quote:Nederland is gebaat bij een versterking van het joods- christelijke denken. Ondanks de weldadig aanvoelende invloed van de SGP op het huidige regeringsbeleid mogen weldenkende Nederlanders waaronder de bezoekers van deze website weten, dat we in reservetijd zitten. Het zal slechts een kwestie van tijd wezen, wanneer het paarse Beest weer los zal breken. Op dat moment zal de VVD weer net zo makkelijk de oren laten hangen naar D66 en GroenLinks als de partij nu richting SGP en CDA doet.
Je gaat ook nooit voor 13:00 richting collegequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah.
Rustige buren zijn belangrijk. Nu kan het me niet zoveel schelen, maar als ik gewoon fulltime werk wil ik wel rust 's avonds. Ik slaap al zo slecht
Het Paarse Beest.quote:
Mooi héquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit voor 13:00 richting collegeLekker ritme.
Hij houdt het tenminste bij stofzuigen. Die trien hierboven krijgt steevast een beurt na het stofzuigen, zal wel een stofzuigerfetisj hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman stofzuigt steevast om 23:30
Of gaat om 01:00 zijn parket schoonmaken.
Te veel informatie, dude.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hij houdt het tenminste bij stofzuigen. Die trien hierboven krijgt steevast een beurt na het stofzuigen, zal wel een stofzuigerfetisj hebben.
Dat dachten wij ook de eerste keer dat we het hoorden.quote:
Het gekke is dat ik windows mediacenter heb en andere bestanden (arcsoft en my movies) aan heb toegevoegd maar nog steeds niet mijn al mijn films erop heb gezet.quote:
Binnen een topic is het bagger inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef Cerbie het volgende:
Die quotelink (naar de gequote post) doet het trouwens 9 van de 10 keer niet
Hier staat een streamertje bij de TV die de films van de computer of de NAS afleest, die speelt zonder problemen alles af, hoef je alleen maar naar de juiste folder te wijzen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik windows mediacenter heb en andere bestanden (arcsoft en my movies) aan heb toegevoegd maar nog steeds niet mijn al mijn films erop heb gezet.
Ik moet wel zeggen dat het nu wel erg extreem is hoor, qua ritme. Tijdens collegeperioden sta ik rond 8:30 op, bereid de werkgroep of college van die dag voor, ga naar college om 13:00, en dan werk ik daarna nog 1 of 2 avonden in de week.quote:
Ik heb de pc rechtstreeks aangesloten op de tv. afstandsbediening van mediacenter en kijken maar. Werkt prima.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier staat een streamertje bij de TV die de films van de computer of de NAS afleest, die speelt zonder problemen alles af, hoef je alleen maar naar de juiste folder te wijzen.
Wellicht wel, maar geen last van die rare buurman probleempjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, echt een tokkiewoning. Tuurlijk VS.
Aldus iemand die bij zn pa woont.
Ik heb wel eens een briefje door de bus gedaan bij de buren dat ik ook een goede nachtrust wilde hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook de eerste keer dat we het hoorden.
Ach, hoort erbij. Des te meer leer je een rustig huis apprecieren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar geen last van die rare buurman probleempjes.
Ik bel gewoon aan als het me te bont wordtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een briefje door de bus gedaan bij de buren dat ik ook een goede nachtrust wilde hebben.
Hier heeft hij eigenlijk wel gelijk in, afgezien van het gedeelte dat we een of ander ander denken nodig hebben.quote:
Mwoh, zelfs in mijn appartementen nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, hoort erbij. Des te meer leer je een rustig huis apprecieren.
's Ochtends aanbellen en vragen of je een camera mag ophangen, omdat je naast het geluid ook beeld wil.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een briefje door de bus gedaan bij de buren dat ik ook een goede nachtrust wilde hebben.
Ik woon in een studentenflat uit '68, dan leer je het klappen van de zweep wel kennenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, zelfs in mijn appartementen nooit last van gehad.
Studentenflat en '68?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenflat uit '68, dan leer je het klappen van de zweep wel kennen
Heel herkenbaar, geluidsisolatie hadden ze in die tijd nog niet van gehoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenflat uit '68, dan leer je het klappen van de zweep wel kennen
Ach, zei schreeuwde nogal van gelukzaligheid en om nou in m'n onderbroek voor die deur te gaan staan..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik bel gewoon aan als het me te bont wordt
zijn wel de schaarse momenten dat ik last van een kort lontje heb.
STICHTING BREIN ALERT!quote:
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, geluidsisolatie hadden ze in die tijd nog niet van gehoord.
Stichting BREINquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
STICHTING BREIN ALERT!
Ik stuur ze op je af!
Studentenflat uit 1931, voormalig hoogste kantoorgebouw van Nederland.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad geen vrijstaand kasteel in een Veluws bos veroorlovenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar geen last van die rare buurman probleempjes.
XBMC is 100x beter dan Windows Media Center.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik windows mediacenter heb en andere bestanden (arcsoft en my movies) aan heb toegevoegd maar nog steeds niet mijn al mijn films erop heb gezet.
Gebouwd op de locatie van een voormalig NSB-jeugdkamp.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Studentenflat uit 1931, voormalig hoogste kantoorgebouw van Nederland.
Wie biedt er meer?
Oude boerderij uit 1927.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Studentenflat uit 1931, voormalig hoogste kantoorgebouw van Nederland.
Wie biedt er meer?
Hihi pauper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad geen vrijstaand kasteel in een Veluws bos veroorloven
Mijn woning lag ook buiten de brandgrens, eigenlijk nog best ruim.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:48 schreef Tem het volgende:
hmmm woning uit 1933, net niet gebombardeerd.
Kroepoekjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
Ze weten ook wel wat voor agenten ze in opsporing verzocht het woord laten voeren zeg.
Eens even kijken, doet de wmc afstandsbediening er ook op?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
XBMC is 100x beter dan Windows Media Center.
Staat tegenover dat ik in de gezelligste straat van de stad woon en 20 seconden lopen van het uitgaanscentrum, onze prachtige boulevard en het winkelcentrum.quote:
But you still live in Harderwijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Staat tegenover dat ik in de gezelligste straat van de stad woon en 20 seconden lopen van het uitgaanscentrum, onze prachtige boulevard en het winkelcentrum.
"Stad".quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Staat tegenover dat ik in de gezelligste straat van de stad woon en 20 seconden lopen van het uitgaanscentrum, onze prachtige boulevard en het winkelcentrum.
Ik vond haar wel oke.quote:
Haha ja, de bouwkwaliteit is niet best maar ach de locatie is best ok ondanks de tokkieburenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
oei toen ging het al rap de verkeerde kant op.
Wij hebben stadsrechten.quote:
Uhu.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
But you still live in Harderwijk.
Had gisteren een verjaardag en we kwamen met zn allen tot die conclusie dat onze stad gewoon kont schopt. Al zou ik best willen verkassen naar een metropool.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
But you still live in Harderwijk.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Eens even kijken, doet de wmc afstandsbediening er ook op?
Doet me denken aan die woordvoerder van de politie Amsterdam, das die vent met een kut links in beeld:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond haar wel oke.
Sowieso heb je soms hele knappe agentes, en omdat je uitgaat van zo'n standaard politiepot met pittig kapsel met gel en dikke kont is de shock des te groter.
Laatst hield een hele mooie Marokkaanse agente me aan voor door het rood fietsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond haar wel oke.
Sowieso heb je soms hele knappe agentes, en omdat je uitgaat van zo'n standaard politiepot met pittig kapsel met gel en dikke kont is de shock des te groter.
Tot die conclusie kwamen ze in de zuipkeet van Winterswijk ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had gisteren een verjaardag en we kwamen met zn allen tot die conclusie dat onze stad gewoon kont schopt. Al zou ik best willen verkassen naar een metropool.
Zo'n figuur inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan die woordvoerder van de politie Amsterdam, das die vent met een kut links in beeld:
[ afbeelding ]
En?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Laatst hield een hele mooie Marokkaanse agente me aan voor door het rood fietsen.
We hebben hier water, bos en het is een klein doch gezellig stadje. Wat wil je nog meer? Perfecte plek om je kinderen op te laten groeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tot die conclusie kwamen ze in de zuipkeet van Winterswijk ook.
Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had gisteren een verjaardag en we kwamen met zn allen tot die conclusie dat onze stad gewoon kont schopt. Al zou ik best willen verkassen naar een metropool.
Zeist vind ik ook een mooie omgeving. Of waar ik ben opgegroeid.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben hier water, bos en het is een klein doch gezellig stadje. Wat wil je nog meer? Perfecte plek om je kinderen op te laten groeien.
Tsjah, daar heb je ook geen lastige buurmannen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeist vind ik ook een mooie omgeving. Of waar ik ben opgegroeid.
Vergis je niet hoor. Ook een hoop gezeik daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsjah, daar heb je ook geen lastige buurmannen.
Je hebt er helemaal gelijk in hoor, daar niet van, maar om te doen alsof onze woonplaatsen nu het einde zijn? Nee, dat gaat te ver, daarvoor heb ik al teveel plezier in grote steden gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben hier water, bos en het is een klein doch gezellig stadje. Wat wil je nog meer? Perfecte plek om je kinderen op te laten groeien.
Hoogstens een beetje aangeschoten. Kon niet zoveel meer wegkrijgen na het zware weekend. Wijn vloeide desalniettemin weer rijkelijk gisterenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Hoe dronken was je wel niet schat?
Nee, zo erg is het nou ook weer niet. Het was meer een beetje gekscherend. Zo van: het is eigenlijk best goed wonen hier. Maar van ophemeling is geen sprake.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal gelijk in hoor, daar niet van, maar om te doen alsof onze woonplaatsen nu het einde zijn? Nee, dat gaat te ver, daarvoor heb ik al teveel plezier in grote steden gemaakt.
Maar ik heb die gezelligheid op zich niet nodig, ik ben liever op mezelf, en dan is zo'n rustige omgeving perfect. Als ik zin aan leukigheid heb pak ik net zo makkelijk de auto naar Hamburg / Berlijn / Frankfurt / Amsterdam / Utrecht / Rotterdam om daar vrienden te bezoeken.
quote:
Dan zijn we het denk ik wel met elkaar eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het nou ook weer niet. Het was meer een beetje gekscherend. Zo van: het is eigenlijk best goed wonen hier. Maar van ophemeling is geen sprake.
Loes Haverkort is wel erg schattig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tijdens mijn rijlessen reed er een politieauto achter me aan, en bij het stoplicht kwam het ding naast me staan. Zat er een Loes Haverkort look-a-like achter het stuur. En ze lachte zo lief.
Motor sloeg wel af bij het optrekken.
Ah een geslaagde avond hoor ik al, zit er zelf ook weer aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoogstens een beetje aangeschoten. Kon niet zoveel meer wegkrijgen na het zware weekend. Wijn vloeide desalniettemin weer rijkelijk gisteren
Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ben overigens wel weer toe aan een reisje naar een leuke stad. Zit te denken aan Edinburgh.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zijn we het denk ik wel met elkaar eens.
Prachtstad!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ben overigens wel weer toe aan een reisje naar een leuke stad. Zit te denken aan Edinburgh.
Hey!quote:
Mwoah, dat gaat mij ook weer wat ver. Vandaag voelde ik mij weer op en top kut. Ben daarom al rond elf uur vanochtend op huis aangegaan (heb nog zo'n erorme stapel vrije dagenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah een geslaagde avond hoor ik al, zit er zelf ook weer aan.
Een avond zonder alcohol is een avond niet geleefd.
Je moet gewoon een flink grondstuk rond je huis hebben zodat je geen last van anderen hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef eriksd het volgende:
Je moet vooral in een groene, rustige omgeving wonen als je kinderen hebt. En hoogopgeleid.
Niks mis mee. Met een beetje mazzel levert je dat nog een geslaagd wielertalentje op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
Alleen als kleine dreumes elke dag 6 kilometer naar school fietsen, dat was af en toe best inspannend.
Je geniet gewoon als je je kinderen zo vrij ziet spelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet gewoon een flink grondstuk rond je huis hebben zodat je geen last van anderen hebt.
Heb de eerste 12 jaar van m'n leven buiten de BBK tussen de weilanden in een bos doorgebracht (kleine kolonie met enkele tientallen huizen, allemaal voorzien van een riant grondstuk), dat was echt uitermate genieten.
Alleen als kleine dreumes elke dag 6 kilometer naar school fietsen, dat was af en toe best inspannend.
Ach gespaarde vakantiedagen kan je altijd gebruik van maken inderdaad, wel net zo lekker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, dat gaat mij ook weer wat ver. Vandaag voelde ik mij weer op en top kut. Ben daarom al rond elf uur vanochtend op huis aangegaan (heb nog zo'n erorme stapel vrije dagen)
Jouw landgoed (van die luchtfoto) doet mij denken aan dat van die rooie familie uit Harry Potter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Je geniet gewoon als je je kinderen zo vrij ziet spelen.
Het enige wat ik me kan heugen waren die ellendige afstanden door de weilanden, zowel 's ochtends als 's middags tegenwind.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis mee. Met een beetje mazzel levert je dat nog een geslaagd wielertalentje op.
Ieder geeft z'n eigen invulling aan de ruimte om hem heen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw landgoed (van die luchtfoto) doet mij denken aan dat van die rooie familie uit Harry Potter.
Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw landgoed (van die luchtfoto) doet mij denken aan dat van die rooie familie uit Harry Potter.
Pff, ik geniet van een strak, miniem en luxe interieur en het liefst zo klein mogelijk maar nog wel comfortabel. Moet niet denken aan die landhuizen en al dat soort onzin, geef mij maar een mooi appartement op een mooie verdieping met leuk uitzicht en ik ben helemaal tevreden. Twee slaapkamers, een of twee balkons, mooie open keuken en een woonkamer en ruime badkamer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen hebben en Harry Potter niet kennen. Wat de neuk man?quote:
Toch wel fijn om te zien dat ze vrij kunnen voetballen en vissen en geen rekening met derden hoeven te houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ieder geeft z'n eigen invulling aan de ruimte om hem heen.
Ik heb Harry Potter nog nooit gezien, ja op een affiche.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kinderen hebben en Harry Potter niet kennen. Wat de neuk man?
Ik wil vooral een groene omgeving.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pff, ik geniet van een strak, miniem en luxe interieur en het liefst zo klein mogelijk maar nog wel comfortabel. Moet niet denken aan die landhuizen en al dat soort onzin, geef mij maar een mooi appartement op een mooie verdieping met leuk uitzicht en ik ben helemaal tevreden. Twee slaapkamers, een of twee balkons, mooie open keuken en een woonkamer en ruime badkamer.
Kinderen of huisdieren komen er toch niet in dus boeiend.
Het is ook absolute meuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb Harry Potter nog nooit gezien, ja op een affiche.
Ben niet zo van de kinderen, maar ik zou gaarne spelen met m'n Border Collie in een grote tuin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Toch wel fijn om te zien dat ze vrij kunnen voetballen en vissen en geen rekening met derden hoeven te houden.
Nah, een park in de buurt is fijn, meer hoeft niet.quote:
Met veel GroenLinks-stemmers in je buurt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil vooral een groene omgeving.
[..]
Het is ook absolute meuk.
Die kunnen dat niet betalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met veel GroenLinks-stemmers in je buurt?
Ja maar, dat zijn toch van die steenrijke grachtengordelers die de arme, hardwerkende rechtsmens uitbuiten?quote:
Ik ga ook niet in een stad wonen na mijn 35ste.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zitten die niet over het algemeen in kapitale panden in de binnensteden van ons land?
Border Colliesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben niet zo van de kinderen, maar ik zou gaarne spelen met m'n Border Collie in een grote tuin.
Pff.. wat een dom idee is dat eigenlijk, wie heeft dat de wereld in geholpen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja maar, dat zijn toch van die steenrijke grachtengordelers die de arme, hardwerkende rechtsmens uitbuiten?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, die zijn leuk en lief, geheel in tegenstelling tot die akelige kinderen.
Nee, maar mijn punt was dat GL'ers niet zo armoedig zijn als ze doen voorkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in een stad wonen na mijn 35ste.
Volgens mij is dat een lijstje van zaken die men bij jou thuis kan aantreffen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
Kinderen, hond, kippen, konijnen en vissen.
En de vrouw ook nog.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een lijstje van zaken die men bij jou thuis kan aantreffen?
Doen ze dat voorkomen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar mijn punt was dat GL'ers niet zo armoedig zijn als ze doen voorkomen.
Och, in de contreien waar ik graag wil wonen zitten ze nauwelijks. Daar is het D66 en VVD wat de klok slaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar mijn punt was dat GL'ers niet zo armoedig zijn als ze doen voorkomen.
My point exactly, ik ken ook geen al te welvarende GL stemmers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, in de contreien waar ik graag wil wonen zitten ze nauwelijks. Daar is het D66 en VVD wat de klok slaat.
Ja, kijk eens hoe ze erbij lopen en wat ze stemmen, doen alsof ze down met de sociale onderklasse zijn maar vervolgens wel alle geneugten van het elitaire leven in aanspraak nemen.quote:
Wat een vreemde redenering.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, kijk eens hoe ze erbij lopen en wat ze stemmen, doen alsof ze down met de sociale onderklasse zijn maar vervolgens wel alle geneugten van het elitaire leven in aanspraak nemen.
Kan je zo een paar prachtige panden in Deventer aanwijzen waar dure Volvo's voor de deur staan en waar steevast GL gestemd wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
My point exactly, ik ken ook geen al te welvarende GL stemmers.
Aan de andere kant krijgen ze vaak het verwijt elitair te zijn. Ze trekken toch een publiek dat erg lijkt op dat van D66, hoog opgeleid en een heel redelijk inkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, kijk eens hoe ze erbij lopen en wat ze stemmen, doen alsof ze down met de sociale onderklasse zijn maar vervolgens wel alle geneugten van het elitaire leven in aanspraak nemen.
Exact, en ze rijden Volvo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan de andere kant krijgen ze vaak het verwijt elitair te zijn. Ze trekken toch een publiek dat erg lijkt op dat van D66, hoog opgeleid en een heel redelijk inkomen.
Volvo's.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je zo een paar prachtige panden in Deventer aanwijzen waar dure Volvo's voor de deur staan en waar steevast GL gestemd wordt.
Deventerquote:
Ik twijfel dan ook oprecht aan jouw praktische stemgedrag en het stemgedrag wat jij op het forum ons wil doen geloven.quote:
Ik stem gewoon VVD.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik twijfel dan ook oprecht aan jouw praktische stemgedrag en het stemgedrag wat jij op het forum ons wil doen geloven.
De enige mensen met verstand.quote:
Henk & Ingrid.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pff.. wat een dom idee is dat eigenlijk, wie heeft dat de wereld in geholpen?
Wat is er mis met huren?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef robin007bond het volgende:
SP:
Opleiding: iets meer laagopgeleid
Inkomen: Laag en modaal
Soort woning: Enige partij met meer huurders dan kopers
Damn them.quote:
Aangezien meen ik zeker 40-45% van de woningvoorraad uit huurwoningen bestaat is het nog best bijzonder dat dit maar voor 1 partij opgaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef robin007bond het volgende:
SP:
Opleiding: iets meer laagopgeleid
Inkomen: Laag en modaal
Soort woning: Enige partij met meer huurders dan kopers
Je lacht mensen uit omdat ze laagopgeleid zijn en een woning huren. Dat terwijl je zelf net je vmbo hebt afgerond en bij pa en ma woont, Tsja...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets, maar het is wel opvallend te noemen.
Ik lach ze niet uit, ik vind het opvallendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je lacht mensen uit omdat ze laagopgeleid zijn en een woning huren. Dat terwijl je zelf net je vmbo hebt afgerond en bij pa en ma woont, Tsja...
Ga gewoon privaat, net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef du_ke het volgende:
Ik heb van ellende maar gekocht omdat de huurmarkt hier bagger is
Ik doe het nooit meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef du_ke het volgende:
Ik heb van ellende maar gekocht omdat de huurmarkt hier bagger is
Duur geintje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga gewoon privaat, net zo makkelijk.
Nee, je vindt het grappig. Geeft niet hoor, ik lach me ook rot als ik lees dat het PVV-electoraat voornamelijk bestaat uit Tokkies.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik lach ze niet uit, ik vind het opvallend
Mwah, maar je hebt er ook het gemak en de luxe van.quote:
Als je hier vrije sector een enigzins normaal huis wil zit je op 12 a 1400 euro en dan heb je 3 kamers. Kan je beter kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, maar je hebt er ook het gemak en de luxe van.
Mwah. Het is gewoon opvallend en natuurlijk heeft het me een grijns gegeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je vindt het grappig. Geeft niet hoor, ik lach me ook rot als ik lees dat het PVV-electoraat voornamelijk bestaat uit Tokkies.
Jawel, geef nou maar toe.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Het is gewoon opvallend en natuurlijk heeft het me een grijns gegeven.
Echt lachen er om kan ik niet, daar is het niet humoristisch genoeg voor
En je hebt natuurlijk je leeftijd tegen. Je kunt moeilijk mensen uit gaan lachen terwijl je zelf nog niets hebt bereikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Het is gewoon opvallend en natuurlijk heeft het me een grijns gegeven.
Echt lachen er om kan ik niet, daar is het niet humoristisch genoeg voor
De economie gaat zich wel weer herstellen en ooit is die hypotheekrenteaftrek er niet meer. Dat zal de woningmarkt wel weer een impuls gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso zou ik met die overtrokken prijzen in Nederland nooit van m'n leven vastgoed kopen.
Op welk punt heb je eigenlijk iets bereikt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk je leeftijd tegen. Je kunt moeilijk mensen uit gaan lachen terwijl je zelf nog niets hebt bereikt.
Exact. Straks blijk ik een plebejer te worden die al die jaren mezelf heeft staan uitlachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk je leeftijd tegen. Je kunt moeilijk mensen uit gaan lachen terwijl je zelf nog niets hebt bereikt.
Interesseert me niet, ik wil gewoonweg niet zoveel geld aan vastgoed uitgeven. Als het eventjes kan qua woon-werk afstand dan koop ik net over de grens een huisje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De economie gaat zich wel weer herstellen en ooit is die hypotheekrenteaftrek er niet meer. Dat zal de woningmarkt wel weer een impuls geven
Die verzet zich al wat langer tegen Wilders.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik was het zomaar eens met wat Bart Jan Spruyt zei in Nieuwsuur
In principe heb je al iets bereikt als je je zwemdiploa hebt gehaald.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op welk punt heb je eigenlijk iets bereikt?
Als je een vaste baan hebt? Als je kinderen hebt? Als je een six-figure salary verdient?
Als je veel geld hebt kan je ook huizen kopen en daarna verhuren. Volgens mij verdient vastgoedhandelen heel goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik wil gewoonweg niet zoveel geld aan vastgoed uitgeven. Als het eventjes kan qua woon-werk afstand dan koop ik net over de grens een huisje.
Ook met het laatste stukje?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact. Straks blijk ik een plebejer te worden die al die jaren mezelf heeft staan uitlachen
Oh.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt kan je ook huizen kopen en daarna verhuren. Volgens mij verdient vastgoedhandelen heel goed
In dat geval heeft Robin dus al wel wat bereikt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In principe heb je al iets bereikt als je je zwemdiploa hebt gehaald.
"Huis"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je hier vrije sector een enigzins normaal huis wil zit je op 12 a 1400 euro en dan heb je 3 kamers. Kan je beter kopen.
Format c:.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, jij bent een computer-expert, Mijn desktop sloeg net uit waarna alle apparatuur in mn appartement ermee ophield. Nu doet de desktop het niet meer. Is dat te fixen?
Antikraak-kamer in Drenthe.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat kan je huren voor 90 euro per maand?
Nee, computer uit en nooit meer op het internet komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, jij bent een computer-expert, Mijn desktop sloeg net uit waarna alle apparatuur in mn appartement ermee ophield. Nu doet de desktop het niet meer. Is dat te fixen?
Huisjesmelken heet dat in Nederland.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt kan je ook huizen kopen en daarna verhuren. Volgens mij verdient vastgoedhandelen heel goed
Ligt er maar net aan waar je kritiek op uit, Als jij putjesscheppers uitlacht terwijl je net de basisschool hebt verlaten, dan vind ik dat toch wat twijfelachtig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval heeft Robin dus al wel wat bereikt?
Maar ik vraag me dus af waar precies de definitie ligt dat je "aanzien" hebt je en scheur open mag trekken.
Hij zei best goede dingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
Ik doel dus op een appartement. We hebben het over Amsterdam.quote:
Misschien is de voeding overstuur geraakt. Je kan vragen of iemand er nog eentje over heeft om vervolgens uit te proberen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
Kun je zoiets ook kopen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is de voeding overstuur geraakt. Je kan vragen of iemand er nog eentje over heeft om vervolgens uit te proberen.
Daar word ik niet veel wijzer van.quote:
Je hebt er redelijk wat kapitaal voor nodig + je mag ook niet zomaar alles verhuren (clubgenoot van me heeft enkele pandjes in Rotterdam, en om dat als studentenpand te verhuren had nogal wat voeten in de aarde).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huisjesmelken heet dat in Nederland.
Lekker Trump achterna, een hele wolkenkrabber bouwen en dan verhuren.
Zonde om je geld er aan te verspillen om vervolgens er achter te komen dat het niet aan de voeding lagquote:
Ja, daar moet ruimte voor zijn lijkt me. Of je het inhoudelijk eens bent is een ander verhaal maar daar kan je dan over in discussie.quote:
Mijn processor was een keer doorgebrand door het overklokken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef Picchia het volgende:
Jep, waarschijnlijk is je voeding doorgebrand. Ruikt het naar vuur?
Nee, maar hoorde een of ander knetterend geluid voordat de boel ermee ophield.quote:
Importeren uit China is geweldigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt er redelijk wat kapitaal voor nodig + je mag ook niet zomaar alles verhuren (clubgenoot van me heeft enkele pandjes in Rotterdam, en om dat als studentenpand te verhuren had nogal wat voeten in de aarde).
Nee, ik hou het liever bij het importeren van rommel uit China en een leuke marge van 30 tot 70%.
Mijn vorige processor zat vast gesmolten aan mijn moederboard. Alles deed het nog prima dus no problemo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn processor was een keer doorgebrand door het overklokken.
Dat was kut
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn vorige processor zat vast gesmolten aan mijn moederboard. Alles deed het nog prima dus no problemo.
Als je je leven zo op orde hebt zoals jijzelf het graag wilt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op welk punt heb je eigenlijk iets bereikt?
Als je een vaste baan hebt? Als je kinderen hebt? Als je een six-figure salary verdient?
Dat waren de kakkerlakken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar hoorde een of ander knetterend geluid voordat de boel ermee ophield.
Achteraf betwijfel ik ook wel een beetje of het de beste keuze wasquote:
Bestaat er nog een kans dat die zichzelf op wonderlijke wijze herstelt?quote:
Ik weet niet of we het nu over hetzelfde hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar moet ruimte voor zijn lijkt me. Of je het inhoudelijk eens bent is een ander verhaal maar daar kan je dan over in discussie.
Eén van onze familiebedrijven doet daarin, en daar verzet ik regelmatig nog wat werk voor, dus ik heb enig zicht op hoe die zaken zich afspelen. In Ghangzhou is elk jaar een grote industriebeurs, eigenlijk wil ik daar nog eens heen om te kijken of er interessante mogelijkheden zijn om zelf te exploiteren, maar dat staat eventjes op de lange baan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Importeren uit China is geweldig
Hoe doe jij dat? Ik haal veel van taobao.com met een tussenpersoon, ook van sites als focalprice en tinydeal zijn wel leuke dingen te vinden.
Dat vind ik een mooie waar ik het mee eens ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je je leven zo op orde hebt zoals jijzelf het graag wilt.
Helaas. Waarschijnlijk moet er een nieuwe in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bestaat er nog een kans dat die zichzelf op wonderlijke wijze herstelt?
Het zou zo een tegeltje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie waar ik het mee eens ben.
Nice!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eén van onze familiebedrijven doet daarin, en daar verzet ik regelmatig nog wat werk voor, dus ik heb enig zicht op hoe die zaken zich afspelen. In Ghangzhou is elk jaar een grote industriebeurs, eigenlijk wil ik daar nog eens heen om te kijken of er interessante mogelijkheden zijn om zelf te exploiteren, maar dat staat eventjes op de lange baan.
Ik kijk er alleen video's op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Erik, jouw tablet kan ook epubs aan.
De mijne wel, en het ligt niet aan het toetsenbord
Erik moet gewoon een app downloaden in de market die epub kan lezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Erik, jouw tablet kan ook epubs aan.
De mijne wel, en het ligt niet aan het toetsenbord
Ach, laat dan ook maar. Koop na de vakantie wel een compleet nieuwe PC. Kan het voorlopig nog wel uitzingen met mn laptop.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Helaas. Waarschijnlijk moet er een nieuwe in.
Ik heb m'n iPod classic 160gb aardig vol staan.quote:
Koos toch! Doorgedraaid consumentisme noemen ze dat!!1111quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, laat dan ook maar. Koop na de vakantie wel een compleet nieuwe PC. Kan het voorlopig nog wel uitzingen met mn laptop.
Die staat er inderdaad bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van Band zonder Banaan?
Het SD kaartje is niet groter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb m'n iPod classic 160gb aardig vol staan.
500 GB LaCie usbschijfje vol die ik in de usbslot van de autoradio prik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb m'n iPod classic 160gb aardig vol staan.
Baas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
500 GB LaCie usbschijfje vol die ik in de usbslot van de autoradio prik.
Itunes, amazon?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:52 schreef Picchia het volgende:
Ik heb maar 84 gig muziek. Allemaal legaal. Nog wel.
Weltrusten en veel plezier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
Goed ik ben pitten over 3,5 uur gaat de wekker voor de roadtrip to hungary.
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
Fijne vakantie en een veilige rit toegewenst!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
Vandaar dat "legaal, nog wel"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Demonoid, Prostopleer en destijds Kazaa.
Yep, helaas zwelt hij niet veel langer op. Wel keihard net een boomstam met flinke aders eromheen.quote:
Fijne vakantie en idd een goed vlotte & veilige reisquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
Dat weet ik. Ik gebruik het hoofdzakelijk omdat in de zoekresultaten soms andere trackers ook worden getoond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vandaar dat "legaal, nog wel"![]()
Demonoid is trouwens niet veel beter dan de publieke torrentsites.
In 1080 of in 720?quote:
Er zit standaard al PressReader op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Erik moet gewoon een app downloaden in de market die epub kan lezen.
Uhu.quote:
Ik ben een pauper, ik kijk nog gewoon de 700mb filmsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In 1080 of in 720?
Ik heb nog moeite met Birds van Planet Earth.
En je fokt er ook op natuurlijk.
Dat kan ook.quote:
Bladiebla technobabble.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Eerst had ik ook een epub reader op mijn Galaxy S, maar die zit niet meer in mijn custom-rom
Dat kan ik dus echt niet volhouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu.
[..]
Ik ben een pauper, ik kijk nog gewoon de 700mb films
Ik heb slechte ogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet volhouden.
Zelfs dan zie je het nog. Die compressie, die blokjes, de resolutie, ik erger me er allemaal dood aan.quote:
Oh, geen idee. Ik kijk voor het verhaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelfs dan zie je het nog. Die compressie, die blokjes, de resolutie, ik erger me er allemaal dood aan.
Dito. En zelfs bladiebladietechnobabbelaars, zoals mijn vriendin die niet weet hoeveel MB er in een GB past, zien nog het verschil tussen 700mb ripjes en 1080p content.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet volhouden.
Ik kijk op zo'n te groot scherm naar analoge kabelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelfs dan zie je het nog. Die compressie, die blokjes, de resolutie, ik erger me er allemaal dood aan.
Koos heeft denk ik niet echt een goede nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
Nee Whiskers, met dat laatste stukje, dat de linkse partijen het zullen uitbuiten, was ik het niet eens.
En ja Koos, je moet een nieuwe voeding voor je desktop kopen. Een goeie kost iets van 50 euro of meer.
Ik zeg niet dat ik het verschil niet zie, ik wil gewoon een film binnen 5 minuten downloaden en kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dito. En zelfs bladiebladietechnobabbelaars, zoals mijn vriendin die niet weet hoeveel MB er in een GB past, zien nog het verschil tussen 700mb ripjes en 1080p content.
Inderdaad. Mijn ouders maakt het ook niks uit, maar kunnen het verschil wel zienquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dito. En zelfs bladiebladietechnobabbelaars, zoals mijn vriendin die niet weet hoeveel MB er in een GB past, zien nog het verschil tussen 700mb ripjes en 1080p content.
Nou ja, z'n vorige trok het nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koos heeft denk ik niet echt een goede nodig.
Dat kan ook als je 4 GB of 10 GB download.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het verschil niet zie, ik wil gewoon een film binnen 5 minuten downloaden en kijken.
Ik weet niet of je via nieuwsgroepen, torrents, whatever download.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het verschil niet zie, ik wil gewoon een film binnen 5 minuten downloaden en kijken.
Nieuwe computer is praktischer als je niet veel bijzonders doet.quote:
Ik ook niet.. Alhowel helaas zo'n beetje alles wat ze er over zullen zeggen toch zo gezien zal worden.. Lees de reacties maar eens hier: Cohen: Wilders moet woorden matigenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
Nee Whiskers, met dat laatste stukje, dat de linkse partijen het zullen uitbuiten, was ik het niet eens.
En ja Koos, je moet een nieuwe voeding voor je desktop kopen. Een goeie kost iets van 50 euro of meer.
Torrent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet of je via nieuwsgroepen, torrents, whatever download.
Bij veel downloadprotocollen kan je gewoon kijken terwijl je het download.
Weet je Erik. Misschien word het tijd voor nieuwsgroepen, er gaat echt een wereld voor je open. Niks kan worden afgeknepen o.i.d.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Torrent.
Maar ze hebben hier allerhande poorten (?) ofzo afgesloten en daardoor wordt mijn verbinding soms enorm afgeknepen. En soms schiet het weer omhoog.
Ik weet het allemaal niet
Die reactiesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Alhowel helaas zo'n beetje alles wat ze er over zullen zeggen toch zo gezien zal worden.. Lees de reacties maar eens hier: Cohen: Wilders moet woorden matigen
Nee, ik kom lekker keuvelen in iets wat rijmt op Caféquote:
Kost toch geld?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet je Erik. Misschien word het tijd voor nieuwsgroepen, er gaat echt een wereld voor je open. Niks kan worden afgeknepen o.i.d.
Je hebt vast wel een handige IT-vriend die het voor je kan regelen.
VVD of PVV rijmt daaropquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik kom lekker keuvelen in iets wat rijmt op Café
SP en PvdD eveneens.quote:
http://www.lightningusenet.com/quote:
Ja dat begreep ik ook niet helemaal eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Was me nog niet eens opgevallen, maar Wilders heeft het in zijn verklaring van vandaag over "vrijheidslievende anti-islamidealen"
Lijkt me toch een beetje innerlijk tegenstrijdig
Dat weet ik niet. Als je iets als vijandig tegenover het grote goed beschouwt, kan je overkoepelende best vrijheidslievend zijn, maar niet vrijheidslievend tegenover radicalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Was me nog niet eens opgevallen, maar Wilders heeft het in zijn verklaring van vandaag over "vrijheidslievende anti-islamidealen"
Nou ja, de PVV zal zich toch terugvinden in een vergelijkbare spagaat. Ze zijn anti islam, ja. Maar dat kan niet betekenen dat ze pro-breivik zijn natuurlijk. Dus ja, wat moet je dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als je iets als vijandig tegenover het grote goed beschouwt, kan je overkoepelende best vrijheidslievend zijn, maar niet vrijheidslievend tegenover radicalen.
Het hangt van je doel af.
D66 heeft altijd moeite dat onderscheid te maken.
Ik dus ook kennelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als je iets als vijandig tegenover het grote goed beschouwt, kan je overkoepelende best vrijheidslievend zijn, maar niet vrijheidslievend tegenover radicalen.
Het hangt van je doel af.
D66 heeft altijd moeite dat onderscheid te maken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
vrijheidslievende anti-islamiseringsidealen
Say wut?
Liefiequote:
Dat verdenk je goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb jij eigenlijk gestemd Whiskers?
Ik verdenk je van PvdA, Groenlinks of D66
We zijn het weer eens eensquote:
Ja hier stamp ik je gewoon voor je bakkes als je wat doms zegt hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefie
Maar nu weer in de POL-modus he??![]()
Het is de KSC niet
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier stamp ik je gewoon voor je bakkes als je wat doms zegt hoor
Ik gok zo van welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hee die remlof hier is dat die gast met die prikbaard die ik van biergooimeets ken?
Ja diequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hee die remlof hier is dat die gast met die prikbaard die ik van biergooimeets ken?
Alles wat kan via automatische incasso.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ik ga eens even elektronisch m'n maandelijkse rekeningen aan commerciële partijen voldoen, dat moet nog zolang de overheid die niet beheert en gewoon van mijn loon inhoudt.
Krank. Ben je huisvader of wat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ik ga eens even elektronisch m'n maandelijkse rekeningen aan commerciële partijen voldoen, dat moet nog zolang de overheid die niet beheert en gewoon van mijn loon inhoudt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ja, maar sommige dingen, zoals m'n telefoonrekeningen wil ik graag zien voordat ik ze betaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles wat kan via automatische incasso.
Jij opent de nieuwe, ik ben bezigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:21 schreef Dutchnative het volgende:
Hallo peopletjes
Winter's Bone in het filmhuis was leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |