18-02-1995quote:
Ik wordtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik wordt oud, ik herken deze serie's gewoonof Dommel
![]()
Maar Dommel maakt geen leuk woordgrapje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de tune van Dommel als ringtone op m'n telefoonquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
dat is zoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar Dommel maakt geen leuk woordgrapje.
Ik wiki'de "Dommel" is niks.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb de tune van Dommel als ringtone op m'n telefoon
Hoezo? Is gewoon weer op tv hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
18-02-1995
Is ook voor je tijd, is niet erg.
Iddquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:29 schreef BrandX het volgende:
Het jongetje wat elk kind aanzag voor een meisje
Vierkante vikinghelmen, zoek er maar eens één!quote:
De hele pic man, drama *ril*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
en die gast naast 'r is ook niet om aan te zien...
Wat denk je dat er van zo'n jongetje terecht komt nadat hij zo populair was als kind.quote:
Als je een beetje shag rond z'n navel plakt zou ik 'm schenken.quote:
Gelukkig viel ie zachtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef Danny het volgende:
Ik Flick'r de "Tim van z'n stoel"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Groot nieuws: Wicky de Viking heeft vandaag op een persconferentie toegegeven dat hij een coke verslaafde is, en zal bij de plaatselijke Viking-verslavingszorg hulp gaan zoeken. Verder wordt hij verdacht van coke-transporten naar Engeland, waaronder de lading Super-viking-kutjesgeur coke, waar Wicky zelf zo'n fan van was. Die vermoedelijk heeft geleid tot het vroegtijdig overlijden van onder andere Amy Whinehouse. Meer volgt.
Sterkte Wicky, namens Fok!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Groot nieuws: Wicky de Viking heeft vandaag op een persconferentie toegegeven dat hij een coke verslaafde is, en zal bij de plaatselijke Viking-verslavingszorg hulp gaan zoeken. Verder wordt hij verdacht van coke-transporten naar Engeland, waaronder de lading Super-viking-kutjesgeur coke, waar Wicky zelf zo'n fan van was. Die vermoedelijk heeft geleid tot het vroegtijdig overlijden van onder andere Amy Whinehouse. Meer volgt.
[ afbeelding ]
Soske en Wiske zaten ook in het complot!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van Gilzequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
Ik zou liever op Gilze Rijen dan met Hinde Lopen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat Wickie een meisje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Danny het volgende:
Zou je liever naar Hinde Lopen of naar Gilze Rijen?
En hoe zou je het vinden als je vriendin MySpace'de? (ik zou hier een plaatje van een vrouw die zich masturbeert met een maiskolf plaatsen, maar dan zou ik geband worden)
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
Goede woordgrappen hier, maar die van Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
MySpace'dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
MySpace'deJa, Danny hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef LangeJan het volgende:
Als fervent fan van woordgrapjes zeg ik,
9/10
In eerste instantie die uit de TT. Die is episch.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Welke?
"Ik Wiki'de Viking"
"Ik Flickr'de Tim van zijn stoel"
of
"Ik keek toe hoe mijn vriendin MySpace'de"
ik moest er zelf gelukkig ook erg om lachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In eerste instantie die uit de TT. Die is episch.
De tweede en derde mogen er ook zijn, de eerste is echter mijn favoriet
dan krabt ze je klauwen verrotquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
Een boterham landt altijd met de beboterde kant naar beneden. En een kat landt altijd op haar poten. Wat gebeurt er als je boter op de rug van een kat smeert?
In mijn droom zag ik een Canon, terwijl ik wist dat dat Nikon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef LangeJan het volgende:
Hej Bose! Zet nu maar weer die Pioneer, want dat gaat Sony.
verkapt-asmogendheden-topicquote:Wickie de Viking is de titel van een Japans-Duitse tekenfilmserie.
Ik zal het morgen eens testen, waarschijnlijk heb je gelijk en als bijkomende factor zal de kat op zijn buik over de grond schuivelen.quote:
Dat hij schijt ruikt, wanneer hij plots besluit nog even zijn neus te snuiten?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar: Als een blinde naar het toilet gaat, hoe merkt hij dan dat hij klaar is met zijn reet af te vegen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dat hij schijt ruikt, wanneer hij plots besluit nog even zijn neus te snuiten?
Die is wel leuk jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef LangeJan het volgende:
Vind je het erg als ik je dekbedovertrek? En daarna je kussensloop?
Ik kan trouwens niet slapen, want mijn beddengoed is op.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 22:41:10 ]
Canarische Eilanden niet aan mij geven?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Dat hij uit Aruba komt moet je niet te zwaar Antillen.
Ik krijg geen eten in het vliegtuig, omdat de cock-pitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Canarische Eilanden niet aan mij geven?
Saucijzen broodjes smeren btw?
Een flinke ruk aan de joystick en hij stijgt weer op! Is gelijk zijn kok wakkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg geen eten in het vliegtuig, omdat de cock-pit
Je moet computers van Apple niet met peer-to-peernetwerken vergelijken!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Een flinke ruk aan de joystick en hij stijgt weer op! Is gelijk zijn kok wakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |