Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens, hoe is dat van Noorsbloed aan het licht gekomen? Hij had het zelf toch niet opgebiecht?
Iemand zag dat zijn vriendin (die dus in coma lag in het ziekenhuis) nog vrolijk actief was op haar facebookquote:
Wie was dat? Is dat ook ergens gepost in een topic?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand zag dat zijn vriendin (die dus in coma lag in het ziekenhuis) nog vrolijk actief was op haar facebook
Had destijds alles opgeslagen voor het geval dat het verwijderd zou worden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had destijds alles opgeslagen voor het geval dat het verwijderd zou worden.
[ afbeelding ]
De baggerlay-out!.
En dan nog mod worden ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:05 schreef Moira. het volgende:
Ik lees nu trouwens ook weer terug dat mensen denken dat Noorsbloed verder is gaan klonen op Krentenbol.
Omdat Krentenbol. kwam toen die rel net klaar was, en ze ook van metal hield, en half noors was ofzo
dit was toch in 2001 ofzo? Toen bestond facebook nog niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand zag dat zijn vriendin (die dus in coma lag in het ziekenhuis) nog vrolijk actief was op haar facebook
2009 johquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
dit was toch in 2001 ofzo? Toen bestond facebook nog niet.
Wie wie wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:10 schreef Lithia het volgende:
Ik las even terug over die i-spy24 en zijn schrijfwijze lijkt veel op een user dat nu nog post. Maarja, er zullen vast meer users zijn die een vergelijkbare schrijfwijze hebben.
2009quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
dit was toch in 2001 ofzo? Toen bestond facebook nog niet.
Hee, die hield ik ook al extra in de gatenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is alleen op gevoel hè.
http://forum.fok.nl/user/history/252806
Ja, die dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Lithia het volgende:
Is alleen op gevoel hè.
http://forum.fok.nl/user/history/252806
Ja da's waar. Maar we hebben het nu toch over die ene die foto's postte van dure dingen die niet van hem waren? Dat is toch an sich al behoorlijk faal?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:41 schreef Lithia het volgende:
Nouja, ik post ook onder klonen, dus zo boeiend is het ook weer niet.
Nja iig foto's van je eten makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:42 schreef Sosha het volgende:
Hij doet niet meer hetzelfde, toch? Of zijn ook deze foto's niet van hem?
wellus door mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef Nicksanders het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit door iemand ontmaskerd hehe
Dat was leuk, vooral dat ie ging janken bij Danny dat alles verwijderd moest wordenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was leuk, vooral dat ie ging janken bij Danny dat alles verwijderd moest worden
Ditto.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:42 schreef trovey het volgende:
Ik leef blijkbaar constant onder een hunnebed wat betreft dit soort zaken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck?
Really?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck?
Really?maar het oog wil ook wat
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:01 schreef debeterebob het volgende:
Is dit een potentiele?
Fotoboek van Roomboterkleuter
Ik vind die eerste gewoon zielig. Vraag dan gewoon voor je zelf...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 06:49 schreef Ynske het volgende:
En Daanbanaantje in OUD, complete inzameling voor een vriendin van haar op touw gezet die zwanger was en geen geld had, bleek voor drzelf te zijn. En nu er zoveel is gegeven.....
En die boekenschrijfster Eveline die zich voordeed in OUD als een moeder, en later als kloon terug kwam [OUD SC] Hettoiletbrillenmysterie. [OUD SC] Het is pruimentijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |