Ben blij dat je vader ok isquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:39 schreef Høken het volgende:
Ik wil slapen maar ik ben te lui om op te staan en alles uit te doen.
Oi, das klote. Sterkte...quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:37 schreef ayumu het volgende:
Ronduit kut.
uurtje terug te horen gekregen dat een 16 jarige jochie zijn vader is overleden en zijn moeder was al heen gegaan. En dan belt het jong je huilend op of ik met wou praten omdat hij het zo moeilijk had en helemaal de weg kwijt is maar eigenlijk niet durfend te bellen omdat hij niemand tot last wil zijn.
En ik kan zo weining voor hem doen en dat voelt klote en nou ga ik me bed in. Maar moest het wel even kwijt.
Dat komt nog welquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Best goed, nog geen merkbare bijwerkingen van de roaccutane.
Maar dat had ik ook niet verwacht na amper een dag.
Ik ben ook een slechte slaper maar heb voorlopig geweldige resultaten met melatonine! (hoge dosis voorgeschreven door arts, niet de bedrog-pilletjes bij de drogist) Kan het zeker aanraden om eens te proberenquote:Op donderdag 28 juli 2011 04:48 schreef minthy het volgende:
Wakker... Begint echt nare vormen aan te nemen, het niet kunnen slapen![]()
Dat. Met spierpijn! Voel me goed.quote:
Is ie op vakantie dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Høken het volgende:
Ik mis m'n lief!![]()
Maar verder prima. Oom en tante komen zo, ik denk dat ik dan maar even ga tanken.Het begin is altijd zo zeurderig als hen er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |