Op het momentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit op het moment niet zo lekker in mn vel
Rij voorzichtig en have fun aan de overkant van de plas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef TAV74 het volgende:
Zo, even zwaaienKleren bij elkaar scharrelen en slapen, morgenvroeg rijden.
Lief zijn allemaal
Dik klopt wel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Pee wat heb je twee grote dikke
Veel plezier SamSunTav
als je het maar wel naar je zin hebt daar. maar je doet weer eenzelfde soort werk? aangezien ik gister las dat je een audit voorbereidde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed, druk met de nieuwe baan.
Zal zeker komen.
slaap lekker alvast en heel veel plezier! hopelijk blijft het droog in het tentje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef TAV74 het volgende:
Lief zijn allemaal
ik denk dat jij de vrolijke periodes overslaat van me en alleen onthoudt als ik ergens mee zitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op het momentDa's misschien een tikkie te voorzichtig uitgedrukt...... Dat moment duurt best lang al volgens mij!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dik klopt wel jaGroot....
Recept verkeerd gelezen...had moeten uitrollen tot 2 mm ipv 2 cm
Ik vond 2 cm al zo dik dus had het al dunner gedaan, maar toch.....
Ach ja, je hebt wel vaker moeite met maat houden...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
Dik klopt wel jaGroot....
Recept verkeerd gelezen...had moeten uitrollen tot 2 mm ipv 2 cm
Ik vond 2 cm al zo dik dus had het al dunner gedaan, maar toch.....
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef TAV74 het volgende:
Lief zijn allemaal
Vrolijke periodes?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat jij de vrolijke periodes overslaat van me en alleen onthoudt als ik ergens mee zit
Misschien ben ik wel oostindisch blind voor die vrolijke momentenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat jij de vrolijke periodes overslaat van me en alleen onthoudt als ik ergens mee zit
ik wilde idd jouw naam ook noemenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vrolijke periodes?
Ik heb ze ook allemaal overgeslagen van je dan, FFT.
Ik niet. Ik ken die fase.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vrolijke periodes?
Ik heb ze ook allemaal overgeslagen van je dan, FFT.
En het komt elke keer weer goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt wel vaker moeite met maat houden...
kan ik ook niets aan doen hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel oostindisch blind voor die vrolijke momenten
Jawel. Het is allemaal jouw schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |