quote:Nederland is gebaat bij een versterking van het joods- christelijke denken. Ondanks de weldadig aanvoelende invloed van de SGP op het huidige regeringsbeleid mogen weldenkende Nederlanders waaronder de bezoekers van deze website weten, dat we in reservetijd zitten. Het zal slechts een kwestie van tijd wezen, wanneer het paarse Beest weer los zal breken. Op dat moment zal de VVD weer net zo makkelijk de oren laten hangen naar D66 en GroenLinks als de partij nu richting SGP en CDA doet.
Je gaat ook nooit voor 13:00 richting collegequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah.
Rustige buren zijn belangrijk. Nu kan het me niet zoveel schelen, maar als ik gewoon fulltime werk wil ik wel rust 's avonds. Ik slaap al zo slecht
Het Paarse Beest.quote:
Mooi héquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit voor 13:00 richting collegeLekker ritme.
Hij houdt het tenminste bij stofzuigen. Die trien hierboven krijgt steevast een beurt na het stofzuigen, zal wel een stofzuigerfetisj hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman stofzuigt steevast om 23:30
Of gaat om 01:00 zijn parket schoonmaken.
Te veel informatie, dude.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hij houdt het tenminste bij stofzuigen. Die trien hierboven krijgt steevast een beurt na het stofzuigen, zal wel een stofzuigerfetisj hebben.
Dat dachten wij ook de eerste keer dat we het hoorden.quote:
Het gekke is dat ik windows mediacenter heb en andere bestanden (arcsoft en my movies) aan heb toegevoegd maar nog steeds niet mijn al mijn films erop heb gezet.quote:
Binnen een topic is het bagger inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef Cerbie het volgende:
Die quotelink (naar de gequote post) doet het trouwens 9 van de 10 keer niet
Hier staat een streamertje bij de TV die de films van de computer of de NAS afleest, die speelt zonder problemen alles af, hoef je alleen maar naar de juiste folder te wijzen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik windows mediacenter heb en andere bestanden (arcsoft en my movies) aan heb toegevoegd maar nog steeds niet mijn al mijn films erop heb gezet.
Ik moet wel zeggen dat het nu wel erg extreem is hoor, qua ritme. Tijdens collegeperioden sta ik rond 8:30 op, bereid de werkgroep of college van die dag voor, ga naar college om 13:00, en dan werk ik daarna nog 1 of 2 avonden in de week.quote:
Ik heb de pc rechtstreeks aangesloten op de tv. afstandsbediening van mediacenter en kijken maar. Werkt prima.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier staat een streamertje bij de TV die de films van de computer of de NAS afleest, die speelt zonder problemen alles af, hoef je alleen maar naar de juiste folder te wijzen.
Wellicht wel, maar geen last van die rare buurman probleempjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, echt een tokkiewoning. Tuurlijk VS.
Aldus iemand die bij zn pa woont.
Ik heb wel eens een briefje door de bus gedaan bij de buren dat ik ook een goede nachtrust wilde hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook de eerste keer dat we het hoorden.
Ach, hoort erbij. Des te meer leer je een rustig huis apprecieren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar geen last van die rare buurman probleempjes.
Ik bel gewoon aan als het me te bont wordtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een briefje door de bus gedaan bij de buren dat ik ook een goede nachtrust wilde hebben.
Hier heeft hij eigenlijk wel gelijk in, afgezien van het gedeelte dat we een of ander ander denken nodig hebben.quote:
Mwoh, zelfs in mijn appartementen nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, hoort erbij. Des te meer leer je een rustig huis apprecieren.
's Ochtends aanbellen en vragen of je een camera mag ophangen, omdat je naast het geluid ook beeld wil.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een briefje door de bus gedaan bij de buren dat ik ook een goede nachtrust wilde hebben.
Ik woon in een studentenflat uit '68, dan leer je het klappen van de zweep wel kennenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, zelfs in mijn appartementen nooit last van gehad.
Studentenflat en '68?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenflat uit '68, dan leer je het klappen van de zweep wel kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |