quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Groot nieuws: Wicky de Viking heeft vandaag op een persconferentie toegegeven dat hij een coke verslaafde is, en zal bij de plaatselijke Viking-verslavingszorg hulp gaan zoeken. Verder wordt hij verdacht van coke-transporten naar Engeland, waaronder de lading Super-viking-kutjesgeur coke, waar Wicky zelf zo'n fan van was. Die vermoedelijk heeft geleid tot het vroegtijdig overlijden van onder andere Amy Whinehouse. Meer volgt.
Sterkte Wicky, namens Fok!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Groot nieuws: Wicky de Viking heeft vandaag op een persconferentie toegegeven dat hij een coke verslaafde is, en zal bij de plaatselijke Viking-verslavingszorg hulp gaan zoeken. Verder wordt hij verdacht van coke-transporten naar Engeland, waaronder de lading Super-viking-kutjesgeur coke, waar Wicky zelf zo'n fan van was. Die vermoedelijk heeft geleid tot het vroegtijdig overlijden van onder andere Amy Whinehouse. Meer volgt.
[ afbeelding ]
Soske en Wiske zaten ook in het complot!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van Gilzequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
Ik zou liever op Gilze Rijen dan met Hinde Lopen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat Wickie een meisje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Danny het volgende:
Zou je liever naar Hinde Lopen of naar Gilze Rijen?
En hoe zou je het vinden als je vriendin MySpace'de? (ik zou hier een plaatje van een vrouw die zich masturbeert met een maiskolf plaatsen, maar dan zou ik geband worden)
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
Goede woordgrappen hier, maar die van Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
MySpace'dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
MySpace'deJa, Danny hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |