jup en vaak schreeuwde hij dan en hoefde zij zichzelf niet eens meer te verdedigen en glimlachte alleen geniepig. logisch..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, je vader nam het destijds voor haar op![]()
Ah ok. Want je vader weet dus blijkbaar de hele goede reden waarom je zus niet meer met je wil praten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jup en vaak schreeuwde hij dan en hoefde zij zichzelf niet eens meer te verdedigen en glimlachte alleen geniepig. logisch..
oh dat verhaal heeft hij/zij zeker nog vaak herhaald?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk rust! (ik hou niet van kippenhokken)
golfer heb ik online leren kennen omdat een wederzijdse kennis/vriendin ons heeft gekoppeld op ICQ
quote:
Hao!quote:
Hoe denk je dat ik hier ben gekomen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
Zo'n titel trekt toch altijd weer nieuw volk aan in de SC.
Dankjequote:
nee anders had hij het wel gezegd. mijn vader komt uit een gezin waar zijn oudste vorig jaar overleden broer altijd ruzie zocht met iedereen en meer weet ik niet want niemand uit de fam wil erover praten. maar ik denk dat het daardoor komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah ok. Want je vader weet dus blijkbaar de hele goede reden waarom je zus niet meer met je wil praten.
Ze is er trots op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
oh dat verhaal heeft hij/zij zeker nog vaak herhaald?
Nu ik die tite zie vraag ik ook af waarom ik erop gekikt hebquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
Zo'n titel trekt toch altijd weer nieuw volk aan in de SC.
kike met titequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef baggerbart het volgende:
Nu ik die tite zie vraag ik ook af waarom ik erop gekikt heb
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze is er trots op.
Klein detail : ik was nog heel erg getrouwd toen ik gekoppeld werd
Maastricht - Aachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ergens waar ze geen Frans sprechen.
Okee, dus zijn redenatie is: als je zus niet meer met je wil praten, dan wil ze niet meer met je praten. En jij moet niet zeuren want dan komt er ruzie en dat moet voorkomen worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee anders had hij het wel gezegd. mijn vader komt uit een gezin waar zijn oudste vorig jaar overleden broer altijd ruzie zocht met iedereen en meer weet ik niet want niemand uit de fam wil erover praten. maar ik denk dat het daardoor komt.
mijn toetsenbord doet het niet zo goed meerquote:
Duitsland is ook om de hoek vanaf Maastricht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ergens waar ze geen Frans sprechen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik hier ben gekomen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, dus zijn redenatie is: als je zus niet meer met je wil praten, dan wil ze niet meer met je praten. En jij moet niet zeuren want dan komt er ruzie en dat moet voorkomen worden.
Okeequote:
viesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef z80 het volgende:
en drop? ja kilo's.
nu bezig met een zakje laurierdrop, de ouderwetse knetterhard.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Ik geloof niet dat je vader een goed voorbeeld geeft.Als het zo is dat het door problemen in zijn familie komt, wordt dit soort problemen nu doorgegeven aan volgende generaties. Jij en je zus dus. Dat zie je wel vaker met familie problemen.
wat dat onderwerp betreft geloof ik ook niet maar bij mij komt dat ook niet goed door hoor. ik geef dat niet door aan mini's FFquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Ik geloof niet dat je vader een goed voorbeeld geeft.Als het zo is dat het door problemen in zijn familie komt, wordt dit soort problemen nu doorgegeven aan volgende generaties. Jij en je zus dus. Dat zie je wel vaker met familie problemen.
je weet niet wat lekker is.quote:
Ik kan niet omgaan met dropquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef z80 het volgende:
en drop? ja kilo's.
nu bezig met een zakje laurierdrop, de ouderwetse knetterhard.
ok ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
ff, ik vertel wel over mijn baan op de housewarming
Wat je kinderen van je leren is vaak hoe je bent. Mijn ouders vertelden me ook altijd hoe ik me moest gedragen, terwijl ze zelf het tegenovergestelde deden. Kinderen nemen vaak het gedrag over van de ouders, hoe zij zijn, zo voeden zij hun kinderen op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat dat onderwerp betreft geloof ik ook niet maar bij mij komt dat ook niet goed door hoor. ik geef dat niet door aan mini's FF
zoute drop is wel lekker. die dunne dropvisjes met suiker omringdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met drop
Zodra ik een zakje drop koop is die binnen no-time op ook
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoute drop is wel lekker. die dunne dropvisjes met suiker omringd
zie ik al jaren niet meer in de winkels
dat kan maar je kunt het ook niet volgen Steer, in jouw geval zeker. je hoeft niet alles over te nemen, je weet zelf heel goed wat fout en goed isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat je kinderen van je leren is vaak hoe je bent. Mijn ouders vertelden me ook altijd hoe ik me moest gedragen, terwijl ze zelf het tegenovergestelde deden. Kinderen nemen vaak het gedrag over van de ouders, hoe zij zijn, zo voeden zij hun kinderen op.
nee dat zijn haringen en iets dikker. ik bedoel de dunne dropjes van Vencoquote:
echte drop wordt ook zeldzaam in Nederland. er zit steeds meer spul in dat niet in drop thuis hoort.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoute drop is wel lekker. die dunne dropvisjes met suiker omringd
zie ik al jaren niet meer in de winkels
Weten is niet genoeg, het is dóen wat gedragsverandering kenmerkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan maar je kunt het ook niet volgen Steer, in jouw geval zeker. je hoeft niet alles over te nemen, je weet zelf heel goed wat fout en goed is
die kleine dubbel zoute dropjes bestaan nog steeds. die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef z80 het volgende:
[..]
echte drop wordt ook zeldzaam in Nederland. er zit steeds meer spul in dat niet in drop thuis hoort.
en echte zoute drop (waar je mond van samen trekt) heb ik al lang niet meer gezien.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat zijn haringen en iets dikker. ik bedoel de dunne dropjes van Venco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |