jup en vaak schreeuwde hij dan en hoefde zij zichzelf niet eens meer te verdedigen en glimlachte alleen geniepig. logisch..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, je vader nam het destijds voor haar op![]()
Ah ok. Want je vader weet dus blijkbaar de hele goede reden waarom je zus niet meer met je wil praten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jup en vaak schreeuwde hij dan en hoefde zij zichzelf niet eens meer te verdedigen en glimlachte alleen geniepig. logisch..
oh dat verhaal heeft hij/zij zeker nog vaak herhaald?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk rust! (ik hou niet van kippenhokken)
golfer heb ik online leren kennen omdat een wederzijdse kennis/vriendin ons heeft gekoppeld op ICQ
quote:
Hao!quote:
Hoe denk je dat ik hier ben gekomen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
Zo'n titel trekt toch altijd weer nieuw volk aan in de SC.
Dankjequote:
nee anders had hij het wel gezegd. mijn vader komt uit een gezin waar zijn oudste vorig jaar overleden broer altijd ruzie zocht met iedereen en meer weet ik niet want niemand uit de fam wil erover praten. maar ik denk dat het daardoor komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah ok. Want je vader weet dus blijkbaar de hele goede reden waarom je zus niet meer met je wil praten.
Ze is er trots op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
oh dat verhaal heeft hij/zij zeker nog vaak herhaald?
Nu ik die tite zie vraag ik ook af waarom ik erop gekikt hebquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
Zo'n titel trekt toch altijd weer nieuw volk aan in de SC.
kike met titequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef baggerbart het volgende:
Nu ik die tite zie vraag ik ook af waarom ik erop gekikt heb
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze is er trots op.
Klein detail : ik was nog heel erg getrouwd toen ik gekoppeld werd
Maastricht - Aachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ergens waar ze geen Frans sprechen.
Okee, dus zijn redenatie is: als je zus niet meer met je wil praten, dan wil ze niet meer met je praten. En jij moet niet zeuren want dan komt er ruzie en dat moet voorkomen worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee anders had hij het wel gezegd. mijn vader komt uit een gezin waar zijn oudste vorig jaar overleden broer altijd ruzie zocht met iedereen en meer weet ik niet want niemand uit de fam wil erover praten. maar ik denk dat het daardoor komt.
mijn toetsenbord doet het niet zo goed meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |