maar 13jaar was ofzo![]()
![]()
![]()
Dunno yetquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Cocktails drinken met du chicks. Jij?
Lator, maar dan hebben we geen pics meerquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tot morgenHoewel ik er dan misschien niet eens bij ben
Misschien dat Chloroform zich nog aan haar woord gaat houdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lator, maar dan hebben we geen pics meer![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet het goed gemaakt, post jij een goede pic, dan krijg jij straks van mij via pm de hele pic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spaghettivreterquote:
Dat zijn toch ratten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik krijg volgende week 2 chinchillas
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien dat Chloroform zich nog aan haar woord gaat houden
[..]Hahahaha godverdomme man, grow a spine vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien dat Chloroform zich nog aan haar woord gaat houden
[..]PM je m dan ook ff doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Denken dat ik geen spine hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha godverdomme man, grow a spine vriend.![]()
Verdomd ik ben 5 dagen jonger dan jou.quote:
Haar foto is eraf, ik was vergeten hem op te slaan en nu kan ik niet meer fappenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zo lekker fappen op de foto's van Chloroform.
Damn, dus je weet wel hoe ze er uit ziet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haar foto is eraf, ik was vergeten hem op te slaan en nu kan ik niet meer fappen
Denken dat ik foto's ga posten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik geen spine heb
Volgens mij mis juist jij die
Je fapt eerlijk toegeven.quote:
MIJN VRIENDINNETJE 27-07-2011, WAT DOE JE?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Prima post.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
xoxo ntb bff wjnmkquote:
Groeten.quote:
Ze is best wel een sissy jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt goed brah, maar ik denk dat Chloroform de spine lackt om door te komen.
Het is algemeen bekend dat vrouwen zonder aandacht dood gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het heerlijk al die aandacht, dus ga vooral nog even door.
Klopt. Hoe vaker je het gaat zeggen hoe erger het wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt goed brah, maar ik denk dat Chloroform de spine lackt om door te komen.
Jij hebt haar toch niets te bieden man.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
MIJN VRIENDINNETJE 27-07-2011, WAT DOE JE?
Oh jij bent: Verslaafd aan aandacht / aandachtsgeil.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het heerlijk al die aandacht, dus ga vooral nog even door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |