abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99980318
Doegggggggggggg Suntavsam :W

@ FFT, ik ging intern in ziekenhuis en verpleeghuis stage lopen op mijn 16e en ben meteen uit huis gebleven.
Op een kamer boven de garage van mijn ouders in Utreg, zij waren inmiddels verhuisd naar Vianen.
Op mijn 18e trok R. mn eerste vriendje bij me in en inmiddels woonden we op de gehele etage.
Tot mijn 22e ongeveer toen wisselde ik van vriendje.
In 83 ben ik getrouwd en de kinderen gekregen.
In 92 verhuisd naar een bovenwoning in dezelfde wijk en in 98 gescheiden en golfer leren kennen.
Ik was toen 39.
Ik heb toen een half jaar of zo in een zusterflat gewoond, dus net als op mijn 16e weer douche en wc delen en in een piepklein kamertje leven. Op de grond op een matras want ik had niks meegenomen na de scheiding. (stomme ik)
Toen een paar weken in een iets grotere kamer in dezelfde flat en in aug. 99 weer op een bovenhuis terecht gekomen, daar heb ik 6 jaar gewoond tot ik ging samenwonen in 2004 met golfer hier in Bloemendaal.
Wat een omzwervingen :D Wie weet wat jij allemaal gaat meemaken joh! Gaat lukken en je zal snel genoeg wennen.
pi_99980401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:

@ FFT, ik ging intern in ziekenhuis en verpleeghuis stage lopen op mijn 16e en ben meteen uit huis gebleven.
Op een kamer boven de garage van mijn ouders in Utreg, zij waren inmiddels verhuisd naar Vianen.
Op mijn 18e trok R. mn eerste vriendje bij me in en inmiddels woonden we op de gehele etage.
In 92 verhuisd naar een bovenwoning in dezelfde wijk en in 98 gescheiden en golfer leren kennen.
Ik was toen 39.
Ik heb toen een half jaar of zo in een zusterflat gewoond, dus net als op mijn 16e weer douche en wc delen en in een piepklein kamertje leven. Op de grond op een matras want ik had niks meegenomen na de scheiding. (stomme ik)
Toen een paar weken in een iets grotere kamer in dezelfde flat en in aug. 99 weer op een bovenhuis terecht gekomen, daar heb ik 6 jaar gewoond tot ik ging samenwonen in 2004 met golfer hier in Bloemendaal.
Wat een omzwervingen :D Wie weet wat jij allemaal gaat meemaken joh! Gaat lukken en je zal snel genoeg wennen.
Wat lief dat je dat vertelt! En het is helemaal waar!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99980420
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
PATTTTY NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
nee de allergevaarlijkste James Stenbeck :o

zo'n enge psychisch gestoorde vent.... zou je niet in een steegje tegen willen komen.
las laatst dat de acteur dit jaar is overleden. in de serie is hij dat ook maar toch weer niet.. Amerikanen he... :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:24:52 #279
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99980473
quote:

Ik was toen 39.
Nou, ook weer bijgelezen. :P :P :P

Hoor trouwens nooit iets over je vader, had je daar een beetje een goeie band mee?
Confidence through competence
pi_99980640
quote:

Ik was toen 39.
jemig wat een (levens)verhaal... interessant hoor :) mag ik vragen hoe je Golfer hebt ontmoet? O+
het gaat mij niet om het 'makkelijke' want huishouden leer ik gauw genoeg en ik wil graag schoon wonen omdat ik dat ben gewend. het is meer dat ik van een kippenhok naar een stil hok ga en daar aan moet wennen ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:28:21 #281
55709 Stereotomy
pi_99980673
Is wel zo, als je alleen bent, word je niet gehinderd. Denk dat ik na m'n afstuderen een halfjaar of een jaar in het buitenland wil wonen / werken. Afhankelijk van of de financien het toelaten. :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:29:04 #282
55709 Stereotomy
pi_99980710
FF, weten je ouders eigenlijk dat je jongste zusje niet meer met je wil praten? Hebben ze geprobeerd te bemiddelen of vinden ze het best zo?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:29:53 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99980764
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh as the world turns is weer zo spannend :D
en ik moet naar bed maar iemand wordt onder schot gehouden op het moment :o
Is dit nu zo'n vrolijke periode, of juist niet?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99980788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Is wel zo, als je alleen bent, word je niet gehinderd. Denk dat ik na m'n afstuderen een halfjaar of een jaar in het buitenland wil wonen / werken. Afhankelijk van of de financien het toelaten. :)
stoer vind ik dat! heeft mn ene zusje ook gedaan en een hele leuke tijd gehad in Florida en ze heeft nog steeds contact met huisgenootjes
pi_99980841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

stoer vind ik dat! heeft mn ene zusje ook gedaan en een hele leuke tijd gehad in Florida en ze heeft nog steeds contact met huisgenootjes
En de vraag van Steer?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:31:40 #286
63722 z80
I fink you freaky
pi_99980867
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jemig wat een (levens)verhaal... interessant hoor :) mag ik vragen hoe je Golfer hebt ontmoet? O+
het gaat mij niet om het 'makkelijke' want huishouden leer ik gauw genoeg en ik wil graag schoon wonen omdat ik dat ben gewend. het is meer dat ik van een kippenhok naar een stil hok ga en daar aan moet wennen ;)
ik ben van een zolderkamer bij mijn ouders naar een volledige woning in het buitenland gegaan.
het is even wennen, maar de extra ruimte staat ook zo weer vol.
en stil? in de zin van geen volk om je heen? dan ga je toch lekker buiten de deur als je er zin in hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:32:11 #287
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_99980904
Bankrekening vol! *O*

Rekeningen betalen, belasting betalen, lonen betalen.

Bankrekening leeg -O-
pi_99980936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
FF, weten je ouders eigenlijk dat je jongste zusje niet meer met je wil praten? Hebben ze geprobeerd te bemiddelen of vinden ze het best zo?
tis niet mn een na jongste zusje ;) maar dat weten ze al heel lang. vroeger nam mn vader het voor haar op en mn moeder durfde er niet tegen in te gaan ook al vond ze dat hij oneerlijk en te ver ging anders zou zij weer een discussie krijgen met hem.
heb ze meermalen gesmeekt met haar te praten.
sinds een paar jaar zeggen ze dat we nu allebei oud en volwassen zijn en zij niks meer kunnen doen, maar vooral mn moeder vind het wel erg dat het zo gaat.
beetje dubbel dus.
pi_99980986
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Is dit nu zo'n vrolijke periode, of juist niet?
doe eens niet zo naar alsjeblieft.
pi_99981000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dan hoef je niet zo ver :P Maastricht - Luik *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99981008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:

Wat lief dat je dat vertelt! En het is helemaal waar!
Nou het was meer van dat ik het zelf ook even op een rijtje wilde zetten hoe het ook alweer zat met mij :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef Stereotomy het volgende:

Hoor trouwens nooit iets over je vader, had je daar een beetje een goeie band mee?
Voordat hij alcoholist was wel ja, het was best een lieve vader als ie niet dronk.
Helaas heb ik dat niet vaak meegemaakt :{
pi_99981020
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

En de vraag van Steer?
beantwoord?
pi_99981027
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:31 schreef z80 het volgende:

[..]

ik ben van een zolderkamer bij mijn ouders naar een volledige woning in het buitenland gegaan.
en stil? in de zin van geen volk om je heen? dan ga je toch lekker buiten de deur als je er zin in hebt.
Ik ken je soort van. FFT gaat van een gezin naar zichzelf, best een grote stap.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99981046
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
Bankrekening vol! *O*

Rekeningen betalen, belasting betalen, lonen betalen.

Bankrekening leeg -O-
haha dat gaat jammergenoeg veels te snel he -O-
pi_99981068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:35:34 #296
55709 Stereotomy
pi_99981110
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tis niet mn een na jongste zusje ;) maar dat weten ze al heel lang. vroeger nam mn vader het voor haar op en mn moeder durfde er niet tegen in te gaan ook al vond ze dat hij oneerlijk en te ver ging anders zou zij weer een discussie krijgen met hem.
heb ze meermalen gesmeekt met haar te praten.
sinds een paar jaar zeggen ze dat we nu allebei oud en volwassen zijn en zij niks meer kunnen doen, maar vooral mn moeder vind het wel erg dat het zo gaat.
beetje dubbel dus.
Aha, je vader nam het destijds voor haar op :? w/
pi_99981114
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou het was meer van dat ik het zelf ook even op een rijtje wilde zetten hoe het ook alweer zat met mij :)
dat je al die jaartallen nog weet!
quote:
[..]

Voordat hij alcoholist was wel ja, het was best een lieve vader als ie niet dronk.
Helaas heb ik dat niet vaak meegemaakt :{
aach jee :{
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:35:54 #298
55709 Stereotomy
pi_99981129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ergens waar ze geen Frans sprechen.
pi_99981138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:

Heerlijk rust! (ik hou niet van kippenhokken :P )
golfer heb ik online leren kennen omdat een wederzijdse kennis/vriendin ons heeft gekoppeld op ICQ :+
pi_99981147
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:31 schreef z80 het volgende:

[..]

tuurlijk, ik blijf niet in quarantaine ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')